|
Post by Sam Halliwell on Aug 8, 2006 16:51:52 GMT 1
Dan: Piper, probeer niet te veel dingen op te blazen. Alsjeblieft... *Piper geeft een indruk met haar handen met blijf uit mijn buurt* Dan: Ik wil alleen helpen! *Dan gaat een beetje opzij maar niet dichter bij Piper maar een beetje ernaast* Dan: Alsjeblieft... *Piper blaast een vaaas op en geeft nog een indruk van blijf uit mijn buurt*
|
|
|
Post by Jonna on Aug 8, 2006 17:32:08 GMT 1
Bianca: Piper wat maakt het uit om even naar je zoon te gaan. Wat heb je te verliezen?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 8, 2006 18:02:26 GMT 1
Leo zegt tegen Dan
Mag ik er even op wijzen dat Chris een Elder is en dus niet dood kan.....? Of is hij geraakt door een Darklighter pijl?
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 8, 2006 18:32:39 GMT 1
Piper Ajb haal me hier weg Please!! Ik kan er niet tegen ik richt hier te veel schade aan. En juist omdat ik iedereen hier pijn doe heb ik alleen maar meer moeite met m'n emoties onder controle te houden. Dus haal me hier weg!!
*Beng daar gaat een bijzettafeltje*
|
|
|
Post by Lau on Aug 8, 2006 19:09:54 GMT 1
Chris krijgt nog meer pijn, door de pijn en zorg van zijn vader. "Pap!!!!!!!!!!! Mam!!!!!!!" schreewt hij. Hij geeft in zijn gedachten een bericht door naar Leo: "Pap, ik kan dan wel niet dood door mam, maar ze kan mijn leven nog wel een hel maken."
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 9, 2006 9:54:44 GMT 1
Leo orbt naar Chris en healt hem.
*Ik wist niet dat Piper zo sterk is geworden* Zegt Leo in zichzelf.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 9, 2006 10:38:59 GMT 1
Dan: Ok, ik ben hier weg, ik kan hier toch niets meer doen. *Gaat naar de deur maar daar staat opeens een demon in de deuropening* Dan: Not again! *de demon gooit een energiebal*
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 9, 2006 11:17:51 GMT 1
De energie raakt Dan en Leo probeerd Dan te healen.
Piper!! Dat is iets dat je mag opblazen!! En snel als het kan!!
Leo helpt Dan met overeind komen en zegt.
Gaat het weer een beetje??
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 9, 2006 11:21:05 GMT 1
Jah, dat is al de 3de of 4de keer dat ik geraakt word. Ik kan dit nog gewoon worden...
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 9, 2006 13:05:39 GMT 1
*Piper staat op en blaast de Demon overhoop*
Piper Zo nou tevreden!!
*Beng daar gaat een plant*
Piper Kun je me nou hier weghalen of niet?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 9, 2006 13:11:34 GMT 1
Leo
Ik zal kijken of de Elders een oplossing weten!
Orbt naar de Elders met Piper onder zijn armen.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 9, 2006 13:21:44 GMT 1
*Bij de Elders*
Piper Leo.... Ben je gek geworden? Straks blaas ik hier de boel op.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 9, 2006 13:25:29 GMT 1
Leo
Maar de Elders zijn de enige die jou van je nieuwe gewoonte af kan helpen. Anders tape ik je handen alsnog dicht.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 9, 2006 13:29:57 GMT 1
Piper *Zucht* Ik hoop dat je gelijk hebt, want het maakt me gek.... en niet aleen mij.
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 9, 2006 16:55:41 GMT 1
Dan denkt: 'Zo, daar zijn we even vanaf...' En dan hoort hij Phoebe en Prue gillen, hij loopt naar boven, naar de zolder en daar ziet hij dat er een schild rond Phoebe en Prue zit Dan: Ik haal jullie er wel uit, op één of andere manier dan... *Phoebe en Prue doen het teken dat er iets achter Dan staat* Dan: Wat staat er achter mij? Eens kijken... *Dan draait zich om en er staat een demon met een mes vast* Demon: Nu ga je er aan! Dan: Ow sh*t... *De demon steekt in Dan zijn buik met het mes en Dan draait zich nog even om tot Phoebe en Prue* Dan (tegen Prue en Phoebe): Het spijt me... *Dan valt op de grond en de demon verdwijnt*
|
|