|
Post by kiwi on Jun 3, 2006 19:48:01 GMT 1
* Keek verbaast Meredith haar kant op. Hij probeerde en blik van Meredith op te vangen, maar door Christina was dat niet zo makkelijk. * Derek: Ja Dr. Yang zegt u het maar ?? uhm jaH jah ik heb een vraagje over een patient wilt u even meekomen ??
|
|
|
Post by Rianne on Jun 3, 2006 21:12:04 GMT 1
Dan komt de Nazi weer binnen:
Yang, waarom ben je nog steeds niet bij patient geweest?
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jun 3, 2006 21:55:31 GMT 1
Derek: Sorry Miranda, dat is deels mijn schuld ik bood aan om haar even te helpen. Zodra ik klaar ben zal ik haar naar jou patient terugsturen .. * Knikt naar Christina, om te laten weten dat hij haar heeft gedekt bij Dr. Bailey ... *
|
|
|
Post by kiwi on Jun 4, 2006 12:01:03 GMT 1
Derek: Sorry Miranda, dat is deels mijn schuld ik bood aan om haar even te helpen. Zodra ik klaar ben zal ik haar naar jou patient terugsturen .. * Knikt naar Christina, om te laten weten dat hij haar heeft gedekt bij Dr. Bailey ... * En christina is Derek dankbaar maar ze weet niet waar Meredith ineenkeer heen nadat zij haar had gedekt
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 4, 2006 17:22:49 GMT 1
In alle commotie rondom Cristina is Meredith snel de kamer uit gelopen in de hoop Derek te kunnen ontwijken. Ze komt Izzie tegen onderweg
"Als Dr. Shephard me zoekt, zeg hem dan alsjeblieft niet waar ik ben"
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jun 5, 2006 10:09:57 GMT 1
"Meredith, wacht even," zegt Izzie terwijl ze achter Meredith aan loopt. "Wat is dat toch tussen jou en Dr. Shephard? Als jullie samen in een kamer zijn is de spanning te snijden."
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 8, 2006 14:08:36 GMT 1
Opeens komt er een andere intern aangerend.
''Ik heb iemand nodig die kan helpen met een spoedgeval, snel, iemand??''
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 9, 2006 9:02:45 GMT 1
"Ik ga wel" zegt Meredith tegen Izzie en rent achter Alex aan
"Waar is het spoedgeval"
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 9, 2006 20:45:36 GMT 1
''Hier links!'' Zegt Alex haastig. ''blijf hier, dan ga ik een operatie kamer regelen! Ik haal meteen Dr. Bailey'!'' En Alex rent de gang uit.
|
|
|
Post by kiwi on Jun 11, 2006 8:53:05 GMT 1
en Christina komt langs en ziet dat Meredith in een spoedgeval zit.. en gaat erheen en vraag en Meredith wat ze aan het doen is ??
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 11, 2006 10:59:06 GMT 1
"Ik probeer deze patient zijn leven te redden, help me liever even een handje mee..."
|
|
mariss
Hollywood Acteur
|
Post by mariss on Jun 13, 2006 19:22:46 GMT 1
George hoorde allemaal geluiden vanuit de spoedeisende hulp, maar hij durfe z'n patient niet alleen te laten uiteindlijk zag hij een verpleegster aanlopen en george gebaarde dat ze even op hem moest letten
Hij liep naar buiten en zag de Nazi recht op hem afkomen
'Ow nee.. why?
|
|
|
Post by Rianne on Jun 14, 2006 17:56:37 GMT 1
" George" werd er naar hem geroepen door de Nazi. "Heb ik je niet gezegd dat jij je patient niet alleen mocht laten. Jij hebt een speciale patient! Dus ga nu terug of ik laat je de po's schoonmaken, met een tandenborstel"
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jun 14, 2006 21:08:44 GMT 1
Alex ziet Dr. Bailey lopen en rent er naar toe. ''Dr. Bailey, we hebben een spoedgeval in de kamer hier rechts. Hij heeft een operatie nodig, snel!'' Zegt Alex haastig.
|
|
|
Post by Rianne on Jun 15, 2006 7:05:41 GMT 1
"Ok, regel een operatiekamer en haal Dr Burke. Snel!"
|
|