|
Post by kiwi on Apr 17, 2006 11:42:12 GMT 1
As We Know It
Despite the best efforts of the Seattle Grace staff, the code black situation escalates
|
|
|
Post by sandrawegman on Apr 17, 2006 14:36:24 GMT 1
Ondanks alle inspanningen van het personeel van het Seattle Grace ziekenhuis escaleert de "code zwart" situatie.
|
|
|
Post by lauraatje on Oct 4, 2006 16:30:20 GMT 1
Spannend spannend. Goed van George dat hij Bailey overtuigd om te gaan persen! Mooi stuk op het laatst dat Derek naar Meredith gaat en ze het over hun laatste kus hebben.
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Oct 7, 2006 10:03:01 GMT 1
Ja, ik vond het echt een mooie aflevering En op het laatst ook, meredith die voor zich ziet hoe een de bom alsnog ontploft en dat ze dan in een shock is en door christina en izzy naar de douche wordt gedragen. En dan het leukste mometn.. het moment tussen meredith en mc dreamy ;D ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Oct 7, 2006 21:35:29 GMT 1
Prachtig hoe ze die pink mist hadden gemaakt. We zagen het al eens in Lost, maar hier hadden ze het mooier gedaan vond ik...echt fantastische aflevering VOlgende week: McSteamy
|
|
|
Post by Boot on Oct 8, 2006 20:03:50 GMT 1
ik vond de eerste toch beter dan deze. Ik dacht echt ff dat de man van Bailey dood ging... maar ik ben blij dat hij nog leeft. Wanneer gaat die Derek nou es weg, hijs echt bloed irritant !! MC STEAMY... na al die verhalen heb ik er echt onwijs zin in
|
|