Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 7, 2006 23:18:56 GMT 1
Prue is nogsteeds in de manor!
"Eh ik ga effe snel iemand helpen! Ik wordt gek van de pijn! Dit kan ik echt niet verdragen!"
* En ze orbt weg! Naar Chris die ze daar ziet liggen*
"Chris gaat het? En Dan??Wat is hier toch allemaal aan de hand?"
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 8, 2006 9:50:53 GMT 1
Phoebe wordt het allemaal ff te veel
"Godverdomme...wat een zooitje. Paige, orb naar Piper en haal haar naar huis...desnoods bind je haar handen vast of sla je haar bewusteloos."
Phoebe richt zich tot Chris
"Chrism verman jezelf en ga Leo halen...NUUUUUU"
En vervolgens tot Dan
"Maak je maar geen zorgen, ik en Prue zullen een manier vinden om de demon te pakken te krijgen en als mijn andere zusjes dan terug zijn gaan we erachteraan. Prue...book of shadows?
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 8, 2006 10:32:12 GMT 1
*Ergens waar het wit is* Dan: Wat is dit hier? Man: U bent in het geestenrijk. Dan: Ow man!! Man: Ik zal eens op de lijst kijken of je bent toegelaten.... Dan: Euh, ok... *De man gaat kijken op de lijst* Man: Je bent te vroeg. We zullen je terug moeten sturen. Dan: Ok... *Dan word geduwt en vliegt dan terug op aarde, in zijn lichaam* Dan: Aah! Waar ben ik? *Kijkt naar Phoebe* Dan: Weer terug... *geeft Phoebe een knuffel*
|
|
|
Post by Lau on Aug 8, 2006 11:53:57 GMT 1
"MAM!!!!!!!!!!!!!!" schreewt Chris echt hardop. Hij stond op, maar zakte daarna gelijk weer in. Krassen verschenen op zijn gezicht en hij raakte bewusteloos.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Aug 8, 2006 12:35:18 GMT 1
Prue tegen Phoebe
"Ja lijkt me een goed plan!"
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 8, 2006 12:47:16 GMT 1
Dan: Ik ga mee! *Dan staat recht en gaat mee naar de zolder naar the book of shaduws*
|
|
|
Post by Lau on Aug 8, 2006 12:53:30 GMT 1
Chris heeft een flash back in zijn onderbewuste... In die flash back probeerde zijn moeder hem te vermoorden. Toen werd alles zwart en stopte hij met ademen...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 8, 2006 13:04:24 GMT 1
Leo orbt naar Piper die op het punt staat de Golden Gate Bridge op te blazen.
Piper!!!! Je moet je niet afreageren. Je moet je emotie's wat rust gunnen. Als dat niet gaat weet ik wel een andere oplossing.
Leo orbt Piper naar de Manor.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 8, 2006 13:58:26 GMT 1
*Er is een knal te horen* Dan: Wat is dat nu weer? Ik zal wel gaan kijken. *Dan gaat de trappen af en ziet dat Chris daar ligt te sterven* Dan: Hey, Chris? Chris? Chris! *schud met Chris* Dan roept tegen Phoebe en Prue: Phoebe, Prue kom snel hiereen!
|
|
|
Post by Jonna on Aug 8, 2006 14:49:40 GMT 1
*Op dat moment schimmert Bianca ook de kamer binnen. Ze ziet Chris op de grond liggen.*
Bianca: Chris!!
*Zakt naast hem op de grond en begint te huilen.*
Bianca: Wat is er gebeurt?
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 8, 2006 15:59:41 GMT 1
Dan: Ik weet het niet, ik kwam naar beneden om te zien wat de knal was en toen zag ik hem hier liggen!
|
|
|
Post by Jonna on Aug 8, 2006 16:22:55 GMT 1
Bianca: Laat iemand hem healen dan!! Gewoon iemand!
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 8, 2006 16:29:52 GMT 1
Dan: Euhm, Leo? *Dan loopt naar beneden en ziet dan dat Leo en Piper in de zetel zitten* Dan: Euh, Leo! Chris is aan het sterven! Heal hem! *Vervolgens is er weer een knal van Piper* Dan: Ik zal wel even bij haar blijven. *Leo kijkt hem niet gerust aan maar hij loopt toch naar boven, naar Chris*
|
|
|
Post by Jonna on Aug 8, 2006 16:35:41 GMT 1
Bianca: Alsjeblieft help hem snel!!
|
|
|
Post by Lau on Aug 8, 2006 16:47:58 GMT 1
Nadat Chris eindelijk is geheald, aangezien hij nog niet helemaal dood was, had hij nog steeds vreselijk pijn. Weer een knal. "Mam... Breng mam alsjeblieft hier." zei Chris tegen Bianca.
|
|