|
Post by Pammie's Charmed on Aug 9, 2006 16:58:43 GMT 1
Piper Leo... Ik heb het gevoel dat er iets mis is in The Manor. Misschien moeten we terug gaan...
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 9, 2006 19:19:28 GMT 1
*Dan word zwak en alles begint wazig te worden het laatste wat hij zegt is*: Phoebe... *dan word alles zwart* *Dan komt in een ruimte terecht waar een paar mensen staan* Dan: What te? Waar ben ik? Mens: In de hemel waar je herboren bent als Whitelighter. Aangenaam ik ben elder (ik verzin maar een naam) Ann. Ik ben je baas. Kom mee, ik leid je rond, eerst ga ik je voorstellen aan alle elders. Trouwens even je naam. Dan: Dan, aangenaam... *Ann neemt Dan mee waar een elder staat maar hij ziet dat Piper en Leo er ook bijstaan* Dan: Piper.... Ann: Ken je haar?
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 9, 2006 21:20:15 GMT 1
Piper Dan?? Wat doe jij hier??? Ownee... Leo ik zei toch dat ik het gevoel had dat er iets mis was. Maarre Dan.. eeh hoe kom jij hier terecht?
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 9, 2006 21:30:53 GMT 1
Dan: Ann zegt dat ik dood ben en herrezen ben als whitelighter. Ann: Dat is juist, ik ben zijn baas nu. Dan: En hoe kan ik dan wegstralen? Ann: Dat leer ik je nog wel. Dan: Okey maar eerst even wennen aan deze verwarrenis. Maar Piper, hier kan jij niets opblazen. Dat is toch goed?
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 9, 2006 21:36:45 GMT 1
Piper Dan.... Ik ben niet van plan hier te blijven of ik nou wel of niet iets kan opblazen hier. Ik ben hier om erachter te komen of de Elders mij kunnen helpen. En ik vind het heel erg voor je dat je nu hier bent. En ik voel...
*Piper voelt zich schuldig maar zegt dit niet*
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 9, 2006 21:50:29 GMT 1
Dan: Ja en je voelt je? Je voelt je wat? Ann: Maakt nu even niet uit, ik geef je mee met een whitelighter en die zal je opleiden. Dan: Piper, ik zie je zo wel weer... *dan gaan ze weer weg en Dan krijgt een whitelighter die hem moet opleiden* Ann: Zo, dit is je opleidster, Stefanie. Stefanie, Dan Stefanie: Aangenaam Dan. Dan: Aangenaam Stefanie Ann: Ik moet weer weg, een andere whitelighter ontvangen. Ik zie je nog wel Dan. *dan gaat ze weer weg* Stefanie: Zo, waar is je huis? Dan: Ik zal het je tonen maar euh, hoe? Stefanie: Geef me een hand en denk aan je huis. Dan: Ik geef wel een hand maar ik moet eerst even ergens anders zijn, mag ik daar dan aan denken? Stefanie: Ok. *Ze geven elkaar een hand en stralen (of orben) weg, daarna komen ze aan op de zolder van the manor, daar zien ze Prue, die Phoebe troost* Dan: Phoebe...
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 9, 2006 21:55:26 GMT 1
*Piper draait zich weer naar de Elder waar ze mee stond te praten*
Piper *Zucht* Ok vertel maar. Hebben julie een oplossing hoe ik hiervan af kom?
|
|
|
Post by Lau on Aug 10, 2006 13:21:21 GMT 1
Chris voelt zich al en stuk beter, nu zijn moeder bij de Elders is. Hij staat op en voelt dat Dan een Whitelighter is. "Dan... Stefanie... Wat doe jij hier? En waarom ben jij een Whitelighter?" Stefanie: Ik dacht dat alleen Elders nieuwe Whitelighters konden zien? Chris: Dat klopt.... *zucht*
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 10, 2006 13:32:24 GMT 1
Dan: Eum, hij is een elder, geerft van Leo. Stefanie: Ow, zo... Dan: Ik moet gaan, we zitten hiernaast, ok? *Chris knikt ja en dan pakt Stefanie Dan's hand vast en stralen (of orben) naar het huis van Dan* Stefanie: Zo, we moeten beginnen met stralen (of orben). Dan: En hoe moet ik dat doen? Stefanie: Wacht maar af... *Stefanie draait zich om en pakt iets vast en smijt het naar Dan, Dan orbt weer weg en komt weer terug* Dan: Heb ik gestraalt? Stefanie: Jep... Dat is al een begin, krijg het onder de knie en dan kom ik je iets anders leren. *Stefanie straalt weg* Dan: Zo, ik zal maar eens proberen om naar de zolder te gaan orben van hiernaast. *Dan concentreert zich en orbt weg, daarna komt hij bij de zolder terecht en valt op de grond (zoals Paige deed in het begin van haar orben onder de knie te krijgen)* Dan: Even onder de knie krijgen... *Dan staat weer op* Dan: Zo, nog wat gebeurt? zegt hij tegen Chris
|
|
|
Post by Lau on Aug 10, 2006 13:36:29 GMT 1
"Niet echt nee." zei Chris grinnekend naar Dan. "Je bent net een minuut weg geweest. "Maar met het landen..." legt Chris allemaal uit aan Dan. "Niet te haastig zijn op het begin, dat leer je later nog wel. Dat was hetzelfde met Paige. (Ja, ook ik heb jullie geschiedenis bestudeerd.)" (laatste tegen Phoebe...)
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 10, 2006 13:44:38 GMT 1
Dan: Zullen we samen iets gaan doen? Ik verveel me... Wil jij me wat leren?
|
|
|
Post by Lau on Aug 10, 2006 13:47:54 GMT 1
"Ik heb een idee..." zei Chris tegen Dan. "Ik geef je alvast een protege, maar nu zal ik je eerst even helpen, aangezien Stefanie haar eigen al heeft en die van mij eigenlijk hun (*wijst naar Phoebe*) zijn. Orb maar naar haar toe."
|
|
|
Post by Jonna on Aug 10, 2006 15:17:13 GMT 1
*Bianca komt ook weer naar voren*
Bianca: Maar wat we nu allemaal zijn vergeten is dat we nog een probleem hebben. De Nexus waar Zankou achteraan zit. Chris? Kan jij niet met mij mee naar de kelder? Om te kijken of hij nu actief is? Ik doe het liever niet alleen...
*Bianca kijkt erg ondeugend naar Chris.*
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 10, 2006 17:43:08 GMT 1
Dan: Ik zal dan maar weggaan... *Bianca kijkt blij en daarna orbt Dan weer weg*
|
|
|
Post by Lau on Aug 10, 2006 22:06:20 GMT 1
"Ik kom eraan..." zei Chris knikkend naar Bianca...
|
|