|
Post by Annika on Aug 6, 2006 22:21:17 GMT 1
Paige orbt binnen.
Paige: Euh, heb ik wat gemist?
*Hoort een knal*
Paige: Wat was dat in hemelsnaam?!
*Pakt Phoebe's hand en orbt naar de zolder, die half verwoest is. Ze ziet Piper*
Paige: Oh, was jij het. Hmm, beetje onnodig georbt dus. Maareh, wat is er aan de hand?
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 6, 2006 23:01:03 GMT 1
Piper oow fijn, Ik heb m'n armen over elkaar en nog laat ik alles exploderen. Ik weet niet wat er aan de hand is. Ik wou dat ik het wist. Ik ben alleen heel er boos!!
*Beng, nog een klap*
Piper Haal me hier weg.
*Piper begint te huilen*
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 6, 2006 23:40:07 GMT 1
* Dan komt Prue binnen! georbt! op de zolder!* Prue
"Okeej wat is het hier een rotzooi! Mag ik wetteh wat er aan de hand is?"
* Kijkt een beetje van verbaast naar de troep!*
"Want eh net was het nog netjes hier! een uurtje terug! teminste!"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 7, 2006 9:50:24 GMT 1
'Okey, nu wil ik wel weten wat daar aan de hand is!' Denkt Dan en dan gaat hij naar de zolder. 'Wat is hier nu aan de hand?'
|
|
|
Post by Lau on Aug 7, 2006 10:04:57 GMT 1
Chris stond er ondertussen al de hele tijd bij zonder iets te zeggen. "Maar mam, waarom ben je dan zo kwaad?? Pap is toch weer terug??"
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 7, 2006 10:29:11 GMT 1
Piper Jullie doen net of er niks is gebeurd. Ik maak me de hele tijd zorgen, jullie komen eindelijk binnen georbt en jullie gaan thee drinken!!!
*Beng iedereen die op zolder staat vliegt weer naar achteren*
Piper Sorry...Sorry
*En Piper rent de zolder af*
|
|
|
Post by Lau on Aug 7, 2006 10:33:13 GMT 1
"Mam!!" schreewde Chris, maar hij rende haar niet achterna omdat hij weet dat ze even alleen moest zijn nu. Nou werd Chris wel helemaal gek, hij begon met bliksemschichten te gooien. "Waarom doen die Elders ons dit allemaal aan??! hebben we dan al die demons gevanquisshed voor alleen maar haat van de Elders??!! Van.. Ons..."
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 7, 2006 10:37:44 GMT 1
*Dan doet de puin van zich af en staat recht*
Dan: Piper! *Dan ziet Phoebe nog onder het puin liggen* Dan: Phoebe! *Doet de puin van Phoebe af en ziet dat ze bewusteloos is* Dan: Phoebe? Phoebe! Word wakker! *Schud met Phoebe*
|
|
|
Post by Lau on Aug 7, 2006 10:39:17 GMT 1
"Schudden zal niet werken!!" schreewde Chris tegen Dan. "Laat mij bij haar." Hij duwde Dan weg en healde Phoebe; nu hij een Elder is, an hij dat wel.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 7, 2006 11:11:09 GMT 1
*Piper is naar buiten gerend ze kijkt om zich heen, maar ze weet niet waar ze naartoe moet*
*Waar moet ik nou heen denkt Piper, ik kan overal wel dingen opblazen nu, wat moet ik doen*
|
|
|
Post by Jonna on Aug 7, 2006 13:20:27 GMT 1
Bianca: Piper is naar buiten gerent! Wie weet wat voor een ravage ze daar aanricht!
*Chris en Wyatt kijken haar geschrokken aan.*
Bianca: Ik ga wel achter haar aan!
*Bianca schimmert weg.*
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 7, 2006 13:49:47 GMT 1
*Dan ziet dat Phoebe wakker word* Dan: Oef... *Gaat naast Phoebe zitten* Dan (tegen Phoebe): Mijn deur is op slot, als je het weer wilt zeggen ben je te laat. *Ze lachen allebeiden*
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 7, 2006 15:04:54 GMT 1
*Prue staat langzaam op!*
"En wat gaan we nu doen? Teminste wij want stil zitteh heeft geen zin! En een half verwoetsen zolder trekt volgens mij veeel media!"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 7, 2006 15:20:10 GMT 1
Dan: Kan Leo daar niets aan doen? *Iedereen kijkt Dan raar aan* Dan: Euuh, of we kunnen ook zeggen dat julie sliepen en dat storte in? Of iets in die richting dan....
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 7, 2006 19:03:56 GMT 1
*Bianca Schemert voor Piper*
Piper oow heey Wat doe jij hier? Ik denk dat je beter weg kunt gaan, voordat ik je opblaas. Niet dat ik dat wil, maar het gebeurd nogal veel de laatste paar uur.
|
|