|
Post by Peter on Dec 11, 2006 17:16:52 GMT 1
Storyline van RPG : Een slechte heks heeft een kwade macht opgeroept nog sterker en kwader dan the source, ze willen al het goede vernietigen en teisteren San Francisco. Ook hebben de zussen met hun eigen problemen te kampen, Piper en Leo hebben weer een discussie, Phoebe heeft een nieuwe kracht die electrokinesis word genoemd, maar die kan ze niet beheersen en Paige heeft het ontzetten druk om haar charges te begeleiden. Wat ze ook niet weten is dat iemand héél speciaal terugkeert en hun helpt!
Rollen: Piper --> Matt Halliwell Phoebe --> One Paige --> Love Charmed Cole Turner --> Matt Halliwell Leo --> Demoon Bratislava -->
|
|
|
Post by Matt Halliwell on Dec 12, 2006 12:59:36 GMT 1
(Ik zal nu effe Leo replaycen, ik kan niet wachten om al te beginnen RPG'en)
--------------------------------------------
[Piper en Leo zitten te ontbijten zonder iets te zeggen of zelf elkaar eens te bekijken.]
---------------------------------------------
Piper Halliwell:
'Leo, kan jij het zout doorgeven? Of is dat ook teveel gevraagt?' Piper kijkt geergerd naar Leo, maar hij reageert niet.
'LEO! Ben ik dan niet meer belangrijk?'
Leo:
'Rustig Piper, ik las gewoon iets heel interessants.' hij doet de krant dicht en legt hem naast zich op tafel.
'Yeah right, jij negeert mij gewoon. Komaan geef het toe or I will blow your sorry ass!' Piper pakt haar bord en stapt naar het aanrecht.
'Piper sorry, maar ik negeer jou niet en ...' Leo hoort een ge jiingle.
'Wow wait a minute, jij gaat nergens naartoe!' Piper wou Leo nog beetnemen, maar hij straalde weg.
'Typisch!' ze zucht en zet zich weer neer met haar handen in der haar.
|
|
|
Post by Peter on Dec 14, 2006 19:17:27 GMT 1
Phoebe kwam rustig van de trap gelopen, en terwijl ze de keuken binnenliep zei ze heel droog en vermoeid,'Ho-ho-hellow'
|
|
|
Post by Matt Halliwell on Dec 14, 2006 19:33:44 GMT 1
Piper Halliwell:
Piper kijkt en ziet Phoebe binnenkomen met haar pyjama.
'Ah ja word nog eens wakker, heb jij enig idee hoe laat het is? Phoebe jij kan gewoon niet slapen tot 1 uur. En eumh wij moeten straks op demonjacht, Paige zit al boven in het BOS te bladeren.'
Piper zet zich recht en neemt twee kopjes met koffie en schenkt voor haar en Phoebe in. 'Hier daar word je wakker van, ik ga best eens gaan kijken naar Paige en jij Missy gaat jou gaan aankleden!'
|
|
|
Post by Peter on Dec 14, 2006 20:01:21 GMT 1
Phoebe pakte de mok koffie en trok een pruillipje ,'ja mama' zei ze heel onschuldig en liep toen als een klein kind de keuken uit. Eenmaal in haar slaapkamer trok ze een niet al te veel verhullende outfit aan en liep vervolgens met de mok koffie naar de zolder.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 17, 2006 19:34:42 GMT 1
Paige zit Phoebe de zolder binnen lopen.
"Hey heb jij ook eens besloten om wakker te worden? Jeetje, en ik dacht dat ik een langslaper was..."
|
|
|
Post by Peter on Dec 17, 2006 20:41:08 GMT 1
'jaja leuk hoor, doornroosje. Jij kunt er ook wat van hoor!' zei phoebe op een plagerige toon
|
|
|
Post by Matt Halliwell on Dec 17, 2006 22:00:02 GMT 1
Piper Halliwell:
Piper komt ook binnen samen met Chris aand der arm. 'Oké Paige wat heb je al gevonden van die demon?'
Piper gaat naar Paige en Phoebe en overhandigt Chris aan Phoebe. 'Pheebs, wil jij eens Chris pap geven en eumh Paige kan jij straks eens naar P3 gaan en drank en voeding bestellen, en ik wil ook dat je die nieuwe band gaat gaan bestellen, voor volgende week. Ik moet namelijk met Leo straks naar de Elders, Leo wilt graag zijn wings afsnijden om een normale vader te worden voor Chris en Wyatt.' Piper kijkt en lacht naar de geirriteerde gezichten van haar zussen.
'Wat? Leo wou het...' ze ziet dat ze nog steeds afkeurend kijken naar Piper. 'Oké, ik heb het gevraagd aan hem en ik zei tegen hem dat wij elkaar niet meer zien. Ik wil dat Wyatt en Chris zo normaal opgevoed worden en dit is de eerste stap, ik wil niet jullie mij bekritiseren, maar mij steunen. Je weet wel als normale zussen zonder krachten!'
|
|
|
Post by Peter on Dec 18, 2006 15:50:13 GMT 1
'Ja whatever, ik ga chris z'n 'papje' geven, zoek het maar uit, sergant' zei Phoebe kribbig, en met die woorden verliet de ze zolder. Langzaam liep ze van de trap af, nog nadenkend over wat ze allemaal gezegd had. Ze haalde haar schouders op en lachte vervolgens lief naar chris. Een betuttelend stemmetje volgde ,'Kom dan gaan we een lekkere pappie maken'.
|
|