|
Post by Sam Halliwell on Aug 7, 2006 19:40:55 GMT 1
Dan: Het is maar idee hoor... *Alles blijft stil* Dan: Ik zal maar eens gaan kijken hoe het is met Piper... *staat recht en gaat de trappen af, naar buiten kijken hoe het is met Piper*
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 7, 2006 20:02:26 GMT 1
*Piper ziet Dan aan komen lopen*
Piper oow nee. Dan ga ajb terug naar binnen of beter nog ga naar huis. Voordat er nog is iets gebeurd.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 7, 2006 20:06:53 GMT 1
Dan: Piper, er gaat niets gebeuren als je niet meer boos of verdrietig bent. Ik kan niet naar huis, Phoebe zegt dat ik hier moet blijven want anders word ik vermoord door een demon met een vuurbal.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 7, 2006 20:08:57 GMT 1
Piper En als je hier blijft staan kan dat ook gebeuren. Ga dan naar binnen, de rest is daar om je te beschermen. Als je hier bij mij blijft kan ik je ook iets aan doen.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 7, 2006 20:15:50 GMT 1
Dan: Als je stopt met die emoties is het hier niet meer gevaarlijk! Kom mee naar binnen. Ik zal je wel troosten.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 7, 2006 20:19:04 GMT 1
Piper Sorry Dan. Ik heb jou niet nodig, maar iemand anders.
*Piper begint te huilen en daarop volgt een explosie*
*En Piper rent nog harder weg, weg van iedereen ze rent maar door ze weet niet waarheen als het maar ver van huis is*
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 7, 2006 20:29:15 GMT 1
*Dan raapt zich weer uit de puin* Dan: Piper! Ow man!
|
|
|
Post by Lau on Aug 7, 2006 20:32:04 GMT 1
Chris voelt Pipers emoties als Elder. En omdat ze zijn moeder is natuurlijk, worden die emoties bij Chris versterkt. En daarom zakt Chris opeens in. "Mam..." zegt hij met een zwak stemmetje.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 7, 2006 20:38:39 GMT 1
*En Piper blijft doorrennen ze probeert om haar emoties uit te schakelen, maar het lukt haar niet*
Piper Dit gaat zo echt niet. Straks worden we ontmaskerd. Als dat al niet gebeurd is.
*Beng, even verderop gaat een vuilnisbak de lucht in*
|
|
|
Post by Lau on Aug 7, 2006 20:52:02 GMT 1
Chris krijgt een schok, omdat Piper schrok. In zijn gedachten vertelt hij haar terug te komen
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 7, 2006 20:59:40 GMT 1
Dan: Verdorie! Dan: Waarom helpt dat niet?... *stompt tegen de muur* Dan: Aarg! *Opeens verschijnt een demon* Dan: Ownly Sh*t! Phoebe! Phoebe! Help Help! *De demon gooit een energiebal* Dan: Wat the ****! *Word geraakt en vliegt tegen de muur zodat hij bewusteloos word*
|
|
|
Post by Lau on Aug 7, 2006 21:01:50 GMT 1
Chris zwaait zwakjes met zijn hand zodat Dan wordt weggeorbd dichter in Chris zijn bereik. "Dan, hou mijn hand vast. Ik heb je kracht even nodig."" Dan ziet Chris dat dan bewusteloos is. Hij grijpt zelf naar zijn hand. Dan staat hij op, al veel krachtiger en gooit met bliksemschichten naar de demon, die verdwijnt. Dan healt hij Dan, maar die blijft bewusteloos.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 7, 2006 21:37:29 GMT 1
*Piper heeft door dat ze word teruggeroepen*
Piper Sorry maar dat kan ik niet riskeren.
*En ze loopt verder*
|
|
|
Post by Lau on Aug 7, 2006 21:51:25 GMT 1
Ondertussen heeft Chris Dan zijn hand al weer los gelaten, waardoor hij verkrampt. "Mam, je bent me nu echt aan het vermoorden!!" zegt en denkt hij, waardoor hij het naar Piper doorstuurt...
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 7, 2006 22:08:06 GMT 1
*Ik kan nu echt niet naar huis, je red het wel, hoop ik denkt Piper*
|
|