|
Post by Pammie's Charmed on Jun 23, 2006 10:54:30 GMT 1
Piper *Krijgt tranen in haar ogen en een rode neus* *Is 2 minuten lang stil en zegt* Oh my God ik.......ik........ik weet niet of ik dit aan kan. Tranen stromen over haar wangen en rent de trap af.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 23, 2006 15:28:22 GMT 1
Phoebe excuseert zich en rent achter Piper aan. Ze vind haar huilend in haar kamer.
"Kom op Piper, we moeten even doorzetten. We wisten dat dit niet makkelijk zou worden, maar laten we ervan genieten, zolang als het duurt "
Phoebe slaat een arm om Piper heen
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jun 23, 2006 22:32:29 GMT 1
Ja snikt Piper, ik weet het, maar het is zo moeilijk! Het was al moeilijk om haar 1 keer te verliezen, ik wil dat niet nog een keer meemaken. Maar ik vind dit allemaal zo snel gaan, ik...ik wil het nog even doordenken, (tot me in laten werken) al zegt Chris dat er weinig tijd voor is. Ik blijf nog even hier als je het niet erg vind.
En Phoebe, bedankt.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 24, 2006 9:18:39 GMT 1
Phoebe loopt weer terug naar boven en omhelst haar oudste zus. Ze ziet dat Paige wat ongemakkelijk staat te kijken en zegt
"Paige, dit is nou je oudste zus Prue"
|
|
|
Post by Annika on Jun 24, 2006 12:34:50 GMT 1
Euh, heey, ik ben Paige..
*Steekt haar hand uit naar Prue, vervolgens schudden ze elkaars hand*
Leuk om je eindelijk eens een keer te ontmoeten.. al had ik natuurlijk niet verwacht dat dat ooit echt zou gebeuren. Euh, wauw.... Maareh, ik laat jullie wel even alleen denk ik..
*Loopt weg van de zolder*
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jun 25, 2006 21:50:44 GMT 1
*Piper loopt de kamer uit en veegt haar tranen weg*
Hoi Paige eeh wat doe jij hier? Je hebt toch niet al problemen met Prue?
|
|
|
Post by Annika on Jun 25, 2006 22:08:11 GMT 1
Nee, ik dacht ik laat ze ff alleen. En ik heb geloof ik een aspirientje nodig, voel me een beetje suf zonder krachten..
Maareh, gaat het een beetje?
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jun 25, 2006 22:57:29 GMT 1
ooh ja klopt je hebt geen krachten meer he....tja, ik ben daar nog steeds niet zo blij mee. Maar ja ik neem aan jij ook niet.
en hoe het met mij gaat? Tja.........
*Piper voelt weer tranen omhoog komen en draait zich van Paige af*
Het gaat wel hoor Paige, het gaat.
*Piper hoopt dat Paige niet doorheeft waarom ze zich opeens afwendt van Paige*
Het is gewoon raar om Prue in ene weer te zien dat is alles.
*na dit gezegd te hebben loopt ze zonder om te kijken weer haar kamer in en gaat op bed liggen.
*Ze laat haar tranen weer vloeien*
Waarom??? Waarom houdt het niet op, ik kan maar niet stoppen met huilen.
|
|
|
Post by Lau on Jun 26, 2006 11:51:50 GMT 1
Chris stond ook in schok. Hij had zijn oudste tant 1 keer gezien, als geest. "Hoi tante" zei hij toch met een trillende stem. Hij zag dat prue vreemd keek. "ik ben Chris, zoon van Piper."
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 28, 2006 19:39:04 GMT 1
''Uhm... hallo en doei prue'' zei leo verwardt. ''Ze roepen weer. altijd op zo'n moment.'' zegt Leo klagend. ''Maar misschien zeggen ze deze keer iets goeds.'' En Leo orbt weg.
|
|
|
Post by Lau on Jul 1, 2006 20:59:24 GMT 1
"Ik wed dat ze gewoon gaan zeggen dat ik weer eens iet fout heb gedaan." zei Chris. "Dat ik heb gezorgd dat jullie Prue hebben opgeroepen om iets kwaads te doen ofzo..." Plotseling stond er een stoel in brand...
|
|
|
Post by Peter on Jul 3, 2006 12:29:08 GMT 1
'Christy?'zei Billie twijfelend,'Hoe wil je dat we hier weg komen? Je bent wel leuk binnen komen vallen, maar hoe wil je hier weer weg komen?'
|
|
|
Post by Lau on Jul 3, 2006 13:29:14 GMT 1
"Uhmmm... Ja daar ben ik nog niet helemaal uit." Zei Christy "Ik weet alleen wel zeker dat we NU weg moten." En ze wees naar iets achter Billie. Het leek wel een in vuur staande demon, maar hij verdween niet als bij het vanquishen...
|
|
|
Post by Peter on Jul 3, 2006 18:11:09 GMT 1
'was da?' vroeg billie aan Christy.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 3, 2006 18:37:38 GMT 1
*Piper wordt wakker met een knallende koppijn, doet haar ogen open maar daar wordt haar hoofdpijn alleen erger van aangezien ze hellemaal scheel kijkt*
Wat, wat heb ik nou weer? Ok Piper rustig ga eerst eens rustig staan, dan kun je naar beneden om iets in te nemen.
*Piper stapt uit bed, voelt zich draaierig worden en valt neer op de grond*
|
|