|
Post by Lau on May 27, 2006 15:12:17 GMT 1
Volgens mij is er geen plot, maar moet je gewoon je eigen fantasie gebruiken... En de personages zijn wel hetzelfde als normaal, maar het moet wel onze eigen versie zijn... Nou heb ik een vraag: zou ik 2 personen mogen zijn?? Dan kan ik ook eerder beginnen, en ik zou het heel leuk vinden...
|
|
Nicole
All-Round Celebrity
|
Post by Nicole on May 27, 2006 19:57:44 GMT 1
Van mij hoeft er geen plot te zijn. Gebruik je eigen fantasie en dan schrijf je vanzelf een verhaal wat totaal anders wordt dan de serie zelf. Dat is vaak ook het leuke van RPG's, want anders kan je net zo goed een script over typen. Binnenkort wil ik trouwens beginnen... moet alleen nog even de intro verzinnen.
|
|
|
Post by Peter on May 29, 2006 14:20:55 GMT 1
Volgens mij is er geen plot, maar moet je gewoon je eigen fantasie gebruiken... En de personages zijn wel hetzelfde als normaal, maar het moet wel onze eigen versie zijn... Nou heb ik een vraag: zou ik 2 personen mogen zijn?? Dan kan ik ook eerder beginnen, en ik zou het heel leuk vinden... Lijkt me van wel het is toch jouw rpg en op echte rpgforums hebben de spelers meerdere rollen
|
|
|
Post by Lau on May 29, 2006 14:22:55 GMT 1
Ja dat is waar, maar ik wil toch nog even checken....
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jun 1, 2006 9:33:58 GMT 1
dan moet wel iedereen even duidelijk aangeven voor welke rol hij/zij spreekt, anders kan er verwarring ontstaan.
Als hier duidelijke regels over worden gemaakt heb ik er geen problemen mee
|
|
|
Post by Lau on Jun 3, 2006 21:33:59 GMT 1
dan moet wel iedereen even duidelijk aangeven voor welke rol hij/zij spreekt, anders kan er verwarring ontstaan. Als hier duidelijke regels over worden gemaakt heb ik er geen problemen mee Oke! ;D Ik heb net de intro gepost. Het stelt niet bijzonder veel voor, maar dat maakt het mss wat duidelijker...
|
|
|
Post by Peter on Jun 20, 2006 12:46:02 GMT 1
phoe zeg, ik kan echt helemaal niets meer doen in de charmed rpg XD het is btw wel verwarrend als je chars naam niet in je post zet, daarmee bedoel ik dat het duidelijk is als je in je post zet wie je ook al weer speelt, anders moet je steeds op de eerste pagina gaan kijken wie wie ook al weer speelt
|
|
|
Post by Lau on Jun 20, 2006 13:37:10 GMT 1
het is btw wel verwarrend als je chars naam niet in je post zet, daarmee bedoel ik dat het duidelijk is als je in je post zet wie je ook al weer speelt, anders moet je steeds op de eerste pagina gaan kijken wie wie ook al weer speelt Of je moet het gewoon uit je hoofd leren ;D en btw, Christy komt je binnekort wel n keertje redden
|
|
|
Post by Peter on Jun 20, 2006 15:58:09 GMT 1
phoe ik speel te veel rpg's ik leer al zo veel namen uit m'n kop XD jeeeej okay dan
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Jul 9, 2006 17:45:56 GMT 1
eeh I'm Confused Ik snap effe helemaal niks meer van het Charmed RPG het ene moment staan we bij Billie en Christie en het volgende moment zijn Leo en Chris bezig Prue op te leiden. Ik wil best reageren maar ik eeh weet niet hoe want dan klopt het straks helemaal niet meer
|
|
|
Post by Lau on Jul 9, 2006 19:53:34 GMT 1
Misschien zijn het Billie en christy wel helemaal niet, zijn het demons vermomd als hun... Of Leo is gewoon helemaal happy dat prue nu ook een Whitelighter is... Uiteindelijk word het wel duidelijk, desnoods zorg ik daar zelf voor...
|
|
|
Post by Peter on Jul 9, 2006 19:56:11 GMT 1
wat heb ik allemaal gemist? damn ik moet maar eens gaan bijlezen *gaat bijlezen* edit: staan ze nu in de onderwereld of niet? echt vaag
|
|
|
Post by Lau on Jul 10, 2006 8:53:15 GMT 1
Ja iedereen, behalve Chris (die staat in de Sahara) staat nu in de onderwereld...
|
|
|
Post by Darth Yotho on Jul 20, 2006 9:17:02 GMT 1
Oke Leo die hielp Wyatt met The Source vechten. Maar nu is Piper ergens anders en iedereen doet nu wat .. waar zijn we nu allemaal precies ? Leo is ook ineens weg ?? WAAR THE HELL ZIJN WE NU ? Gingen we niet the ultimate battle doen. En niet iets waar Piper wordt ontvoert en Leo op en neer Orbt (Wat hij nog niet eens kan, doordat hij nog niet heeft besloten een Elder te worden.) Is the ultimate battle met Trixa en The Source al over ? Wees duidelijker, geef locaties aan: - Onderwereld - of - Zolder, Manor - Zo snapen mensen het wat meer ...
|
|
|
Post by Peter on Jul 20, 2006 17:41:52 GMT 1
*moet maar weer eens bij gaan lezen...*
|
|