|
Post by kiwi on Apr 17, 2006 11:23:54 GMT 1
Begin the Begin
Izzie schijnt over Alex te krijgen wanneer zij gevoelens deelt met Denny Duquette, een patiënt deelt die een harttransplantatie wacht en George behandelt Bex, een jonge tiener met bloedziekte.
|
|
|
Post by sandrawegman on Apr 17, 2006 14:12:50 GMT 1
Izzie lijkt over Alex heen te raken wanneer ze een ondefineerbare aantrekkingskracht deelt met Denny Duquette, een patiënt die op een harttransplantatie wacht en George behandelt Bex, een jonge tiener met een dubbele geslachtsidentiteit.
|
|
|
Post by lauraatje on May 31, 2006 9:14:48 GMT 1
Waarom stopt net 5 er nu toch weer mee! Kijk er echt elke week naar uit, en nou moet je weer weet ik hoelang gan wachten tot het een keer terugkomt!! Vond het weer een super aflevering. Met Izzie en haar patient, wat een leuke man zeg, hopelijk krijgt ie snel een ander hart en dan kunnen ze wel een keertje samen uit gaan Verder vond ik het goed van George dat ie het tegen Bex zei, ook al waren de ouders het daar niet mee eens. Grappig om Addison en Derek samen te zien in de trailer en dat hij een vis gevangen heeft voor ontbijt en dan Addison die helemaal gek wordt. En dat stukje met Meredith en derek in de lift! Leuk leuk! Dan stapt Addison in en Meredith uit en dan zie je helemaal z'n gezicht veranderen! haha! En dat stukje met die hond! Lachen zeg!
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 31, 2006 17:50:52 GMT 1
Waarom stopt net 5 er nu toch weer mee! Kijk er echt elke week naar uit, en nou moet je weer weet ik hoelang gan wachten tot het een keer terugkomt!! Vond het weer een super aflevering. Met Izzie en haar patient, wat een leuke man zeg, hopelijk krijgt ie snel een ander hart en dan kunnen ze wel een keertje samen uit gaan Verder vond ik het goed van George dat ie het tegen Bex zei, ook al waren de ouders het daar niet mee eens. Grappig om Addison en Derek samen te zien in de trailer en dat hij een vis gevangen heeft voor ontbijt en dan Addison die helemaal gek wordt. En dat stukje met Meredith en derek in de lift! Leuk leuk! Dan stapt Addison in en Meredith uit en dan zie je helemaal z'n gezicht veranderen! haha! En dat stukje met die hond! Lachen zeg! Ik ben het helemaal met je eens! Deze aflevering vond ik echt super! Verder echt jammer dat we nu weer zo lang moeten wachten tot nieuwe afleveringen, maar gelukkig kunnen wwe vanaf 18 juni nog herhalingen kijken. Twee achter elkaar nog wel. Dat is in ieder geval beter dan niets.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 2, 2006 15:53:11 GMT 1
dat is waar.... Ik vond het wel leuk toen ''Bex'' die schaar vroeg aan George Bex : Hé George. George : uhhm? Bex : Can you hand me over that scissors?? George : oké
|
|