|
Post by Peter on Jan 2, 2007 17:46:26 GMT 1
Paige liep richting de kast en pakte de knoppen vast. Ze draaide d'r hoofd nog even om, richting de demoon en zei sarcastisch giegelend,'Haha dadelijk komt er iets uit de kast'
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jan 2, 2007 19:03:25 GMT 1
Billie: Je zal er wel iets op vinden, ik zal je zo nodig helpen. Kom terug mee naar the manor en dan zullen we wel iets bedenken. Kom je mee?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 2, 2007 21:05:32 GMT 1
Leo : kom maar mee zegt Leo terwijl hij Piper naar de Elders orbt.
Leo : kunnen jullie even kijken wat er met Piper aan de hand is??
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 2, 2007 21:27:03 GMT 1
Buiten...
Lidwina: Nee liever niet! Ik ben bang en ik wil gewoon niet ok Ik wil niet dat ik weet steeds wordt ondervraagt Ik weet wel dat ik heel veel dingen weet en ik hou ook wel dingen achter maar als ik het de hele tijd moet vertellen Ik wordt er gek van
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 2, 2007 22:08:31 GMT 1
* ergens in hogere sferen
Piper: Waar ben ik? Waarom heb je me hier gebracht bij....bij hun....
* Piper kijkt boos richting de Elders en plotseling slaat haar bui weer om naar woede en begint ze haar krachten op de elders te richten
Elder: Haal haar hier weg...ze is behekst
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jan 3, 2007 12:03:31 GMT 1
Billie: Wat hou je dan achter? En ik kan er niets aan doen dat je telekns wordt ondervraagt, als je niet alles vertelt daar kan ik ook niets aan doen!
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 3, 2007 13:38:01 GMT 1
Lidwina: Ok het zit zo
* Ze maakt een diepe zucht en kijkt Billie aan*
Lidwina: Vroeger toen ik nog heel klein was had me moeder ook al een ring. Dezelfde die ik nu ook draag. Me moeder heeft hem toen die tijd een keer behekst. Als ik hem kwijt zou raken door een 1 of andere reden dan zou ik de ring snel weer terug kunnen vinden en zou ik hem weer kunnen gebruiken. Me moeder vertelde me later iets waar ik best wel van schrok. Als een krachtige demoon hem aan zou raken zou de ring hem van zelf opblazen. Maar zoals ik nu heb gemerkt is deze demoon zo sterk dat dat zelfs niet lukt. Me moeder is zelf een paar jaar geleden overleden in een gevecht met het kwade. Ik heb een gevoel dat de demoon die mij gevangen had dat dat de demoon was die me moeder toen die tijd heeft vermoord. Maar ik weet het niet zker. Ik vind het heel erg eng. Maar mijn ring is op dit moment in handen van die demoon. Ik heb het gevoel dat als hij vernietigd is alles weer normaal wordt. Me oma heeft hem ook proberen te vermoorden. Maar iets zegt me dat dat nooit gaat lukken. Het kan alleen lukken als ik in mezelf en de magische machten vertrouwen kan geven in de ring. Maar ik ben bang dat me dat nooit gaat lukken. En ik heb zelf geen vertrouwen meer in mezelf. Ik werd net gewoon ook door Phoebe uitgescholden als of ik een stukje verroest staal was of ijzer. Mijn vertrouwen is daardoor heel erg veel weg gegaan. Was me moeder maar hier. Die wist wel een oplossing voor dit probleem.
