|
Post by Pammie's Charmed on Jul 20, 2006 18:48:47 GMT 1
Nou veel succes hahaha Kun je nagaan hoe de leidster straks opkijkt als ze terug komt van vakantie die schrikt zich rot. hahahaha
|
|
|
Post by Lau on Aug 2, 2006 12:11:13 GMT 1
*moet maar weer eens bij gaan lezen...* Ja ik ook... Nog zo ongeveer 10 pagina's...
|
|
ilse
Figurant
|
Post by ilse on Aug 11, 2006 6:20:36 GMT 1
vind het helemaal geweldig hoe het verhaal gaat!! heb hem redelijk bij gezelen.. weet nog niet waarom Piper nou alles kapot maakt en ze het niet onder controle krijgt... dat stukje heb ik denk ik nog niet helemaal gelezen haha. maar het is echt leuk om dit te lezen ;-). Jammer dat Cole er niet in zit haha die is ook vet sterk! maar tis ook een beetje moeilijk om die nu nog mee te laten spelen......
|
|
|
Post by Lau on Aug 11, 2006 10:16:46 GMT 1
vind het helemaal geweldig hoe het verhaal gaat!! heb hem redelijk bij gezelen.. weet nog niet waarom Piper nou alles kapot maakt en ze het niet onder controle krijgt... dat stukje heb ik denk ik nog niet helemaal gelezen haha. maar het is echt leuk om dit te lezen ;-). Jammer dat Cole er niet in zit haha die is ook vet sterk! maar tis ook een beetje moeilijk om die nu nog mee te laten spelen...... Dat kan zo gebeuren... Maar we hebben gewoon nog geen Cole...
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 13, 2006 20:19:46 GMT 1
Ze zeggen dat ze te veel whitelghters hebben met Dan erbij . Ik heb dus mijn plan:
Ik ga Dan laten doden door een Darth Lighter. En dan ben ik bv. Coop of Cole.
|
|
|
Post by Lau on Aug 14, 2006 10:20:37 GMT 1
Goed idee Anke!
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 14, 2006 11:40:31 GMT 1
Thnks, maar ik weet nog niet zo veel van Coop (Cole kan k ni meer pakken) Ik heb nog NOOIT seizoen 8 gezien
|
|
|
Post by Lau on Aug 14, 2006 11:46:33 GMT 1
Ow.... Nou, Coop is een Cupid... Hij raakte verliefd op Phoebe nadat hij Phoebe al haar liefdes in haar vorige levens had laten zien. Hij heeft een ring, warmee je je kunt verplaatsen naar iemand anders...
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Aug 14, 2006 11:56:14 GMT 1
Ok, thnks voor de uitleg heb al gepost...
|
|
ilse
Figurant
|
Post by ilse on Aug 30, 2006 10:03:15 GMT 1
Ja en Coop en Phoebe hebben een soort van power! ze hoeven maar aan elkaar te denken en hup ze zijn bij elkaar ;-)
|
|
|
Post by Peter on Sept 16, 2006 15:12:52 GMT 1
umhzz kan iemand een totale samenvatting geven van de charmed rpg?
door op vakantie gaan enzo volgde ik het toaal niet meer, en wat is er gebeurd met billie?
|
|
|
Post by Lau on Sept 17, 2006 10:35:09 GMT 1
umhzz kan iemand een totale samenvatting geven van de charmed rpg? door op vakantie gaan enzo volgde ik het toaal niet meer, en wat is er gebeurd met billie? Volgens mij staan Billie en Christy nog altijd in de onderwereld... Kzal ze er maar eens ff uithalen ;D
|
|
|
Post by Peter on Dec 10, 2006 13:37:03 GMT 1
maakt nu niet meer uit, omdat die toch gesloten is (A)
nou ik wou toch even zeggen dat als je in een rpg speelt dat je dan zoveel mogelijk met je eigen char bezig moet blijven. Als je samen achter de pc zit kan je wel met z'n tweeën een post maken, maar je moet niet bepalen wat anderen aan het doen zijn. Je mag b.v. niet bepalen in wat voor een toestand Piper is als Jessica daar nog neits over heeft gezegd, het mag wel als ze dat via msn/mail/pm heeft gezegd. Je moet ook geen zetten doen voor andere chars, je kunt niet zeggen dat je pietje naar de keuken laat lopen, terwijl zijn speler misschien wel in de huiskamer wilt blijven.
|
|
|
Post by Matt Halliwell on Dec 11, 2006 10:44:53 GMT 1
Ik heb een vraagje en eigenlijk ook een idee. Waarom maken jullie geen aanmeldtopic waarin de leden van TSOER.nl een eigen RPG kunnen maken en/of kunnen begeleiden. Ze moeten bijv; zich aanmelden en wachten totdat er een RPG mod erop reageert.
We moeten deze informatie krijgen;
(Nick)naam :: Leeftijd :: Naam van RPG :: Storyline van RPG :: Waarom wil je van deze RPG een RPG leider zijn? ::
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 11, 2006 14:22:49 GMT 1
Wij hebben 1 rpg-moderator die ervoor zorgt dat alle rpg's in goede banen worden geleid samen met mij als admin dan een beetje;)
|
|