|
Post by Crazybloempje on Mar 22, 2006 11:11:33 GMT 1
We hebben een nieuw concept op het forum, namelijk de clip van de week. Iedere week zal er een andere clip in de footer van het forum komen te staan. Jij maakt iedere week kans om jou clip in de footer te krijgen. Je mag dan ook iedere week een andere clip aanleveren als je dat wilt Hoe kun je meedoen? 1. Maak een clip met windows movie maker of een ander programma dat je bij de hand hebt. 2. Upload je clip bij www.bolt.com3. Stuur me de link van je clip voor zondagavond 22.00 uur. Dan maak ik de keuze tussen de ontvangen clips. Alle clips van de week zullen uiteindelijk meedingen naar de clip van het jaar. De mooiste clip van 2006 (we eindigen in de laatste week van December) zal een mooie prijs ontvangen. De 3 administrators zullen niet deelnemen aan de wedstrijd, ondanks het feit dat het grote clipmakers zijn Uiteraard moet de clip gaan over een van de series van ons forum. Als ik geen inzendingen krijg, zet ik die week een eigen clip of eentje van onze andere admin in de footer... Voor vragen stuur me maar een pm of als je een clip hebt die mee moet dingen, stuur hem me dan. LET OP....WEL EIGENGEMAAKTE CLIPS!!! ZET ER EEN EIGEN NAAM IN BIJ DE AFTITELING, IK ACCEPTEER GEEN INZENDINGEN VAN ANDEREN Wil je leren hoe je clips moet maken? Voeg mij dan toe aan je msn, dan zal ik je de basisprincipes uitleggen.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 26, 2006 12:54:53 GMT 1
De eerste clip is binnen...Let op voor alle mensen die nog mee willen doen, vanavond om 22.00 uur sluit de eerste ronde
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 27, 2006 12:23:14 GMT 1
We hebben besloten om de prijs bekend te maken en dit is zeker geen misselijke prijs
1e prijs: Keuze uit een van de volgende DVD-boxen
Alias Seizoen 1, 2, 3 of 4 Angel Seizoen 1, 2, 3, 4 of 5 Buffy the Vampire Slayer 1, 2, 3, 4, 5, 6 of 7 Charmed Seizoen 1, 2, 3, 4, 5 of 6 Desperate Housewives Seizoen 1 Lost seizoen 1 Nip / Tuck seizoen 1 Sex and the City seizoen 6 Smallville seizoen 1 Stargate SG 1 seizoen 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 of 8 The O.C. Seizoen 1
2e Prijs: Keuze uit een van de volgende DVD-boxen
E.R. Seizoen 1, 2, 3 of 4 Friends Seizoen 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 of 10 Joey Seizoen 1 Sex and the City Seizoen 1, 2, 3, 4 of 5 Will en Grace seizoen 1,2,3 of 4
3e Prijs: Free record shop bon t.w.v. 10 euro
|
Post by Crazybloempje on Apr 2, 2006 14:11:31 GMT 1
Je hebt nog een paar uur om je clip in te leveren....Ik heb inmiddels 3 clips binnen en de competitie is groot
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 2, 2006 21:30:37 GMT 1
Alledrie de clips zijn door 3 juryleden bekeken en we kwamen tot een unaniem besluit
Gefeliciteerd CharmedP3...je hebt wederom de clip van de week binnen. Dat zijn al 2 nominaties voor de clip van het jaar.
Ze waren overigens alle drie prachtig, maar deze vonden we het mooist. Ik wacht deze week weer op jullie inzendingen.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 9, 2006 23:05:21 GMT 1
We hadden deze week wat problemen met beslissen...we hadden namelijk 3 meesterwerken ontvangen...
Na zorgvuldig te hebben gekeken....en nog eens gekeken, en nog eens gekeken zijn we tot een besluit gekomen
Charmed-P3 heeft voor de 3e keer op een rij de clip van de week op haar naam gezet...de andere twee waren ook prachtig en zijn terug te vinden in de fan corner van de site.....
|
|
|
Post by Darth Yotho on Apr 13, 2006 9:49:37 GMT 1
Inderdaad ...
Het was zeker moeilijk ... Maar uiteindelijk keken we toch naar het geheel en de inhoud van de clips en zijn we toch weer bij Charmed-P3 gekomen.
Maar mensen weer niet getreurt, het jaar is nog lang niet afgelopen, en er zijn nog veel nieuwe weken, en veel nieuwe kansen op de prijzen ... Ik hoop ook zeker snel jullie nieuwe clips weer te zien ...
Veel plezier mensen .... en blijf zo doorgaan !!! ;D
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 16, 2006 19:34:07 GMT 1
Kleine mededeling voor de mensen die het nog neit wisten
Je hoeft niet per se een nieuwe clip te maken voor de wedstrijd. Heb je ooit een tijdje geleden een clip gemaakt mag je die ook inzenden, mits je hem echt zelf hebt gemaakt
Je mag iedere clip maar 1 keer inzenden...meerdere keren inzenden heeft ook geen nut, want als ie 1 keer afvalt bij de clip van de week, wordt ie toch nooit clip van het jaar
|
|
|
Post by Crazybloempje on May 6, 2006 12:44:19 GMT 1
Lieve mensen...nog 1 dag om je clip in te leveren voor deze week. Als je kans wilt maken op de mooie prijzen....
|
|
|
Post by Crazybloempje on Oct 14, 2006 17:27:49 GMT 1
De clip van de week/van het jaar contest is iethingy gewijzigd. Ik heb niet elke week tijd om alles bij te werken dus ik doe het als volgt.
Iedereen mag zijn/haar clips inzenden. Maakt niet uit hoeveel je er in zend, wij bepalen wat wij de mooiste clip van jou vinden en die gaat naar de finale poule. Deze clips worden door een aantal onafhankelijke mensen beoordeeld. Ook jullie als forumleden krijgen een kleine stem in het geheel. Ik zal tegen die tijd een poll maken met alle links van de clips erin en dan kunnen jullie stemmen op jullie favoriet. Deze stem telt voor 20% mee. We hebben daarnaast nog 4 juryleden van wie elke stem voor 20% meetelt.
Dus stuur je clips in naar webmaster@tvseriesopeenrijtje.nl en maak kans op die dvd-boxen
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 2, 2007 16:31:13 GMT 1
Binnenkort de uitslag, ben druk aan het kijken, maar ht zijn er zoveel dat de uitslag wel eens tot eind april op zich kan laten wachten
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 9, 2007 22:05:11 GMT 1
En de winnares is:
1. Annika 2. Lore_Nienna 3. Tvaddictmapje
Jullie prijzen komen zo snel mogelijk jullie kant op
|
|