|
Post by Crazybloempje on Jan 2, 2007 16:14:38 GMT 1
We hebben allemaal wel eens dingen waar we advies voor nodig hebben. Nu heb ik wel eens regelmatig gesprekken met Jonna en we hadden het er over dat zij erg goed advies kan geven. Daarom wilden we naast de actualiteitencolumn van Bo een adviescolumn opstarten voor mensen die zitten met pestende kinderen op school, een liefde die niet wil vlotten, versiertips nodig hebben of andere problemen met ouders ofzo...
Natuurlijk is dit volledig anoniem. Je mailt je vraag/probleem naar Jonna@tvseriesopeenrijtje.nl en naast haar zal niemand weten op wie de column betrekking heeft. De column zal dan op tsoer website en forum komen staan en misschien hebben anderen er ook nog iets aan.
Vind je dit een leuk idee? Stem ja....ik ga het in ieder geval stemmen
|
|
Mascha
Reclame Acteur
Love my friends
|
Post by Mascha on Jan 2, 2007 16:23:33 GMT 1
ik vind het een super goed idee dus ik heb ja gestemt ;D als het door gaat wens ik je veel succes Jonna
|
|
|
Post by shannon86 on Jan 2, 2007 19:41:24 GMT 1
Ik vind het ook een goed idee en heb dus op ja gestemd. Lijkt me een erg goede oplossing voor mensen met problemen die anoniem advies erover willen.
|
|
|
Post by Jonna on Jan 2, 2007 20:02:52 GMT 1
Dankjewel mensen dat jullie mij steunen... =D Nog niemand heeft op nee gestemt En ik zal uiteraard mijn absolute best doen om goed advies te geven... Ik ben natuurlijk geen dokter of zoiets, maar dat betekend niet dat ik alles wat ik zeg verzin... Als ik advies geef zoek ik wel op of het waar is wat ik zeg... Maar bedankt!! (K)
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 2, 2007 21:23:36 GMT 1
Natuurlijk heb ik op jah gestemd waarom zou ik dat niet doen?? Ik heb zelf vaak wel advies nodig dus ik zal wel vaak dingen vragen Mar dat vind je toch niet erg he?
|
|
|
Post by Jonna on Jan 2, 2007 21:31:00 GMT 1
NEE JOH! Natuurlijk niet! Daar ben ik er dan toch immers voor
|
|
|
Post by tvaddictmapje on Jan 6, 2007 12:33:58 GMT 1
Leuk idee!
Ik heb ook op ja gestemd, veel suc6!!!!
|