|
Post by Boot on May 21, 2006 9:35:16 GMT 1
Wanneer een student word gearresteerd voor de moord op een popilair meisje, bekend het 12 jarige zusje van de student de moord. Hierdoor krijgen de CSI'ers nog 72 uur, om de zaak goed te presenteren.
|
|
|
Post by sunflower on Oct 4, 2006 18:37:03 GMT 1
Kan iemand vertellen wat er ongeveer gebeurd is in deze aflevering? Ik werd gebeld tijdens de uitzending en ik heb het niet meer kunnen volgen :S
|
|
|
Post by Boot on Oct 4, 2006 20:46:01 GMT 1
Ja hoor dat doe ik ff...
Het team had een moord opgelost. Er was een heel erg mooi, succesvol 17 jarig meisje vermoord en het team was er zeker van dat een jongen haar vermoord had. Dus waren ze in een rechtzaal en ze verhoorde die jongen. Het zag er beetje baty uit voor de jongen want het bewijs was nogal overweldigend. Toen stond het zusje van die jongen op ( 12 jaar ) en ze bekende moord op dat meisje. Toen kreeg het team 72 uur om de onschuld van het meisje te bewijzen..> Dat was beetje tricky want beide kinderen zeiden dat de ander er niets mee te maken had. Het slachtoffer ging na tennisles een douche nemen en toen ontplofte er een stof in haar douchekop. Deze stof ontploft als het in contact komt met water. Ze schrok zo dat ze wegrende alleen verhuld door een douchegordijn, toen flikkerde ze van de trap en ging ze dood. Ze werd begraven op het voetbalveld. Het zusje van de verdachte is 12 jaar en heeft 6 klassen overgeslagen en het slachtoffer peste het kleine meisje heel vaak. Dat zusje is dus vet slim en heeft overal nep bewijsmateriaal geplaatst zodat het lijkt of zei de moord heeft gepleegd.
Op het einde word volgens mij die zoon vrijgesproken en moet het kleine meisje voorkomen en dan zegt Sarah tegen haar van, dat is niet zo slim he, waarom doe je dat nou pofferdikke... en dan zegt ze dat het juist heel slim is van haar... dat zij mensen kan laten geloven dat zei de moordenaar is, terwijl haar broer dat meisje gekilled heeft..
( echt vette aflevering )
|
|
|
Post by Marissa on Oct 20, 2006 22:15:22 GMT 1
Was zeker een goede aflevering! Het einde vond ik wel rot. Maargoed.
Morgen CSI avond. =)
|
|