|
Post by Crazybloempje on Aug 4, 2006 11:07:16 GMT 1
Phoebe kijkt in het hoofd van Dan met haar empath krachten
"Ik voel dat jij nu erg verward en verbaasd bent en dat je het nog niet helemaal bevat. En je bedenkt je net dat je niet meer zeker weet of je de deur thuis op slot hebt gedraaid"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 4, 2006 11:22:12 GMT 1
'Ow eh, moet er even vandoor, eh.. ik kom zo terug !( )' *Dan loopt snel naar beneden doet de deur open en gaat kijken bij zijn huis of ie wel op slot is, hij voelt eraan, het is open, hij gaat naar binnen* 'Ik was zeker dat ik hem op slot had gedaan' denkt hij *Hij gaat verder naar binnen of niemand daar is, opeens ziet hij iemand staan* 'Wie ben jij? Wat doe jij in MIJN huis?!' vraagt Dan maar hij krijgt geen antwoord, hij blijft daar maar staan *opeens vuurt hij een vuurbal af 'What te?' zegt Dan maar hij ontwijkt de vuurbal* hij roept 'Piper, Piper!!!?' hij krijgt geen antwoord *De demon smijt weer een vuurbal, Dan ontwijkt hem weer* 'Oke, Prue eens proberen... Prue?! Prue?! er is haast bij!' *In hoop dat ze hem horen blijft Dan maar namen proberen vervolgens: Paige, Phoebe, Chris, Piper en Prue, zo gaat hij de kring rond*
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 12:11:37 GMT 1
Chris orbt binnen. "Duiken!!" Hij gooit de demon met zijn telekinetische krachten weg, ookal heeft het weinig effect. Dan gooit hij maar wat met zijn armen, een reflex zegma, en er komen bliksemschichten uit. De demon is verdwenen. Chris staart verbijsterd naar zijn handen. Dan orbt hij weg, naar de Elders.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 4, 2006 12:21:14 GMT 1
*Dan stond te kijken hoe Chris zijn krachten gebruikt heeft tegen de demon die nu vernietigt is* 'Nou, dat was snel hier en weer weg...' Denkt Dan *Hij staat recht, kijkt naar de rommel* en denkt 'Ik zal die rommel wel later opruimen' *Hij gaat naar buiten, doet zijn deur op slot en gaat weer naar the manor en zegt tegen de anderen als hij op de zolder komt*: 'Hij uh, was niet op slot...'
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 12:48:57 GMT 1
"What de hell is er met mij gebeurt??!!!" vraagt Chris woedend als hij Silas ziet, die alleen maar zijn hoofd schudt. "Sinds wanneer kan ik bliksemschichten afvuren??! Ik dacht dat alleen Elders dat konden???!!!" Hij wacht niet op antwoord maar schreewt gewoon verder. "Waar is pap??! Ik moet hem nu spreken, en het kan me niet schelen of dat van jullie niet mag!!!"
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 4, 2006 14:25:00 GMT 1
Phoebe probeert Dan de kalmeren in de Manor
"Het is allemaal wat veel voor je he vandaag...welkom in onze wereld."
Ze pakt een kop thee en geeft het aan hem
"Hier drink maar op"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 4, 2006 14:47:07 GMT 1
*Dan neemt het kopje thee aan en drinkt er wat van*
Dan: Ok, ik zeg de waarheid... Mijn deur was niet op slot en er stond een man in mijn huis enne die smeet dingen op mij af.. Ik heb jullie namen geroepen in hoop dat jullie mij hoorden maar het heeft dus geen effect gehad. Maar Chris is toch gekomen en smeet die man omver en dan kwamen er opeens bliksemschichten uit zijn handen en dan oplofte de man en nu is mijn huis daar een rommeltje... En Chris is meteen weggegaan!
*Drinkt nog eens van zijn thee*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 4, 2006 15:09:13 GMT 1
Phoebe is geschokt als ze Dan hoort praten
"Wat zeg je? Schoot Chris bliksemschichten?? Dat kan niet, dat is een kracht van een Elder...Hoewel, technisch gezien is Chris een kind van een elder en een heks, terwijl toen wyatt geboren werd Leo nog een whitelighter was. Zou Chris dan elder krachten hebben gekregen van Leo?"
Ze kijkt naar Dan die er niks van snapt...
"Haha lang verhaal, Leo was onze whitelighter maar na het verslaan van de griekse goden werd hij gepromoveerd tot elder door zijn acties. Dat zijn de bazen aan de goede kant zeg maar"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 4, 2006 15:17:52 GMT 1
'Euhm jah... Leg het me later maar nog eens uit' *drinkt nog eens van zijn thee* 'Is Leo nu een Whitelighter of een elder?Want ik raak in de war..'
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 4, 2006 15:20:17 GMT 1
"Leo is een Elder nu, maar door zijn kinderen brengt ie veel tijd door bij ons..."legt Phoebe aan Dan uit
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 4, 2006 15:39:13 GMT 1
'Jah, srry dat ik ghet nog ni zo goe begrijp maar 't zal wel komen hoor '
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 16:32:12 GMT 1
Chris wachtte, en wachtte. Uiteindelijk besloot hij terug te gaan naar de Manor... Zodra hij daar aan is gekomen, gaat hij droevig op de bank zitten.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 4, 2006 17:09:34 GMT 1
*Piper loopt naar Chris toe*
Piper Gaat het een beetje met je Chris? En weet iemand waarom Leo nog niet terug is? Hij moest toch blijven tot middernacht, waarom is hij nog niet terug dan?
|
|
|
Post by Lau on Aug 4, 2006 17:16:25 GMT 1
"Allemaal door die stomme Elders!!!!" schreewde Chris. "Als pap niet gauw hier mag komen, roei ik alle Elders nog uit!!!"
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 4, 2006 17:31:33 GMT 1
"Inclusief jezelf? Ik hoorde van Dan dat je nogal een powerboost had daar...heb er wat over nagedacht en het is logisch. Je bent een kind van een Elder en een Charmed One...Leo was al Elder toen je werd verwekt " Phoebe kijkt Chris aan
|
|