|
Post by Crazybloempje on Aug 4, 2006 9:58:28 GMT 1
Phoebe kijkt haar neefje verbaasd aan...
"Iets wat we moeten weten Chris?"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 4, 2006 9:59:36 GMT 1
'Euh, ik heb nog niet echt is gehoort alleen: Demon, Whitelighter, Leo moet daar blijven en dan heb ik nog jou zien euh, hoe noemt dat?'
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 10:01:26 GMT 1
"Orben," zegt Chris en hij grijnst evil. "Ik hou hem nu wel hier!!"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 4, 2006 10:07:47 GMT 1
'Euh, ik kan beter gaan..' *Staat recht maar Chris duwt hem terug in de zetel* 'Ow S*** :s' denkt Dan 'Nog een vraagje, Wist je wel dan Leo uit WO 2 komt?'
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 10:11:14 GMT 1
"Ja, eigenlijk wel." Chris werd nu echt woedend. Hoe kon hij over zijn vader beginnen!! "Hij is mijn vader!!"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 4, 2006 10:19:07 GMT 1
'Euh, okeeh je weet het. En bekijk me niet zo 'Evil'!'
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 10:23:05 GMT 1
Chris zucht. "En, nou moet je alleen nog vertellen wat ik ben. Want ik weet dat jij het weet, maar ik weet het antwoord wel al. Oke, snapt iemand dat nog?"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 4, 2006 10:26:18 GMT 1
'Euh, je bent euh,...' *Kijkt naar Phoebe* 'Chris?' maakt hij zijn zin af
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 10:28:13 GMT 1
"Haha, goed geraden." zei Chris. "Maar nu, zeg me wat voor 'wezen' ik ben!! Ik weet dat je het weet!!"
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 4, 2006 10:28:53 GMT 1
Phoebe kijkt vol medelijden naar Dan
"Ja, de zoon van Piper en Leo"
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 10:30:53 GMT 1
"Kom op tante!!" schreewde Chris. "Hij weet best wat wij allemaal zijn!!" 'Oke Chris, nou moet je wat minderen.' zei hij tegen zichzelf.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 4, 2006 10:41:51 GMT 1
'Ok, dit is allemaal bovennatuurlijk dus euh laat me even denken... Jij bent een Whitelighter,Chris? En de zusjes euhm...' 'Iets tegen demons...Ha ja Heksen' denkt Dan 'En Piper, Paige, Phoebe en Prue heksen?' Zegt Dan 'Hé W8 eens even hoe kan Piper zo'n grote kinderen hebben?' 'Ok, dit kan niet waar zijn.. Dit is vast één grote droom en als ik weer wakker ben dan lach ik er vast om.' Zegt Dan al lachent
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 4, 2006 10:56:19 GMT 1
Phoebe kijkt de rest aan
"Zal ik het hem dan maar even uitleggen?"
Iedereen knikt goedkeurend
"Nou Chris is dus dezelfde als baby chris maar dan 25 jaar uit de toekomst. Door onze krachten hebben ze de mogelijkheid zich vanuit de toekomst te verplaatsen naar hier om ons te helpen of om onze hulp te vragen. Wat ik je nu allemaal uitleg moet je voor je houden. De laatste keer dat mensen erachter kwamen dat we heksen waren verloren we Prue."
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 4, 2006 10:59:22 GMT 1
Leo in gesprek met de Elders
WAT!!! Moet ik nog een dag hier zitten!!! Waarom dat dan!!! Omdat zij mij hebben opgeroepen met een spreuk?? Dat slaat nergens op!!! Daar kan ik toch ook niks aan doen!!! Of omdat toevallig mijn zoon uit bezorgdheid voor zijn vader naar me toe komt orben kan ik niet helpen!!! Zegt Leo boos.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 4, 2006 11:03:27 GMT 1
'Wat is Prue dan nu? Een euh Whitelighter? Ik raad maar...' *Phoebe knikt ja* 'Ok, ik zal het voor me houden want ik wil niemand van jullie kwijt. Enne, jullie hebben dit een hele tijd voor me gezwegen? Ongelofelijk zeg dat ik er niets van merkte...Wat voor krachten hebben jullie dan?'
|
|