|
Post by Spike Gammo on Jun 15, 2006 15:07:44 GMT 1
''En waarom Paige!'' Zegt Leo boos. ''Als we nou de minst nuttige power wegnemen, bijv. van Phoebe. Sorry Phoebe. Maar ze heeft wel een goede vecht techniek. Wat ik wil zeggen is dat we het beste de 3 sterkste krachten kunnen gebruiken.''
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jun 15, 2006 21:23:13 GMT 1
Uh-Huh Ja wat hij zegt (Ik ga daarin mee)
|
|
|
Post by Lau on Jun 16, 2006 7:58:07 GMT 1
"Nee!!" schreeuwde Chris. "dan werkt het niet!! Snap het nou toch eens. De oude Power of 3 moet weer worden hersteld. Met Prue, mam en Phoebe dus. Zonder Paige!" Hij flipte zowat. Toen werd hij weer rustig. "Sorry paige maar het kan echt niet anders."
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 16, 2006 20:30:43 GMT 1
''Kom op, laten we Prue oproepen!'' Zegt Leo vlug. Hij kijkt Chris aan op een niet al te prettige manier, maar allebei zeggen ze niks.
|
|
|
Post by Peter on Jun 17, 2006 10:50:16 GMT 1
Billie tuurde naar haar nagels, terwijl ze wat fijner op de grond ging zitten en mompelde toen zacht,'Duurt wel lang zeg..'. Billie slaakte een zucht en keek toen voor een seconden naar het fakkellicht en toen weer haar nagels. Ze zag dat haar nagel gescheurd was. 'Jahoor, dat kan er ook wel weer bij, alsof ontvoerd worden niet genoeg is' mopperde Billie verder terwijl ze naar haar gescheurde nagel keek
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 17, 2006 22:28:54 GMT 1
`Lekker hoor...jullie hebben alle actieve krachten...en dan wil je mijn krachten afnemen omdat ik niet nuttig zou zijn...je wordt bedankt Leo.`
Phoebe wierp een boze blik naar Leo.
`Net alsof hun krachten nooit problemen geven, Piper blaast haar man vaak op en Paige kan soms niet mikken`mompelde ze in zichzelf
`Nou laten we Prue maar oproepen dan he..als het echt neit anders kan. Dan verliezen we haar dalijk weer opnieuw, maar vraagt er iets aan ons???' Phoebe was duidelijk geirriteerd door het hele gedoe. Ze wilde liever gewoon lekker aan haar column schrijven.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 18, 2006 9:05:09 GMT 1
''Jullie moeten de spreuk nu opzeggen. Chris staan de kaarsen goed?'' Zegt Leo opdringerig.
|
|
|
Post by Lau on Jun 20, 2006 8:35:24 GMT 1
"Ja. En tante Phoebe, het spijt me echt, maar dit moet om de toekomst te redden." zei Chris met een verdrietige stem; hij wist wat hij voor schade aan zou gaan richten, maar dat moest dan maar...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 20, 2006 17:55:50 GMT 1
''Jullie moeten de spreuk nu opzeggen, voor het telaat is!'' Zegt Leo zonder enige twijfel.
|
|
|
Post by Lau on Jun 21, 2006 8:07:43 GMT 1
Christy luisterde wel naar iedereen, maar ze wist dat ze hier niks mee te maken had. Nouja, ze heeft er wel wat mee te maken, maar ze kon er niks aan doen. Ze rende weer naar beneden, daar was wat meer rust. "Ik ga Billie zoeken!" riep ze nog terwijl ze wegrende. Toen ze bijna onderaan stond in de knik van de trap, werd Christy ineens heel duizelig. Ze viel, en viel, en viel. Totdat ze in een donkere grot lag. Het leek best veel op de onderwereld. Het was de onderwereld! Daar zag ze Billie staan. Ze stond gelijk op en rende meteen naar Billie. "Kom op, we moeten hier weg."
|
|
|
Post by Peter on Jun 21, 2006 12:14:22 GMT 1
'Gossie, dat werd tijd!' zei Billie terwijl ze snel opstond. Ze keek even twijfelend rond en zei toen,'Mare... hoe wil je hier weg komen?'
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jun 21, 2006 15:32:34 GMT 1
Nou zullen we dan maar? (zucht)
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 21, 2006 22:12:39 GMT 1
In this night and in this hour We call upon our sacred power Bring back my Sister Bring back te power of three
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jun 22, 2006 17:14:46 GMT 1
In this night and in this hour We call upon our sacred power Bring back my Sister Bring back te power of three
|
|
|
Post by Annika on Jun 22, 2006 18:10:32 GMT 1
(Ook) In this night and in this hour We call upon our sacred power Bring back my Sister Bring back te power of three
*Toen verschenen er heldere lichtjes en stond Prue opeens op de zolder..*
|
|