|
Post by kiwi on Apr 17, 2006 11:32:33 GMT 1
Tell Me Sweet Little Lies
De waarheid is in kort aanbod als Meredith en Cristina tegen elkaar over de status van hun verhoudingen liegen. George is de onaangename taak gegeven een bejaarde patiënt te ontslaan die niet langer ziek is, maar awigerd om het ziekenhuis te verlaten... En Alex leert zijn lot nadat zijn medische examens opnieuw heeft gemaakt...
|
|
|
Post by sandrawegman on Apr 17, 2006 14:20:22 GMT 1
Er komt maar weinig waarheid aan te pas als Meridith en Cristina liegen over de stand van zaken van hun relaties.
George heeft de onplezierige taak gekregen een bejaarde patiënt te ontslaan die niet meer ziek is, maar het ziekenhuis weigert te verlaten en Alex leert zijn lot nadat hij zijn medische her-examens heeft gedaan.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Sept 11, 2006 20:22:06 GMT 1
IK MOET GEWOON WEER KIEZEN TUSSEN PSV IN DE CHAMPIONS LEAGUE TEGEN LIVERPOOL OF GREY'S!!!!!!!!!!!!
dat vind ik gemeen.
|
|
|
Post by lauraatje on Sept 13, 2006 15:43:57 GMT 1
Neem Grey's anatomy op en kijk psv Was weer super. Grappig dat Meredith en Cristina tegen elkaar zitten te liegen. En dat Cristina dan met Mcdreamy gaat praten en andersom! En vond het leuk dat Dr Bailey nog even de voet tussen de lift stak en vertelde dat ze hun in de gaten hield etc.
|
|