|
Post by Jonna on Dec 29, 2006 20:38:45 GMT 1
*Op dat moment verschijnt er een donkere gedaande achter een paar vuilnisbakken tevoorschijn... Het is dezelfde Demon als eerder in The Manor*
Demon: Jeejtje... Wat jammer nou dat je me hebt gehoort... Daar gaat m'n verassingsaanval...
|
|
|
Post by Peter on Dec 29, 2006 21:43:34 GMT 1
'Verassingsaanval? Denk je nu echt dat ik twee keer van die lelijke kop van jou zou schrikken? Naja dat was dus een retorische vraag. Dus ik zeg dit maar, ... Wat ben je van plan? En waarom, en waar wil je het plan voltrekken, en zijn er ook nog leuke pakjes included?' zei paige rustig, en bij het laatste zingedeelte gaf ze een bijna onopmerkbare knipoog.
|
|
|
Post by Jonna on Dec 30, 2006 11:41:38 GMT 1
Demon: Wat wij Demons allen van plan zijn... The Charmed Ones uit elkaar te halen...
*Hij merkte het knipoogje van Paige op...*
Demon: Dit gaat wel erg gemakkelijk...
*De Demon strekt zijn hand op en richt zijn ring op Paige haar gezicht... Paige voorhoofd begint te gloeien voor een paar seconden... Als je Demon zijn hand laat zakken kijkt Paige hem bewonderent aan...
Demon: Voor leuke pakjes... volg mij...
|
|
|
Post by Peter on Dec 30, 2006 14:12:00 GMT 1
paige keek bewonderend naar het achterste van de demoon. En zei toen nog steeds starend naar die ene plek ,'Achja zolang het maar precies goed zit'
|
|
|
Post by Jonna on Dec 30, 2006 21:38:44 GMT 1
*De Demon grijpt haar hand en ze schimmeren weg...*
|
|
|
Post by Peter on Dec 31, 2006 12:58:55 GMT 1
'oeh kinky' mompelde paige toen de demoon haar hand vastgreep
|
|
|
Post by Jonna on Jan 1, 2007 13:08:24 GMT 1
- In The Manor-
Phoebe: Leo eerst Piper, dan helpen we Paige. Kijk dan! *ze wijst naar Piper haar ogen die nog steeds gloeien...* En volgens mij weet jij hier meer van? *ze kijkt naar Lidwina...*
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 1, 2007 20:33:44 GMT 1
*Lidwina kijkt naar beneden*
Lidwina: Als je de waarheid wilt weten. Jah ik weet er meer vanaf. En ik weet ook dat dit zo fout gaat dat alles uit elkaar drijft en mensen gek maakt.
* En meteen kijkt ze met een boze blik iedereen vuil aan*
Lidwina: Kijk dat zij nu zo kijkt op dit moment en dat ik voel dat er nog 1 is die op dit moment nou jah je weet wel is. Ik voel dat. En om eerlijk te wezen. Het is ook je eigen schuld.
* En Lidwina rent weg zo hard als ze kan naar buiten*
|
|
|
Post by Sam Halliwell on Jan 2, 2007 14:53:11 GMT 1
Billie: Nou wrm rent ie nou weg? LIDWINA!!!
*rent erachterna*
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 2, 2007 16:40:01 GMT 1
* Piper staat nog steeds met gloeiende ogen voorruit te kijken. Plotseling houden haar ogen op met gloeien en begint ze alles in huis op te blazen
Piper: Ik blaas jullie allemaal op!!!
* Piper draait zich naar Leo die net op tijd kan wegorben om niet in 1000 stukjes te worden geblazen.
Leo orbt achter haar en pakt haar vast....dan zakt Piper in en begint bijna hysterisch te huilen
Piper: Wat is er met me aan de hand?
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 2, 2007 16:43:47 GMT 1
Lidwina: Ga weg!! * schreeuwd ze kei hard naar Billie!*
* Lidwina gaat met een harde plof zitten en krijgt tranen in haar ogen*
Lidwina: Het is allemaal mijn schuld! Ik heb dit gedaan En ik moet het oplossen ook Maar hoe?
|
|
|
Post by Peter on Jan 2, 2007 16:48:21 GMT 1
Op een andere plek, ergens diep diep diep onder de aardkorst komen de demoon en paige aan.
Paige kijkt verbaasd rond. Ze ziet allemaal demonen messen slijpen, wapens maken, enzovoorst. Het lijkt erop dat ze zich aan het voorbereiden zijn op een grote strijd. Paige blinkt een paar keer met haar ogen.
Plotseling herinnert opeens heel veel, toch blijft ze in haar rol. Niemand mag het weten, niemand zal het weten.
'En waar zijn die pakjes dan, manneke?' vroeg Paige zwoel
|
|
|
Post by Jonna on Jan 2, 2007 16:58:02 GMT 1
Demon: Wees geduldig, wees geduldig...
*De Demon laat Paige los en loopt naar een andere Demon.. Ze bespreken wat met elkaar kijkend naar Paige... De Demon komt terug naar Paige..*
Demon: Oke NU gaan we naar jou pakje die ik je heb belooft...
*Paige loopt de Demon achterna die door een grote gouden deur beschildert met zilveren symbolen loopt...*
|
|
|
Post by Peter on Jan 2, 2007 17:05:21 GMT 1
'humzz oke' zei Paige met een opgetrokken wenkbrauw toen ze door de deur heen liep
|
|
|
Post by Jonna on Jan 2, 2007 17:41:40 GMT 1
*De Demon laat Paige een grote houten kast zien met gouden deurknoppen...*
Demon: Daarin ligt hetgene waarnaar je zo verlangt...
*Hij geeft Paige een zetje richting de kast*
|
|