|
Post by Lau on Aug 6, 2006 17:52:35 GMT 1
Chris negeert Wyatt helemaal. "Tante Phoebe, jij zegt toch altijd dat kamilletheegoed is tegen hoofdpijn?? Dan ga ik nu wat kamillethee maken!!"
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 6, 2006 18:17:10 GMT 1
Phoebe kijkt haar jongste neefje verbaasd aan
"Uhm alles goed Chris? Iets wat je wilt delen met je tante Phoebe?"
|
|
|
Post by Lau on Aug 6, 2006 19:14:59 GMT 1
"ow, niks nieuws hoor." zei Chris vanuit de keuken. "De Elders hebben vastgesteld dan ik ook een van hun ben..."
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 6, 2006 19:23:05 GMT 1
Leo
En dat houd dus ook in dat Prue jullie gedeelde whitelighter is, nadat Trixa was vervaagd. En met mij is het helemaal goed! Oow, uhh, Chris?? Doe mij ook maar een kopje!
|
|
|
Post by Lau on Aug 6, 2006 19:24:59 GMT 1
"Okidoki!!" riep Chris, maar nite zo vrolijk als je normaal gesproken 'okidoki' zou zeggen. En hij liep binnen met 2 kopjes kamillethee...
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 6, 2006 20:09:44 GMT 1
Dan is ondertussen al in zijn bed gekropen en hij droomt over een Demon die hem wil vernietigen omdat hij het weet van dat ze heksen zijn
In zijn droom:
Demon: Ik zal je moeten vernietigen omdat je het weet van de heksen! Dan: Welke heksen, ik weet van niets! Demon: Dat weet je best! *Demon valt Dan aan en Dan valt op de grond (in de droom) en de demon gaat op hem zitten met een vuurbal (een energiebal heeft hij nog niet gezien)* Demon: Weet je het nu? Dan: Wat weten? Demon: Weet je best! *Brengt de vuurbal dichter bij Dan* Demon: En nu?! Dan: Wat nu? Demon: Grr! *Brengt de vuurbal nóg dichter bij Dan's hooft* Demon: Dit is de laatste keer dat ik het vraag! Weet je het of niet van de heksen, Piper, Prue, Paige en Phoebe. Alias The Charmed Ones?! Dan: Wie? Die ken ik niet! Demon: Je liegt! *De demon vuurt de vuurbal op Dan af en dan word Dan wakker uit zijn droom* Dan: Aah! *Kijkt rond zich heen* 'Oef het was een nachtmerrie!' Denkt Dan 'Aah, wat heb ik hoofdpijn!' *Hij gaat uit zijn bed en gaat naar de keuken, kamillethee maken voor de hoofdpijn*
|
|
|
Post by Lau on Aug 6, 2006 20:13:22 GMT 1
Chris heeft zijn kamillethee al in 5 minuten op. Dan zegt hij dat hij naar bed gaat, maar dat is eigenlijk niet zo. Hij wou eerst nog even checken bij Dan. Dus hij orbt naar hem toe, maar blijft weer in de lucht hangen zodat Dan hem niet ziet. "mooizo, het gaat goed." denkt hij. Dan orbt hij weer terug, naar zijn bed. Dan hoort hij plotseling een enorme knal.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 6, 2006 21:46:45 GMT 1
*Piper schrikt, ze had de zolder opgeblazen*
*Verschrikt kijkt ze rond*
Piper Eeh gaat het allemaal, is iedereen ongedeerd??
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 6, 2006 21:51:28 GMT 1
Phoebe kijkt woedend naar haar zus "Ja maar niet dankzij jou. Wat is er in godsnaam met je aan de hand? Trixa is verslagen, je zonen en Leo zijn veilig thuis...de buurman ligt rustig te slapen..Wat is het? " Phoebe loopt richting haar zus en kijkt haar in de ogen "Piper...wat is er met je?"
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 6, 2006 21:57:11 GMT 1
*Piper kijkt weg van Phoebe*
Piper Ik weet niet wat er gebeurde sorry. Ik deed gewoon m'n handen in de lucht van het zal allemaal wel *Terwijl ze dat zei deed ze haar armen weer in de lucht om het voor te doen en er volgde nog een klap*
Piper Oww nee.... Wat heb ik nou weer?
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 6, 2006 21:59:03 GMT 1
*Dan heeft de 1ste knal gehoort* 'Aah! Wie is er nu nog op op dit uur!' *Dan gaat naar buiten en ziet dat een stukje van de zolder is opgeblazen* 'What te?' *Dan stapt naar the manor en belt aan en opeens hoort hij nog een knal en belt nog eens aan*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 6, 2006 22:08:19 GMT 1
Phoebe rent naar beneden om te kijken wie er aan de deur staat. Ze opent de deur en ziet Dan staan.
"Uhm Dan, Piper is niet helemaal haarzelf momenteel, en we willen niet dat je gewond raakt...is er iets dat je moet vertellen? Anders lijkt het me veiliger om van de zolder weg te blijven.."
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 6, 2006 22:11:54 GMT 1
'Ja, er is iets...' begint Dan 'Ik krijg dromen van een euh demon die mij wilt vermoorden' en daardoor ben ik wakker, ik ben kamillethee gaan drinken en dan hoorde ik deze euh, explozie...' 'Phoebe, kan je mij helpen?'
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 6, 2006 22:15:05 GMT 1
*Piper kijkt rond naar alle ravage wat ze heeft aangericht*
Piper Wat is er toch aan de hand met me?
*Piper zoekt iets op waar ze kan gaan zitten, er is alleen niks meer dus ze gaat maar op de grond zitten, met haar armen over elkaar om niks meer aan te kunnen richten*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 6, 2006 22:16:27 GMT 1
Phoebe: "Kom snel binnen...je kunt dan beter niet alleen zijn. Ik kan met mijn krachten wel kijken of dat het een nachtmerrie was of dat het echt een demon was die in je droom binnen is gedrongen..Ga even zitten op de bank...maar wat je ook doet, blijf weg van de zolder."
Dan en Phoebe lopen naar de bank, ze legt haar handen op zijn hoofd en krijgt een visioen van Dan die wordt geraakt voor een firebal
"Je moet hier blijven, ik overleg met mijn zussen..PAIGE!!!!"
|
|