|
Post by Crazybloempje on Aug 18, 2006 10:51:52 GMT 1
De bedoeling was dat hier 5 keuze's zouden staan, maar omdat Eva Longoria en Evangeline Lilly hetzelfde aantal stemmen kreeg in de voorrond hebben we in totaal 6 mooie vrouwen om uit te kiezen.
Ik wil jullie wel even op het volgende wijzen. De poll gaat hier om the hottest girl, niet om de vrouw te kiezen uit je favoriete televisiie serie. Ik weet dat er veel charmed fans zijn, maar denk eerst een na of je Alyssa echt de knapste van de 6 vind voordat je kiest. Dat maakt de competitie wat representatiever en eerlijker.
Alvast bedankt,.
Voor de foto's kunnen jullie even in de deelpoule's kijken, maar iedereen weet ondertussen denk ik wel wie wie is
|
|
|
Post by Marissa on Aug 19, 2006 23:44:57 GMT 1
Ik ga toch maar voor Alyssa. Ik vond het erg moeilijk want er zitten 3 mensen die echt super knap zijn bij.. Maargoed, ik vind Alyssa dan toch de mooiste.
|
|
|
Post by Darth Yotho on Aug 22, 2006 13:42:26 GMT 1
Heb egt niks met Tiffany Amber Tiessen, waarom staat zij zo hoog ... ik zie liever Evangeline Lilly ;D
|
|
DarkD
Reclame Acteur
Getting into trouble get out of it and go home
|
Post by DarkD on Aug 22, 2006 15:23:26 GMT 1
Erg lastig.Ze zijn namelijk allemaal mooie vrouwen. Dan denk ik toch dat ik Alyssa Milano kies.Hoe ze lacht is gewoon mooi.
(en ik kijk ook nog andere series en ik vind Charmed wel leuk maar dan kies ik niet meteen op de actrise van mijn favo serie) Ik vind Alyssa gewoon de mooiste.
|
|