|
Post by Crazybloempje on Sept 30, 2006 9:43:13 GMT 1
Lincoln droomt dat hij al geëxecuteerd wordt. Hector bezoekt Sucre en vertelt hem dat zijn verloofde, Maricruz, niet langer zijn verloofde is en dat Hector en Maricruz samen verder gaan. Haywire is geobsedeerd door de tatoeages van Michael en probeert er tekeningen van te maken terwijl hij roept dat de tatoeages een soort doolhof vormen. Veronica Donovan praat met Lincoln en gaat hem officieel verdedigen als advocaat. Lincoln noemt Project Justice als een optie. Veronica gaat daar op bezoek, maar de man die ze ontmoet daar, Benjamin Forsik, wil haar niet helpen. In een latere scène komt Nick (ook van Project Justice) naar haar toe, hij wil haar wel helpen. Michael moet verder met zijn plannen en zorgt voor twee verschillende tubes stoffen.
|
|
|
Post by Boot on Apr 2, 2007 21:06:15 GMT 1
Ik vond Hayeweier een beetje zielig, met zijn geheim enzo... Ookal is het dan een gestoorde moordenaar... En dan die tandenpasta... dat is wel naar voor hem... Ik snap niet helemaal die obsessie met die tatoo's hoewel, tattoo's op een mooie jongen... ik zou ook wel een blikje willen werpen Sucre is alweer zo schattig,, eerst zo zielig met Hector en Mari Cruz en Hector... En dat hij daarna weer terug wilt en dat met zijn handen zijn graafmachines... En dat Michael zichzelf verwondt... om Sucre terug te krijgen... nu zijn ze weer homies!! ( omg Lincoln zei Bo, ik ben verliefd ) En dat gezing van Sucre, baty dat hij niet gewoon kan zingen...
|
|