|
Post by Boot on Aug 8, 2006 21:08:14 GMT 1
Oke dames, ik kom jullie vertellen over het fenomeen dat Julian McMahon heet. Dames denk je in... Een mooi wit strand, palmbomen, blauwe zee, mooie golven, geurige bloemen, cocosnoten, cocktails... hebben jullie dat... Goeie zaak toch? Denk dan nu aan het volgende... Een kleine kamer, vol met katten, de geur van katten kan alleen net niet de geur van bloemkool verbergen. Oude portretjes van je moeder aan de muur. Je oude oma haar huis, gezellig hoor bij oma lekker koekjes eten en verwend worden maar denk aan dat strand !! Oke andere boeg... Denk duistere slaapkamer.... overal kaarsen... de zwoele geur van magnolia's in de lucht... satijnen witte lakens.... opengeslagen bed.... Of dit... Zondag middag... je bent net klaar met je kinderen naar voetbal rijden en daar zit je man... hij leest de krant... vraagt hoe je dag ging... en de schat heeft eten voor je gekookt... lief hoor maar we zijn nog jong... toch!!! wat wil je erop uit met de camper of cruise achterop de moter de wind in je haren? sek s hebben of de liefde bedrijven baty boy of engel gei l of gul Kijk op den duur willen we allemaal geborgenheid maar dat kan onze mysterie man jou ook geven. Wat wil je allesverterend laaiend liefdes vuur... of een goed aangestoken barbeque om je bed op te warmen... Se Ks of Soep!!! Dat is toch niet zo moeilijk STEM JULIAN MCMAHON
|
|
|
Post by Crazybloempje on Aug 9, 2006 10:45:34 GMT 1
Met een ruime meerderheid staat sek s boven soep....well done, en ga zo door
|
|
|
Post by Spike Gammo on Aug 9, 2006 11:35:04 GMT 1
Even voor de duidelijkheid.... Het is koude komkommersoep
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Aug 9, 2006 13:01:40 GMT 1
Geef mij maar soep als lust ik het niet
|
|
|
Post by Boot on Aug 11, 2006 12:11:58 GMT 1
Oke jongens we gaan geweldig! maar we zijn er nog niet... blijven stemmen... vraag desnoods je oma opa tante en je verre achternicht of ze ff stemmen komen op vriend McMahon
|
|
|
Post by Boot on Aug 25, 2006 13:34:43 GMT 1
Ik wil even de trouwe Julian Stemmers bedanken... Dames, Heren... hartstikke goed, jullie hebben er duidelijk verstand van. De rest van de mensen die voor Josh stemden wil ik condoleren.... sja dames, heren... smakeloosheid is erg jammer.... Wij Julian stemmers moeten maar zo denken.... Hebben wij meer
|
|