|
Post by Crazybloempje on Nov 29, 2006 15:23:34 GMT 1
Piper: Even allemaal rustig...Phoebe, help even mee Paige naar de bank te dragen. Lidwina...leg even rustig uit wat je bedoelt. Hoezo heeft de demon je ring gebruikt op ons?
Piper loopt met Phoebe en paige naar de bank en gaat zelf ook zitten. Lidwina loopt hun achterna
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Nov 29, 2006 15:27:37 GMT 1
Lidwina: Misschien dat woede aanvallen, snel boos vergeet achtig je wat meer duidelijk heid brengt. Mijn ring kan emoties en stemmings wisselingen laten gebeuren. Das waardoor Phoebe zoo boos werd! Snapje?
|
|
|
Post by Jonna on Nov 29, 2006 15:37:47 GMT 1
Phoebe: Ik ben trouwens nog steeds boos... Maar wel wat minder dan eerst.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 29, 2006 15:39:53 GMT 1
Piper Dat zou wel het rare gedrag van jullie twee verklaren. Maar hoe werkt het dan? Hoe kan hij ons besturen?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Nov 29, 2006 15:48:30 GMT 1
Lidwina: Je richt de ring naar iemand! Meestal gebeuren er alleen maar goede dingen maar als een demoon hem gebruikt dan worden mensen boos en doen vreemd tegen elkaar. Als ik hem gebruik worden mensen vaak blij en wordt er minder oorlog gevoerd. En de demoon richten hem door de glazenbol heen waardoor het jullie raakte. Gelukkig heeft het jou niet geraaktt Piper. Dat had grote problemen kunnen veroorzaken.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 29, 2006 15:50:51 GMT 1
Piper En hoe maak je de kracht van de ring ongedaan? Paige begint er al aardig van op haar eind te lopen...Ik neem aan dat dit ook komt door de invloed van de ring?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Nov 29, 2006 15:56:07 GMT 1
Lidwina: dat kan alleen als ik me ring weer terug heb en hem kan gebruiken Het probleem is dat de demoon die hem had hem heeft gebruiktnu in de kooi zit waar ik eerst zat! En ik wilde hem terug nemen maar ik kreeg een grote schok van hem. Maar het nadeel is wel dat hij door de kooi even goed nog de ring kan gebruiken
|
|
|
Post by Jonna on Nov 29, 2006 22:23:31 GMT 1
Phoebe: Oke...! We gaan dan eerst uitzoeken hoe we Paige kunnen helpen... Piper? Kan jij dat dan uitzoeken. Dan ga ik samen met Lidwina naar The Book Of Shadows om die KLOTE Demon te indentificeren...
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 30, 2006 13:20:52 GMT 1
Piper: Uhm ja...ik zal even kijken wat ik kan doen voor Paige. Heb je enig idee hoe ik het effect kan verzachten Lidwina?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Nov 30, 2006 13:31:42 GMT 1
Lidwina: Ik weet niet! Meestal kon dat alleen met de ring dus ik weet het verder niet Misschien dat een spreuk werkt Je zou het kunnen proberen maar de kans is wel wat kleiner
|
|
|
Post by Crazybloempje on Nov 30, 2006 13:35:48 GMT 1
Piper: Ok, gaan jullie maar met het boek aan de slag, ik zorg wel voor Paige
|
|
|
Post by Jonna on Nov 30, 2006 13:37:29 GMT 1
*Lidwina en Phoebe lopen naar de Zolder. Als ze daar zijn aangekomen loopt Phoebe direct naar het Book. Lidwina blijft in de deuropening staan en kijkt met grote ogen de zolderkamer rond.*
Phoebe: Is er wat..?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Nov 30, 2006 13:43:57 GMT 1
Lidwina: Wouw!!Wat een hoop spullen! Wow
* Ze loopt richting de plek waar het keteltje en flesjes en spulletjes staan*
Lidwina: Coole spullen. Ik maak bijna nooit drankjes Ben veel meer in de weer met spreuken en met me ring. En is dat jullie boek. Wouw.
|
|
|
Post by Jonna on Nov 30, 2006 13:45:33 GMT 1
Phoebe: Haha jah, Ik ben er erg blij mee. Dankzij onze voorouders kunnen wij veel kwaad bestrijden. Kom maar naast me staan. Dan blader ik het Book door en misschien herken je hem dan. Oke?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Nov 30, 2006 13:48:19 GMT 1
Lidwina: Oke is goed. Hij zal wel makkelijk te vinden zijn in het boek of niet?
* En ze loopt richting Phoebe en gaat naats haar staan*
|
|