|
Post by Annika on Jun 10, 2006 0:20:54 GMT 1
"Waarom moeten mijn krachten weg worden genomen om Prue op te roepen? En hoe kunnen we Prue oproepen?"
*Kijkt iedereen vragend aan, maar krijgt niet echt antwoord* *Zucht*
"Ik wil best mijn krachten tijdelijk opgeven om Prue terug te krijgen, maar dan wil ik 100% garantie dat het werkt en dat ik m'n krachten terug krijg. Trouwens, wat is het verschil tussen de Power of Three met haar en met mij? Als ik m'n krachten niet meer heb wordt het niet bepaald een Power of Four.."
*Kijkt nog even de kamer rond*
"Okay, ik snap er gewoon niks van, leg het eens duidelijk uit, begin maar eens te vertellen waarom Prue terug moet komen en hoe dat zit dat ik er mijn krachten voor op moet geven."
*Paige gaat zitten, klaar voor een hele preek..*
|
|
|
Post by Lau on Jun 10, 2006 11:14:18 GMT 1
"Sorry Paige," zei Chris "ik kan je daarover weinig zeggen. ik weet zelf ook niet alles daarover. Dan zul je toch echt aan Wyatt moeten vragen." Toen keek hij weer naar Christy. "Dit hoort allemaal bij elkaar. Om die schaduw-demon van Billie hier weg te krijgen, hebben we prue nodig." Hij keek weer naaar Paige. "We hebben haar nodig omdat zij de oudste was. En als jij je krachten nog hebt, Paige, dan is er helemaal geen Power of Three meer. Je zou denken dat een Power of Four beter zou zijn, maar dat is het niet." Hij ijsbeerde door de zolder. "Melinda Warren zei ooit dat als er drie zusjes waren uit haar stamboom, die het aller krachtigst van alle heksen zouden worden. Maar dat mochten er alleen 3 zijn, dus als er dan 4 zijn, gaat al die kracht verdwenen."
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 11, 2006 11:01:37 GMT 1
"Gaan we Prue terughalen??? Waarom dan...." Phoebe snapt er niks meer van en kijkt haar neefje aan...."Wat vertel je ons nu weer niet?"
|
|
|
Post by Peter on Jun 11, 2006 13:14:42 GMT 1
Billie keek om zich heen. Het was donker, er hing een fakkel een paar meter boven haar en ze hoorde een raar gebrom en ze was alleen, zielsalleen… Waar in de wereld was ze wel niet terecht gekomen? Net zag ze Christy nog, die panisch bezig was. Misschien was ze wel niet meer op de wereld maar in de onderwereld. Billie rolde even met haar ogen en zei toen zacht,'Altijd het zelfde ge… euuhh Altijd trammelant met die demonen' en rolde toen nog eens met haar ogen. Billie stond langzaam op en taste rond om haar heen – met haar voeten – om er achter te komen of het wel zo veilig zou zijn om te gaan staan. Billie keek even naar haar schoenen die door het schamele fakkellicht te zien waren. ‘Verdomme, nu al vies en ik heb ze pas 2 dagen’ mopperde Billie boos. Ze keek nog eens naar haar schoenen begon weer met mopperen ,’Highheels’ ze rolde weer met haar ogen en vervolgde snel,’Ik kan toch niet ontsnappen op Highheels, wat is dat voor iets?’. Billie keek nog even geïnteresseerd naar haar schoenen, en zei toen uiteindelijk zachtjes – en mopperend – ,’Ik kan toch geen deur intrappen met highheels, of een demon een schop verkopen met highheels!’. Billie zuchtte weer en keek toen weer de ruimte door. Er was toch niets te zien. Billie stond net onder het fakkellicht en de rest van de ruimte had geen kleur, het was gewoon zwart… pikzwart of beter gezegd nachtzwart. Door al haar schoengezeur was ze bijna vergeten in wat voor een beklemde situatie ze zich nu bevond. Ze keek nog een keer rond en toen verdween haar optimistische gezicht dat zich verving voor een triest gezicht.
|
|
|
Post by Lau on Jun 11, 2006 15:14:57 GMT 1
"Zoals ik al zei," zei Chris, "moeten we prue terughalen omdat zij de oudste is." Hij zag Phoebe een gebaar maken dat hij moest doorgaan. "Ik kan niet meer zeggen. 'Future consequences'." Er verscheen een grijns op zijn gezicht, en zag dat hij niet de enige was. Ze wisten allemaal dat Chris wel zoiets zou gaan zeggen. "Ahum..." begon Chris weer, "gaan we nog wat doen?" En hij gebruikte zijn krachten om de kaarsen goed neer te zetten.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 11, 2006 19:18:52 GMT 1
''Het is waarschijnlijk wel het beste om te doen.'' Zei Leo. ''Piper, Phoebe, Paige, jullie moeten dit doen voor het telaat is.''
|
|
|
Post by Lau on Jun 12, 2006 13:53:08 GMT 1
"Eindelijk iemand die me echt steunt." zei Chris met een grijns op zijn gezicht. hij wees naar de kaarsen die al klaarstonden. "Oja... ik hoef de spreuk niet meerte paken he? Volgens mij kennen jullie deze spreuk maar al te goed uit jullie hoofd."
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 12, 2006 21:00:42 GMT 1
''Waar is paige Eigenlijk heen gegaan??'' Zegt Leo bezorgt.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jun 12, 2006 22:03:36 GMT 1
Ok ik doe mee maar ik ben er zeker niet blij mee! En ja nu je het zegt waar is Paige?? Paige? Paige?!?
|
|
|
Post by Annika on Jun 13, 2006 17:22:05 GMT 1
*Zit ergens in een park*
Nou zeg, ben ik nou eenmaal zo belangrijk? Toen ze me net ontmoet hadden wisten ze niet hoe snel ik heks moest worden en nu willen ze gewoon m'n krachten afnemen.
*Hoort dat ze wordt geroepen*
Maar goed, ik zal ze maar vertrouwen, nooit een recen gehad dat niet te doen. Als Chris me maar een vakantie naar Hawai gunt, waar hij me dan maar zelf naartoe orbt!
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jun 13, 2006 18:29:18 GMT 1
Paige get your butt over here!! Now!!
|
|
|
Post by Annika on Jun 13, 2006 22:01:25 GMT 1
*Orbt terug naar de Manor*
Euh, sorry.. Nou, laten we maar beginnen dan.
|
|
|
Post by Lau on Jun 14, 2006 12:28:54 GMT 1
"Okee dan..." zei Chris en hij wees, voor de heel-veelste keer naar het altaartje.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 14, 2006 21:03:40 GMT 1
''Straks als Prue terug is, voor een tijdje dan, dan hebben we een kans dat jullie 3 jullie krachten gewoon hebben en Prue zelf ook. Dan hebben we een 'Power of 4' inplaats van 3. Maar die kans is erg klein. 1 Van jullie zal waarschinlijk geen krachten hebben terwijl Prue op aarde is.'' Zegt Leo vol wijsheid en trots.
|
|
|
Post by Lau on Jun 15, 2006 11:05:08 GMT 1
"Ja kijk" zei Chris "Dat willen we nou net niet. Geen Power of 4. En daarom moeten we Paige' krachten wegnemen voordat we Prue oproepen.
|
|