Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Nov 27, 2006 15:41:57 GMT 1
Lidwina: Blijf er vanaf!! Geeef hem terug! Nu!!
Demoon: Daar is ie iets te krachtig voor!!
Lidwina: Waar wil je hem voor gebruken?
Demoon: Dat gaat je niks aan
|
|
|
Post by Jonna on Nov 27, 2006 15:50:29 GMT 1
*De demon draait zich weer om naar de kristallen bal en richt een grote rode robijne ring op het kristal. Er komt een lichtflits uit en schiet in de kristallen bol op het voorhoofd van Phoebe...*
*Overgeschakelt naar the manor*
Phoebe staart opeens verdwaast voor zich uit voor een paar seconden*
Phoebe: Ik ben jullie ZAT! en Paige ik durf er wel wat van te zeggen... Jij bent net een kleuter!! En Piper, Ik zie niet dat jij er wat aan doet! Jij blijft ook maar discusieren.. IK GA!!
*phoebe staat op en loopt naar de gang. Pakt haar jas loopt naar buiten en smijt de deur achter zich dicht.*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 27, 2006 15:53:06 GMT 1
Piper (nog niet anders dan normaal): Wat is hier in hemelsnaam aan de hand. Paige? slecht geslapen ofzo?
|
|
|
Post by Peter on Nov 27, 2006 17:17:38 GMT 1
'humz? wat? Ik weet niet.', zei paige verward terwijl ze met een hand naar haar hoofd greep,'ik voel me duizelig' nadat ze die woorden had gezegd stoortte ze door haar knieën heen en viel met een smak op de trap neer.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Nov 27, 2006 18:53:52 GMT 1
*Overgeschakelt naar de onderwereld*
Lidwina: Laat hun gewoon met rust! Ze doen jou toch niks! Ik weet wel dat elke demoon hun dood wil hebben Maar waarom heb je dan mijn ring nodig? Wat hebben ze jou misdaan?
|
|
|
Post by Jonna on Nov 29, 2006 12:59:28 GMT 1
Demon: Ik heb hun krachten nodig... Om te kunnen heersen over de Onderwereld. Daarom moeten ze dood. En met jou ring doen ze het eigenlijk zelf. Ik verander hun karakter. Zodat ze bijv. Kinderachtig doen of sneller boos zijn. Daardoor ontstaat er ruzie en als ze ruzie hebben werkt The Power Of Three niet meer. En dan kan ik ze makkelijk doden en al hun krachten afnemen... HAHA!
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Nov 29, 2006 13:12:03 GMT 1
Lidwina: je hebt nu mijn ring toch al! Waarom hou je mij dan nog hier? Je kan me toch ook gewoon laten gaan! Ik zal heus niks vertellen over je plan of wat dan ook. Ik hou me mond daar wel over.
|
|
|
Post by Jonna on Nov 29, 2006 13:13:38 GMT 1
Demon: En dat moet ik geloven? Jij bent goed... Jij stapt GELIJK naar The Charmed Ones... Maar je hebt gelijk. Ik heb je niet meer nodig. Dus waarom hou ik je nog langer vast.
*De Demon vormt een Fireball in zijn handen. En gooit hem richting de kooi.*
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Nov 29, 2006 13:32:00 GMT 1
* Lidwina ziet dat de fireball dichter bij komt en gebruikt haar telekinese waardoor de fireball terug kaats en waardoor de demoon geraakt wordt en bewusteloos neer valt. Dan ziet ze de sleutel liggen om de kooi te openen.Ze gebruikt haar telekinese om de sleutel te pakken te krijgen. Als ze hem heeft opent ze de kooi. Dan loopt ze naar de demoon om de ring te kunnen pakken. Maar dan krijgt ze een schok waardoor ze naar achter schiet*
Lidwina:Hoe ken dat nou? Ik denk dat ik naar de Charmed ones toe moet gaan! Hun kunnen me vast wel helpen.
* Ze pakt de demoon vast bij zijn armen en sleept hem mee de kooi in*
Lidwina: Iell hij stikt wel zeg! Poeh!!
Maar jah hoe kom ik bij de Charmed ones te recht. Wacht ik weet al wat! Een spreuk dat moet vast wel helpen
Oh great power help me now Let me go I don't know how Send me tot the powerful three Please do that I'm begging thee
* Als ze dat heeft gezegt komt ze aan bij de voordeur bij de Manor*
|
|
|
Post by Jonna on Nov 29, 2006 13:34:14 GMT 1
*Phoebe staat opeens recht voor een jonge vrouw. Ze schrikt op.*
Phoebe: Hallo... Wie ben jij?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Nov 29, 2006 13:36:22 GMT 1
Lidwina: Mijn naam is Lidwina. Ik heb je Hulp nodig. Dringent
|
|
|
Post by Jonna on Nov 29, 2006 13:38:00 GMT 1
Phoebe: Het lijkt erop dat Paige geluk heeft vandaag.
*Ze ziet Lidwina haar vreemd aankijken*
Phoebe: Laat maar.. Kom maar binnen.
*Als Phoebe en Lidwina de woonkamer binnenlopen zien ze Paige op de grond liggen. Piper staat over haar heen gebogen.*
Phoebe: Wat is er gebeurt?!?
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 29, 2006 13:44:52 GMT 1
Piper: Geen idee, ze klapte ineens neer...maar volgens mij komt ze alweer bij...zal wel te veel stress zijn ofzo...Maar wie heb jij daar meegenomen?
|
|
|
Post by Jonna on Nov 29, 2006 13:45:53 GMT 1
Phoebe: Dit is Lidwina.. Ze.. Ehm... Waarom ben je hier eigenlijk?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Nov 29, 2006 13:50:23 GMT 1
Lidwina: Ik heb jullie hulp nodig. Een demoon heeft mijn ring afgepakt. En ik wilde hem van zijn vinger afhalen maar dat lukte niet Mijn ring is heel erg krachtig. Het kan erge dingen met mensen doen. En de demoon heeft het ook al op jullie gebruikt.
|
|