|
Post by Peter on Dec 11, 2006 16:11:39 GMT 1
Na een idee van een van onze members, Matt Halliwell wel te verstaan, heb ik besloten wel dat het een goed idee was Hier mag je je zeg maar je eigen rpgidee onder posten. Die natuurlijk wel betrekking heeft op een (TV) serie. Informatie die ik dan wel zo graag zou willen hebben als je doet: (dus knippen wat er in Code: staat, en dan plakken en invullen) [b]RPG is Gebaseerd op:[/b] [b]Naam van RPG :[/b] [b]Storyline van RPG :[/b] [b]Toevoegingen/extra: [/b]
en als ik het een goed idee vind mag er een rpg over gestart worden, maar dat kun je dan via pm of msn doen ofzo om het mij duidelijker te maken wat je precies van plan bent en dan volgen ook wel verdere instructies
|
|
|
Post by Matt Halliwell on Dec 11, 2006 16:56:56 GMT 1
Ik zal maar eens beginnen^^
RPG is Gebaseerd op: Charmed Naam van RPG : A new Evil Source Storyline van RPG : Een slechte heks heeft een kwade macht opgeroept nog sterker en kwader dan the source, ze willen al het goede vernietigen en teisteren San Francisco. Ook hebben de zussen met hun eigen problemen te kampen, Piper en Leo hebben weer een discussie, Phoebe heeft een nieuwe kracht die electrokinesis word genoemd, maar die kan ze niet beheersen en Paige heeft het ontzetten druk om haar charges te begeleiden. Wat ze ook niet weten is dat iemand héél speciaal terugkeert en hun helpt! Toevoegingen/extra: Dat iemand weer terugkomt!
|
|
|
Post by Peter on Feb 23, 2007 22:29:40 GMT 1
Ik ben van plan om een nieuwe rpg te maken, dat gewoon van verschillende series gewoon invloeden heeft. Dus wie mee wilt doen kan hier in dit topic gewoon een random aantal dingen noemen dat die graag terug wilt zien in een nieuwe rpg. voorbeelden: New York - sex and the city. Magic powers - charmed. Spionen - alias ofzo. De rol die je gaat spelen mag je zelf creëren, dus geen bestaande fictieve persoon (maar dan zal in de desbetreffende rpg wel een form worden geplaatst die je dan in kan vullen)
|
|