*Lidwina krijgt een traantje in haar ogen*
Lidwina: Ze zijn behekst door mijn ring. En ik ben gewoon bang! Ik weet niet wat ik moet doen Mijn moeder heeft me nog zo gewaarschuwd. Maar ik ik weet het niet meer Me meoder weet wat ze kan doen in deze situatie Maar ik weet het gewoon niet Me ouders zijde tegen me "Als je problemen hebt. Ga dan naar het huis van de magische machten toe. Zij weten wel raad" Maar zoals je nu wel hebt gemerkt. Ik had het beter niet kunnen doen. Ik wou dat me moeder hier nu is En dat ze me kan helpen Ik mis haar ook verschrikkelijk. Ik wil dat allles weer normaal wordt. Ik wou gewoon dat de beheksing nooit was gebeurd. Ik wou gewoon dat ik nu op me bed lag Ik ben gewoon vreselijk bang dat ik straks nog meer problemen veroorzaak. En dat dit alles alleen maar erger wordt.
( dit is een erg lang verhaal ik weet het maar anders wist ik niks te verzinnen!!)
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jan 3, 2007 14:36:48 GMT 1
Billie: Ach, kom op, laten we het op een gokje wagen!
*Billie sleurt Lidwina terug mee naar The Manor*
*Als ze bij The Manor aankomen zien ze niemand in het huis*
Billie: Volk?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 3, 2007 14:39:23 GMT 1
*Lidwina is erg bang en gaat achter Billie staan. Ze kijkt met tranen in haar ogen om haar heen*
|
|
|
Post by Jonna on Jan 3, 2007 15:04:09 GMT 1
*Phoebe verchijnt uit de keuken*
Phoebe: Ja wat is er?
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jan 3, 2007 15:13:47 GMT 1
Billie: Wat een rommel zeg! Wat hebben jullie gedaan? Lidwina: Het lijkt me hier behekst Phoebe! Billie: We kunnen eventjes in het book of schaduws kijken? Lidwina: nee! dat is ook behekst Billie: wat is er dan niet behekst? Lidwina: Dat weet ik niet! Maar ik ben hier bang! Billie: Blijf jij hier bij Phoebe en dan ga ik ffe in de b.o.s. kijken * Billie gaat naar boven naar de b.o.s.* Billie: eens kijken... * Billie doet de b.o.s. open en vliegt opeens naar achter* (met toestemming van Simone)
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 3, 2007 15:20:48 GMT 1
*Lidwina kijkt vol angst naar Phoebe en is bang dat Phoebe haar weer gaat uitschelden*
* Lidwina hoordt daarna een geluid van boven komen en loopt de trap op en kijkt angstig naar Phoebe maar loopt dan verder richting de zolder*
Lidwina: Billie! Gaat het? * En ze loopt naar Billie toe en helpt haar overeind*
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jan 3, 2007 15:33:56 GMT 1
Billie: Zo te zien heeft hij me niet graag...alles gaat goed!
*kuist het vuil van haar af*
Billie: Kom hier is alles behekst, ik ga terug naar beneden.
*Gaat terug naar beneden*
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 3, 2007 15:50:04 GMT 1
*Lidwina blijft nog effe op de zolder en kijkt rond*
* Ze ziet verschillende dingen liggen. Lidwina pakt een klein boekje uit haar zak en kijkt erin en begint te lezen*
* De tekst luid*
Lieve Lidwina,
Als je ooit op de zolder van de Manor staat kijk dan eens goed rond. Je zult merken dat er erg veel spullen liggen overal. Je weet dat je moet oppassen. Als je bang bent, lees dan dit zo vaak mogelijk door. Je wordt er rustig van. Als het mag van de de zussen kijk dan eens in hun Book of Shadows. Kijk er maar heel even in. Probeer dan al je angst los te laten en na te denken. Ik hoop dat dat je helpt. Ik vertrouw je.
xxxxxxxx je moeder
*Lidwina krijgt weer tranen in haar ogen. Dan besluit ze maar naar beneden te gaan Met het boekje in haar hand. Ze leest het boekje een paar keer snel door tot dat ze ineens iets vind. Ze loopt De trap helemaal af en loopt naar Billie toe en houd het boekje stevig vast*
|
|
|
Post by Jonna on Jan 3, 2007 16:13:22 GMT 1
*Phoebe ziet dat Lidwina iets vasthoud*
Phoebe: Wat is dat!?!
|
|