|
Post by Crazybloempje on Sept 30, 2006 9:42:02 GMT 1
Doordat er vaak gecontroleerd wordt kan Michael in het gat niet doen wat hij moet doen. Fernando Sucre heeft het idee om een lockdown te veroorzaken door de airconditioning uit te schakelen. Michael en Sucre gaan het gat achter het toilet in en moeten een muur zien te breken om toegang te krijgen tot een oud rioleringsstelsel. In de ziekenboeg is de situatie geëscaleerd. De gevangenen hebben de dokter, Sara Tencredi, in een kamertje opgesloten.. In de buitenwereld vertrouwt Veronica Nick niet meer. Echter, Nick is eigenlijk de enige die haar kan helpen en ook Lincoln vindt het goed.
|
|
|
Post by Boot on Apr 23, 2007 10:34:42 GMT 1
oke vette aflevering... Zo spannend helemaal aan het begin dat Michael zo in dat gat zit en dat de gevangenen dan geteld worden... Ik vond het echt heel zielig voor Veronica,, dat ze zo bang is de hele tijd.. Terrecht wel... OMG ik vond het wel een beetje zielig voor Seth... zit die daar met T-Bag.... OMG rellen.... F*cking de bom... daar zaten we allemaal op te wachten Oke T-Bag was grappig,, Bellick is just mean... Lincoln komt op voor die bewaker... wat is het toch een SCHATJE en dan gaat ie nog vechten ook... GE*L... alleen jammer dat het niet helpt Arma Sarah... dat vind ik echt dik zielig OMG EN DAT T-BAG DAN DAT GAT VIND... SPANNEND
|
|