Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 2, 2006 16:23:08 GMT 1
* Prue orbt weer binnen!*
"Eh wat zal ik als eerst zeggen goed nieuws of slecht nieuws?"
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 2, 2006 16:54:47 GMT 1
Piper Wat, is er ook slecht nieuws dan? Nou vetel maakt niet uit wat je als eerste doet. Gooi het eruit. Laat me niet alnger in de zenuwen.
*Dan orbt Chris binnen*
Piper Wat doe jij hier? Moest je Bianca en haar moeder niet helpen?
Chris Ja heb ik al gedaan. Ik heb de spreuk van Paige gebruikt. En ik moest haar nog bedanken van Bianca en haar moeder.
*Hij ziet Prue staan*
Chris En nog wat te weten gekomen Prue?
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 2, 2006 18:28:11 GMT 1
'Mnn, ok dan.....See you Piper' *legt af* 'Dammed! waarom is het nooit direct? Het zal met die demons te maken hebben.... ik wil er het fijne van weten..'(ik schrijf een andere keer verder, nu moet ik gaan bye!) (nu ben ik weer terug en schrijf ik verder) Dan denkt: 'Ik wil er het fijne van weten omdat piper hangt af als ik het heb over Demons, mnn. Ik zal rond het huis sluipen en door de ramen om af te luisteren om te vinden wat demons zijn..'*Dan gaat uit zijn huis en pakt zijn auto en rijd tot bij the manor* *Hij parkeert zijn auto ergens en gaat ergens bij een raam zitten zodat ze hem niet zien*
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 2, 2006 19:34:27 GMT 1
Prue
"Okej het goede nieuws is dat ik met dat gevecht tegen Trixa het bleek een test te zijn en ik ben nu geslaagd als withlighter en het slechte nieuws is dat Leo nog daar moet blijven tot middennacht!"
|
|
|
Post by Jonna on Aug 2, 2006 21:36:54 GMT 1
(ff tussendoor. Trixa zelf was geen test. Zij was een echte demon. anders hebben we die persoon die trixa dan speelde echt vermoord. Niet zo slim. Het ging erom of prue het aankon zonder leo. Dat was t.)
|
|
|
Post by Lau on Aug 3, 2006 12:14:28 GMT 1
"Nou, wie wil er een kopje thee??" vroeg Chris met Bianca nog steeds in zijn armen. ------------------------------------------------------ Ja ik ben ook hier weer terug. Dus Pam, je hoeft me niet meer over te nemen... ;D
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 3, 2006 13:13:00 GMT 1
Piper Nee effe geen thee. Prue ik ben blij voor je dat je geslaagd bent, Maar heb je niet meer informatie? Waarom moet hij daar tot middernacht blijven?
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 3, 2006 18:29:43 GMT 1
Dan denkt: 'Wat Trixa verslagen? Wat is een Whitelighter? Waar is Leo dan? Moet meer informatie hebben...' *Luistert verder*
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 8:44:01 GMT 1
"Ehhh... Mam," zei Chris wijzend naar Dan. "snapt hij dit wel?? En mag hij het uberhaupt snappen??"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 4, 2006 9:26:07 GMT 1
'Ohoh, ze wijzen naar me, ze hebben me gezien! Ander raam!'Denkt Dan *en dan loopt hij naar een ander raam*
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 9:32:31 GMT 1
Chris ziet iedereen verbaasd kijken. "Waar is hij nou??" Hij kijkt even naar buiten om te kijken of er nog mensen buiten. Niet. Mooi. Hij orbt, maar blijft in de lucht hangen zodat niemand hem kan zien. Plotseling ziet hij Dan naar binnen kijken. Hij grijpt hem bij zijn kraag en orbt hem mee naar binnen. Zodra hij weer voor zijn moeder staat, vraagt hij: "Kent iemand van jullie deze vent?"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 4, 2006 9:48:15 GMT 1
Dan:'Iedereen kent mij, dus laat mij los!'
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 9:52:00 GMT 1
"Oke," zegt Chris en hij gooit Dan op de bank. "maar ik niet. Dus vertel eens, wat weet je allemaal over ons??"
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 4, 2006 9:54:14 GMT 1
Phoebe heeft ondertussen haar column geschreven en opgestuurd via de email Ze gaat maar eens kijken waar haar zussen mee bezig zijn. Ze zijn al zo lang op de zolder (serieus...komen we ooit van de zolder af ) Ze loopt binnen en ziet Chris met Dan in de houdgreep. "Wil je onze vriendelijke buurman wel eens loslaten Chris?" Ze kijkt niet begrijpend naar haar zussen. "Wat is hier aan de hand?"
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 9:55:38 GMT 1
"Buurman??" zegt Chris nog steeds een beetje pissed,"later in ieder geval niet meer!!"
|
|