|
Post by sandrawegman on Apr 17, 2006 14:34:56 GMT 1
Meridith's angst dat haar een slechte dag staat te wachten komt uit als er een medisch geval in het Seattle Grace Ziekenhuis arriveert dat het leven van iedereen in de operatiekamer in gevaar brengt.
|
|
|
Post by lauraatje on Sept 27, 2006 14:38:29 GMT 1
Spannende aflevering (deel 1) was dit zeg, met die vent die een explosief in zich heeft. En nu staat Meredith daar!! Vond het echt zielig dat de man van Bailey een zwaar ongeluk heeft gehad en dat ze net nu gaat bevallen! Hoop echt dat het allemaal goed gaat komen!
|
|
|
Post by Boot on Sept 28, 2006 12:30:39 GMT 1
Vond deze aflevering echt de beste ooit. Hij is gewoon weg Bril freaking jant!! Aan het begin al als ze dat gevoel heeft en die beelden zijn dan erg mooi evenals het geluid. Die bom is een onwijs goede wending... Bailey der bevalling en het ongeluk van haar man, dat is toch bizar en geweldig natuurlijk. Ik denk dat haar man dood gaat... IZZY EN ALEX... f**k zeg eindelijk... ik wist dat het ging gebeuren maar het kon niet snel genoeg gaan! Izzy en George worden doeners... vraag me dus af wat George is gaan doen... toen Izzy ging neuk en... Meredith stak haar hand naar binnen en daar sta je dan... wel erg baty van dokter Milton dat hij zo ging vertellen over die roze nevel, dat arme meisje stond daar maar en toen liet hij haar aklleen ook... nja ook best logisch op zich... Ik kan niet wachten tot de volgende!!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Sept 28, 2006 20:04:22 GMT 1
George ging geloof ik verder met zijn broodje Maar hij was echt goed ja....... What did i do, what did i do, what did i do....
|
|
|
Post by Boot on Oct 2, 2006 12:08:53 GMT 1
nee... want hij bleef eerst zitten en Izzy kwam toen 5 seconde later terug... en toen zei die George,, owh je bedoelt nu!! En toen rende hij weg...
Morgen het tweede deel, daar heb ik echt wel vet zin in... als hij zo briljant is als het eerste deel!
|
|