Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 10, 2006 14:52:28 GMT 1
Izzie loopt naar de patiënt toe en pakt zijn arm. Snel ontsmet ze de plek waar het infuus moet komen en vervolgens schuift ze de naald voorzichtig onder de huid van de patiënt. Even heeft ze moeite om het bloed goed door te laten lopen, maar zodra dit is opgelost draait ze zich om naar Dr. Shephard en zegt: "Klaar."
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 11, 2006 11:00:59 GMT 1
''Dr. Sherhard!! Hier is de bloedzak AB - Negatief. Ik heb er 2!!'' Zei Alex haastig.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 11, 2006 19:56:08 GMT 1
De zakken worden alvast aangesloten zodat ze kunnen worden gebruikt zodat het nodig is. Snel zal de operatie moeten worden voortgezet.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 13, 2006 15:17:31 GMT 1
Meredith probeert ondertussen haar gedachte tussen Prive en werk gescheiden te houden en dat gaat best goed...zo lang ze de ogen van Derek maar ontwijkt
"Hier is de scalpel..."
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 13, 2006 20:20:24 GMT 1
Derek: "Bedankt, Dr. Grey."
Meteen begon hij met de operatie. Enkele uren later was de operatie geslaagd en was de patiënt buiten levensgevaar.
Derek liep over de overgang boven de ingang en kwam toen Izzy tegen.
Derek: Ah, Dr Stevens. De familie van de patiënt van vanmorgen is gearriveerd, sinds jij bij de operatie was. Kan jij misschien naar de kamer van Mr Kinsley gaan en de familie opvangen ? Ik kom wat later om de status te vertellen. Eerst geef ik deze operatie statussen af.
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 14, 2006 9:14:32 GMT 1
"Natuurlijk, Dr. Shephard," zegt Izzie. Daarna gaat ze op weg naar de kamer van Mr. Kinsley. Als ze daar aankomt merkt ze dat de familie er nog niet is. Ze loopt naar de balie om te vragen of ze daar misschien iets weten. "Hebben jullie de familie van Mr. Kinsley gezien? De man die vanochtend is geopereerd?" vraagt Izzie. "Volgens mij gingen ze daarstraks naar de kantine," zegt een verpleegster. "Maar ik denk dat ze daar alweer aan komen," zegt een ander. Izzie loopt de familie tegemoet en vraagt of ze familie zijn van Mr. Kinsley. Dat zijn ze inderdaad. Ze leidt hen de kamer in en vertelt dat Dr. Shephard elk moment kan komen om te vertellen hoe het is gegaan met de operatie en eventuele vragen te beantwoorden.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 14, 2006 11:10:26 GMT 1
* En een paar minuten later kwam Derek de kamer binnenlopen en stond de familie te woord. *
Yoeri: "Weet niet wat de patient had ... dus sorry dat ik Derek nu ff niks laat zeggen. "
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 22, 2006 17:49:31 GMT 1
De familie is erg blij wanneer ze het goede nieuws te horen krijgen en op dat moment krijgen ze het bericht dat enkelen van hun bij Mr. Kinsley kunnen in de uitslaapruimte. Izzie en Derek trekken zich terug. Op de gang probeert Izzie nog steeds een peil te trekken op wat er aan de hand was tussen Meredith en Derek, dus vraagt ze: "En, staat er nog wat leuks op je... uhm, het progromma vandaag?"
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 23, 2006 14:57:12 GMT 1
Derek haalde zijn map, die hij voordat hij naar meneer Kinsley, uit een mandje voor de kamer van de patient.
Derek: Ik heb een gewonde vrouw die onverklaarbare pijnscheuten krijgt. Die krijgt dus een CAT-scan en kans op een eventuele operatie ? Zou jij me willen assisteren Dr Stevens ?
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on Jul 26, 2006 12:21:27 GMT 1
"Ja, ja natuurlijk," zegt Izzie. "Hoe laat wil je beginnen?"
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 26, 2006 18:46:32 GMT 1
Alex
Nou mensen. Ik ben er weg van!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 26, 2006 19:20:04 GMT 1
Meredith is verbaasd en vraagt aan Alex
"Waarom mag jij weg? We hebben toch allemaal dezelfde diensten?"
Ondertussen komt Derek haar richting op gelopen. Ze probeert uit zijn gezichtsveld te blijven en even lijkt het erop dat het haar lukt, maar Derek ziet haar en komt op haar af gelopen
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 26, 2006 20:03:04 GMT 1
"Ja, ja natuurlijk," zegt Izzie. "Hoe laat wil je beginnen?" Derek: Ik zal je oppiepen. Maar ik ga nu naar een andere patiënt. Tot vanmiddag ! Toen nam Derek afscheid van Izzie en nam toen de lift naar de 4rde verdieping.
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 26, 2006 20:26:42 GMT 1
Alex
Ik heb vakantie genomen! Ik moet er nodig ff tussenuit! Het is maar voor 3 dagen, maar goed. *en Alex loopt de deur van het SGH uit*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 4, 2006 9:57:17 GMT 1
Meredith mompelt wat in zichzelf
"Hij mag 3 dagen met vakantie terwijl ik hier opgescheept zit met mijn one-night stand die eigenlijk mijn baas blijkt te zijn....ik ben toe aan vakantie"
Ze loopt Izzie tegen het lijf
"Hey Izzie...weet jij waar Dr. Bailey is?"
|
|