|
Post by Crazybloempje on Sept 30, 2006 9:42:50 GMT 1
De geheime dienst bezoekt Henry Pope, de gevangenisdirecteur, ze willen dat Michael wordt overgeplaatst en intimideren hem met zijn duistere verleden. Michael moet bepalen via welke route ze gaan ontsnappen. Nick en Veronica bekijken ondertussen de videoband van de parkeergarage.
|
|
|
Post by Boot on Apr 3, 2007 19:56:04 GMT 1
zo stom dat die smerige Kellerman, pope chanteerd met zijn dooie zoon... Helemaal stom dat ze dan Michael willen overplaatsen,, hoe moet hij Lincoln nou helpen Gelukkig komt dat nog goed... Zo spannen toen het rond 6 uur was en Sucre zat zo in die cel en Michael nog niet... jeetjuh ik kreeg het helemaal warm was ook vet toen Michael zo op dat dak stond en dat licht zo over hem heen scheen... en Bellick die die ronde liep... en toen bij hem kwam... en hij er niet was en toen dat We got a runner!! zo eng... En toen ze in dat hok gingen kijken... En dat je er toen pas achter kwam waarom hij te laat was... Ik maar denken dat die Percy enzo personen waren... Maar het zijn wegen... Fitz is de gene die ze nemen... Weten we dat ook weer... ( vet jammer want tot daar heb ik het maar gezien... )
|
|