Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Dec 9, 2006 17:36:20 GMT 1
*Lidwina gaat recht tegenover Phoebe staan*
Lidwina: Rustig nou! Straks doe je Piper nog wat aan!
Phoebe: Wat zeur je nou KIND! Denk je nou echt dat ik mijn bloedeigen zus wat zu aandoen!?!!?!?
Lidwina: Ja, wel in deze omstandigheden...
Phoebe: OMSTANDIGHEDEN!! OMSTANDIGHEDEN!! Jij begint mij echt de KEEL uit te hangen!! Bemoei jij je niet met mij!
*Lidwina doet maar even een stapje naar achter*
Lidwina: HET IS DIE SPREUK PHOEBE!!
Phoebe: Fock die spreuk!
*De Demon begint weer beetje wakker te worden... Leo merkt dat en probeert tussenbeide te komen...*
**Dit hebben jonna en ik ff samen gedaan... naja eigenlijk jonna voor mij!**
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Dec 10, 2006 19:32:11 GMT 1
*Billie word weer wakker en ziet dat er dus een demon is en dat Phoebe aan het schreeuwen is*
Billie: héé Phoebe! Rustig aan joh! Enne trouwens, de demon gaat er vandoor denk ik...
|
|
|
Post by Jonna on Dec 11, 2006 10:28:52 GMT 1
*Phoebe draait zich om en ziet de Demon opstaan...*
Phoebe: Ik heb er genoeg van!! *Ze steekt haar arm uit en schiet een vuurvlam richting de Demon. Hij raakt hem net niet, want op dat moment schimmert de Demon weg...*
Phoebe:*kijkt verbaast naar haar hand* Wat was dat?!?!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 11, 2006 14:29:31 GMT 1
Piper wordt wakker als uit een trance...
Piper: Huh...wat is er gebeurd?
|
|
|
Post by Peter on Dec 11, 2006 16:14:18 GMT 1
Paige's hand schiet opeens in de lucht en net zo snel gaat hij weer naar beneden, snel betast de vloer die om haar heen ligt. Het lijkt erwel op alsof ze opzoek is naar een deken, of haar dekbed. Toen ze het na een paar seconden niet gevonden had opende eerst voorzichting haar linkeroog en daarna d'r rechtoog. Ze stond snel op en riep toen ,'WAAR IS MIJN BED! EN WAT DOEN JULLIE IN MIJN KAMER!'
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Dec 11, 2006 17:58:26 GMT 1
*Billie staat op*
Billie: Uhm Paige, we zijn niet in je kamer, kijk maar eens goed rond... Ennne, kan er iemand me eigenlijk eens vertellen wat hier allemaal aan de hand is? Want eigenlijk begrijp ik er geen knars van...
|
|
|
Post by Spike Gammo on Dec 11, 2006 18:56:18 GMT 1
Leo : Dan ben je niet de enige met dat probleem
|
|
|
Post by Peter on Dec 11, 2006 19:57:59 GMT 1
paige keek rustig om haar heen en brulde toen ,'GA DAN DEZE KAMER UIT JA! LAAT ME TOCH EENS MET RUST..'
|
|
|
Post by Jonna on Dec 12, 2006 9:53:45 GMT 1
Phoebe: wij jou met rust laten?!?! HALLOOOW! Jij hebt gewoon door een Demonaanval GESLAPEN!! Als wij er niet waren was je er geweest..! En dan moeten wij van jou jou nu met rust laten!!!! DAT noem ik nog eens STANK VOOR DANK!!
*Phoebe vormt automatisch een vuurbal in haar hand...*
Phoebe: Aah! M'n hand staat in de... huh? het doet geen pijn... ike... eh..
*Phoebe kijkt zenuwachtig rond de kamer. Leo en Billie kijken Phoebe angstig aan.*
|
|
|
Post by Spike Gammo on Dec 12, 2006 11:25:31 GMT 1
Leo : Phoebe.... probeer dat niet te gebruiken nu oké?? Zegt Leo aarzelend
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Dec 12, 2006 13:47:36 GMT 1
Lidwina: STOP NU! * Schreeuwd ze keihard door het hele huis heen waardoor zelfs de mensen buiten het horen* Ik weet dat de emoties hier op hol zijn geslagen!! maar jullie hoeven niet tegen elkaar op deze manier te keer te gaan!!! Oke!!
|
|
|
Post by Peter on Dec 12, 2006 18:33:36 GMT 1
'Je moet je muil houden irritant blondje!' riep paige, en met een handbeweging orbte ze Billie naar de zolder. Toen wendde paige zich richting phoebe die een vuurbal in d'r handen had. 'Ow don't you dare!' zei ze half schreeuwend en riep toen ,'Vuurbal' Waardoor paige opeens de vuurbal in haar handen kreeg. 'Pas maar op missy!' zei ze met een vurige blik tegen phoebe
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Dec 13, 2006 17:25:17 GMT 1
Billie: What the? Paige!!!! *Billie rent de trappen af en gaat terug naar waar ze was vóór Paige haar wegorbde* Billie: Paige waarom deed je dat nou? En durf je eigen zus niet te doden! Wat bezielt jullie eigenlijk allemaal?
|
|
|
Post by Peter on Dec 13, 2006 17:50:32 GMT 1
paige kijkt pissedoff naar billie,'WAT BEZIELT JOU!!' brulde ze. Vervolgens gooide ze de vuurbal die ze in d'r hand had richting billie.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Dec 13, 2006 18:27:23 GMT 1
*Lidwina rent heel snel naar billie die ze omver duwd waardoor de vuurbal billie net niet raakt*
Lidwina: Dit gaat niet goed! Kom mee we moeten hier weg zien te komen
* En ze sleept Billie mee naar buiten toe*
|
|