|
Post by Lau on Aug 4, 2006 20:43:16 GMT 1
Chris blijft even stil. Maar dan: "Ja. Kan wel kloppen. Maar... Ik wil geen Elder zijn!!! Moet je kijken wat het met pap heeft gedaan!!!"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 5, 2006 10:26:57 GMT 1
'Euh, is het niet beter dat ik ga?' Zegt Dan *Drinkt snel zijn thee op*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 5, 2006 10:28:34 GMT 1
Phoebe kijkt Dan aan
"Ja ik denk dat het voor je eigen veiligheid beter is dat je naar huis gaat, de deur op slot doet en voor niemand openmaakt, zodat wij uit kunnen zoeken wat hier aan de hand is"
Keert zich tot haar zussen
"Dames? Book of Shadows?"
|
|
|
Post by Lau on Aug 5, 2006 10:45:43 GMT 1
"wacht!!" riep Chris richting Dan. "Daarnet had de deur op slot doen toch ook geen effect?? Ik denk dat hij hier veiliger is." Chris keek weer naar zijn handen. "Bij een Elder."
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 5, 2006 10:54:38 GMT 1
*Dan gaat naar naar beneden en zet zijn tas in de keuken en gaat dan naar huis en doet zijn huis op slot*
|
|
|
Post by Lau on Aug 5, 2006 11:00:33 GMT 1
De klok luidt. Middernacht. "Nu, ga ik pap halen!!!" zei Chris alweer iets vrolijker en hij orbde weg.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Aug 5, 2006 11:53:16 GMT 1
* Dan als Chris net weg is georbt verschijnt Future Wyatt in een glof van heldere orbs ... Iedereen is verbaasd dat hij terug is, ik bedoel waar bleef hij al die tijd ondanks dat ze hem roepte. Maar hij is gewond zijn arm heeft de brandwond afkomstig van een Fireball. *
Wyatt: Eindelijk ! Waarom waren jullie niet thuis ? Word ik is een keer ontvoert, heeft niemand het door.
* Toen shimmerde ook Bianca in de kamer. *
Bianca: En bedankt Wyatt.
Wyatt: Op jou na Bianca. Zij hoorde me wel en kwam erop af.
Bianca: Wyatt was ontvoert door een groep van demons getraind door Zankou.
Wyatt: En ik denk ook niet dat dat het laatste was wat we van hun zullen horen. Maar goed. Ik probeerde terug te keren naar jullie maar toen werd ik door een spreuk in de onderwereld geteleporteerd. Daar probeerde de groep met demons mij over te halen de locatie van de Elders prijs te geven. En ik moest hun naar de Nexus leiden.
Bianca: De Nexus schijnt weer gereactiveert te zijn. Hoog tijd dat we op onderzoek uitgaan.
Wyatt: Maar mam, wat was er hier allemaal gebeurt.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 5, 2006 20:17:55 GMT 1
*Maar Piper is niet aanspreekbaar ze zit in over Leo en hoort helemaal niet wat er gezegd of gevraagd wordt*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 5, 2006 20:51:19 GMT 1
Phoebe ziet dat haar zus er niet helemaal bij is
"Piper!!!! Je zoon vraagt je wat..."
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 5, 2006 22:42:15 GMT 1
Piper Wat? Wat wie zei je iets? Waar blijft Leo toch?
*En Piper kijkt weer door het raam naar buiten, weer weg in gedachten verzonken*
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 5, 2006 22:53:27 GMT 1
Prue
"Laat Piper maar even! Ze is volgens mij er niet echt bij!"
* Loopt naar Piper toe!*
"Hey zus het komt wel goed! Dat beloven we je!"
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 5, 2006 23:12:19 GMT 1
*Piper draait zich naar Prue* Piper Huh,..... wat,..... denk je? Want ik geloof er niet echt in.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 6, 2006 0:20:08 GMT 1
Prue
"Ik geloof er wel in! Het komt allemaal wel weer goed! Echt! Desnoods gaan we een keer samen naar boven om het aan hem tevragen waarom hij niet terug mag komen! Okej soms zijn ze hard! ik denk dat als je nog effe wacht alles wel weer goed komt!"
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 6, 2006 8:32:02 GMT 1
Phoebe loopt naar haar zus die duidelijk overstuur is
"Chris is toch naar boven om Leo terug te halen. Hij komt heus niet terug zonder zijn vader...geloof dat maar. Hij is net zo koppig als jij"
Phoebe geeft Piper een knipoog
"Chris...laat ons even iets weten..."
|
|
|
Post by Darth Yotho on Aug 6, 2006 12:35:58 GMT 1
Wyatt: Met papa is niks aan de hand, ik heb hem sinds ik hem voor het laatst gezien heb, en dat was bij de Golden Gate Bridge, in de gaten gehouden. Alles is in orde met hem.
Bianca: Dus asjebliefd mensen. Probeer helder te blijven denken. Ik ga kijken bij één van mijn contacten. Ik probeer wat meer te weten te komen over The Nexus of hij werkelijk weer actief is, in jullie kelder.
* Maar net toen ze weg wou shimmeren verschenen er 2 orbgolven in de woonkamer het waren Chris en Leo.
Wyatt: Pap !. Hoe is het gegaan ?
|
|