|
Post by Jonna on Jan 12, 2007 15:23:51 GMT 1
Nu ga ik eens Campagne voeren voor Mike als Jessica dat voor Rianne doet...
Punt 1: Hij heeft dan misschien geen verstand van politiek *haha* Maar van games weet hij aardig wat. Heb je een vraag over een bepaalt spel kun je altijd bij mike terecht en hij helpt je graag. Hij is ook erg goed in tekenen... Misschien kunnen jullie wel een keer vragen of hij iets moois wilt natekenen voor jullie... (denk aan schoolopdracht!!)
Punt 2: Hij is gewoon erg gezellig om mee te praten... En grappig... Is bereid om mij te helpen met pokeren... *ja zonder hem was ik echt in paniek geraakt...*
Punt 3: Als er een battle zou zijn tussen zijn zus en zijn beste vriend koos hij toch voor zijn eigen vlees en bloed... In tegenstelling van wat andere zouden doen... Ik noem geen namen... *Jessica*
Punt 4: Hij is gewoon een geweldige gozer die alles positief ziet... "Het glas is immers halfvol!" Dat is toch duidelijk iemand waarmee je om wilt gaan?
[glow=red,2,300]Vote for Mike![/glow]
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 12, 2007 16:11:58 GMT 1
Punt 5. Mijn hamburgers zijn de lekkerste!! Of zoals jessica zei(letterlijk) Ooh, die zijn echt heerlijk Mike. Die burgers. Punt 6. Ik heb bijna 4x zoveel posts als Rianne en ze is langer lid!! Dus wie is er actiever?? Zeg jij het maar dus stem mij en niet Rianne!!
|
|