Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 5, 2006 18:29:32 GMT 1
"Ja leo ik heb al wat gevonden ja!"
Tegen Piper: Je moet het zelf weteh! Als je het niet wilt ga ik wel weer weg"!
|
|
|
Post by Lau on Jul 5, 2006 18:29:33 GMT 1
"Zeg die spreuk!!" schreeuwde Chris. Hij had dit al eens mee gemaakt, dus hij wist precies, nouja, gedeeltelijk wat hij moest doen.
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 5, 2006 18:31:28 GMT 1
Nee ik doe het wel...
*Piper zegt de spreuk op*
Vleugje wind, ziel van vuur, Vervul mijn pijn terughaal wens op dit uur. Schoot der aarde, tranen meer, Breng mij nu mijn herineringen weer
Piper voelt zich opeens heel anders en herinnert zich weer alles.
*Piper begint weer te huilen*
Sorry Prue,maar ik....ik bedoelde het niet zo en zucht...ik had al zo'n moeite je 1 keer te verliezen ik wil dit niet nog een keer meemaken.
*Piper kijkt de rest aan*
Kunnen we er niet voor zorgen dat ze kan blijven?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 5, 2006 18:42:00 GMT 1
''Ik kan misschien wel zorgen dat ze de rest van de week kan blijven. Maar meer kan ik niet doen.'' Zegt Leo en orbt weer naar Hun.
|
|
|
Post by Lau on Jul 5, 2006 18:46:21 GMT 1
"Ze kan niet te lang blijven." zei Chris. "Jullie hebben Paige ook nog een keer nodig." Hij dacht dat iedereen zou denken dat het hem helemaal niks uitmaakte, dat hij niks om Prue gaf. Maar dat was niet zo; hij had haar dan wel maar 1 keer gezien (dit de 2e keer), maar ze was wel zijn tante, en daarom hield hij even veel van haar als van zijn peetvader: Elder Silas. "Het spijt me vreselijk, tante." En nu liepen er wat traantjes over zijn wangen.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 5, 2006 18:50:57 GMT 1
''Ben ik weer!! Prue kan nog 4 dagen blijven! Maar ik heb nog meer goed nieuws. Paige heeft vanaf nu gewoon weer krachten. We hebben dus een power of 4.'' Zegt Leo met volle vertouwen en entousiastme.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 5, 2006 18:55:22 GMT 1
"Maar eh Leo ken je niet wat regelen dat ik misschien withligther kan worden? Dan ken ik hier wel vooraltijd blijven! En ik wil dat heel erg graag. En ik zal de hele familie er mee gaan blij maken. En Piper jou en Phoebe en Paige nog het meeste denk ik!"
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 5, 2006 19:01:23 GMT 1
''Dat heb ik al gevraagt maar ze vonden 1 heksen-Whitelighter al teveel.(aka paige) Ik wil niet gemeen doen maar dat zal je zelf moeten regelen. En dan moet je kiezen uit 2 optie's : 1. Je maakt deze 4 dagen vol met je eigen krachten en mag daarna 1uur in de week hier zijn, 2. Je praat met de Elders, geeft je heksen-krachten op en wordt whitelighter. Als je voor optie 2 kiest dan probeer ik wel te zorgen dat je de whitelighter wordt van Wyatt en Chris.'' Legt Leo uit.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 5, 2006 19:08:47 GMT 1
"Ik weet het niet! Piper jij moet beslissen jij moet beslissen voor mij"
|
|
|
Post by Lau on Jul 5, 2006 19:12:42 GMT 1
"Cool dan heb ik ook een whitelighter!!" riep Chris vrolijk. Maar hij werd gelijk ook weer droevig. "In de toekomst had ik ook geen whitelighter, en net nu is alles goed. Ik weet niet of dat een slechte of juist goede invloed heeft. Maar aan de andere kant, als ze dan whitelighter wordt, dan hebben Wyatt en ik bescherming, maar dan wordt de Power of 3 niet beschadigd. Dus heks blijven gaat niet, of je moet weer naar heel ver boven willen."
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 5, 2006 19:19:27 GMT 1
*Piper krijgt nog meer tranen over dr wangen, na alles wat ik heb gedaan vandaag vraagt ze nog aan mij of ik haar kan helpen*
*Piper kijkt naar Leo*
Ahum...Leo ik wil dat je me naar de Elders brengt. Geen tegenspraak je weet hoe ik ben.
*Glimlacht naar Prue*
Het komt goed na alles wat ik heb gedaan vandaag, dat ga ik nu rechtzetten,ik laat niemand m'n zus van me afpakken.
Geen 1 van m'n zussen, laat dat duidelijk wezen!!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 5, 2006 19:22:36 GMT 1
*Leo pakt Piper vast en orbt samen met Piper naar de Elders*
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 5, 2006 19:28:55 GMT 1
"Ik hoop zo dat het mag! En jullie ook??"
|
|
|
Post by Lau on Jul 5, 2006 19:42:11 GMT 1
"Ja ik ook." Zei Chris vrolijk. Maar hij had wel zijn twijfels over dit allemaal. Vooral voor Wyatt. Wyatt moest geen whitelighter. Hij zou die dan alleen maar moeten beschermen. Maar Chris zelf.. Hij kon er best een gebruiken. Voor als Wyatt weg was, naar zijn verloofde, of Chris naar zijn eigen...
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 5, 2006 19:57:17 GMT 1
*Piper en Leo staan nu voor een Elder*
Ik wilde graag vragen of Prue niet gewoon Fulltime Whitelighter kan zijn? Ze is net weer terug *Piper krijgt tranen in d'r ogen* En ik wil haar niet kwijt... wij allemaal niet en ik weet zeker dat ze een goede Whitelighter zou zijn. Kijk naar al het goed wat ze heeft gedaan. Verdient ze dan geen kans.
*Piper wordt nu boos en schreeuwt een beetje*
Prue hoort bij ons en dat weet u. Ze kan het aan, wat heeft zij eraan of wij als ze maar 1 uur per dag bij ons kan zijn. Ze kan zoveel goeds doen. Waarom zouden we niet nog een whitelighter erbij kunnen hebben? Weet je wat... als Prue geen Whitelighter kan worden dan...dan hou ik er mee op om een heks te zijn.
*Piper ziet dat Leo hiervan schrikt, maar het maakt Piper allemaal niet meer uit, ze heeft het zo'n beetje gehad met de Elders,alleen als Prue een fulltime lightwiter kan worden zou ze zich misschien een beetje bij kunnen trekken*
|
|