|
Post by Annika on Jul 3, 2006 18:57:13 GMT 1
*Paige hoort een bonk, neemt het zekere voor het onzekere en orbt naar Piper's kamer.*
Piper?
*Paige ziet niks en loopt wat verder de kamer in, dan ziet ze Piper op de grond liggen, ze loopt er naartoe*
Piper?!
*Probeert Piper wakker te maken, maar dat lukt niet*
Dan maar zo... LEO!!
*Terwijl ze wacht legt ze Piper maar weer op bed*
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 3, 2006 19:45:39 GMT 1
Leo komt aan ge-orbt. ''U riep??''
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 3, 2006 20:52:35 GMT 1
Phoebe komt de kamer binnen lopen omdat ze van alles hoorde. Ze ziet Piper levenloos op bed liggen en schrikt
"Leo, doe iets!"
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 4, 2006 19:35:03 GMT 1
Leo probeert Piper te Healen. ''Het gaat niet. Ze is niet verwond en ze heeft geen pijn ofzo. Ze is gewoon flauwgevallen.'' Zegt Leo opluchtend. ''Ze kan het gewoon niet aan. Ze had al een zuster verloren. En als Prue vanacht weg moet, gebeurdt dat weer. Daarom is het zo'n klap voor haar. Laat haar maar even rusten. Ik blijf er wel even bij.''
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 4, 2006 20:21:14 GMT 1
*Iets later komt Piper bij Ze wrijft over haar hoofd en ziet Leo zitten*
Leo??... Schat wat doe jij hier?? en hoe laat is het trouwens...is het nou donker buiten??
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 4, 2006 20:28:03 GMT 1
''over 3 uur wordt het pas donker. Er is niks aan de hand. die 5 minuten die je hebt geslapen! Ik ben blij dat je wakker bent. zal ik even iemand halen voor je??'' Zegt Leo geruststellend.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 4, 2006 20:32:25 GMT 1
eeh nee dat hoeft niet maar Leo wat doe je hier eigenlijk?? Is er wat gebeurd?!
*Piper wilt snel overeind komen,maar voelt zich nog niet hellemaal ok*
Oww mijn hoofd, ik ben zo duf als een konijn.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 4, 2006 20:36:21 GMT 1
''Paige hoorde iets uit jou kamer en riep mij. Je was flauwgevallen, dus ik bleef even bij je voor het geval dat.'' Zegt Leo verzorgend.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 4, 2006 20:47:41 GMT 1
Flauwgevallen?
*Piper denkt na *(wat niet zo lekker gaat met pijn in d'r hoofd)
*Piper ziet het weer voor zich, hoe ze een drankje in had genomen het flesje onder haar kussen had verstopt en in slaap was gevallen. Het volgende moment zag ze dat ze was opgestaan en toen niks meer*
*Schuldbewust keek ze even naar haar kussen en zag dat Leo haar vragend aan keek, ze hoopte dat hij maar niet verder zou vragen en wreef weer over haar hoofd*
*Waarom had ze het nou ook alweer ingenomen? ze schijnt het zich niet te herinneren*
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 4, 2006 20:49:50 GMT 1
''Kom.'' Zegt Leo. ''dan gaan we naar zolder, naar de rest.''
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 4, 2006 21:14:01 GMT 1
Eeehm nee ik denk dat ik nog maar hier blijf. ik voel me nog niet hellemaal happy
*Piper is bang dat als ze opstaat iemand het flesje onder haar kussen vindt, ze gaat nog meer tegen haar kussen aan zitten*
Eeeh... ga... ga jij maar
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 4, 2006 21:19:23 GMT 1
''Oké, ik zie je zo!'' Leo denkt : *Volgens mij vebergt ze iets!*
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 4, 2006 21:31:12 GMT 1
Eindelijk is Leo weg ik ben blij dat hij niks gevraagd heeft.
*Piper haalt het flesje achter haar kussen tevoorschijn en kijkt ernaar*
Hmmm... vreemd ik weet echt niet meer wat er in zat en wat er gebeurd als je het inneemt het is verder hellemaal leeg.
*voorzichtig ruikt Piper aan het flesje*
|
|
|
Post by Lau on Jul 5, 2006 9:34:54 GMT 1
Chris was even bij zijn broertje wezen kijken, dus hij had het allemaal gemist. "Mam!! Wat is er gebeurd? Ben je wel okee??" Vroeg hij met een hysterische toon in zijn stem.
"Ik heb geen idee." zei Christy over de demon. "Maar ik moet zeggen dat ik het niet zo vrolijk vind. het zal wel weer eens een Low level demontje zijn."
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 5, 2006 11:32:44 GMT 1
* dan komt Prue de kamer van Piper binnen*
"Piper gaat het een beetje? Niet schrikken rustig!"
|
|