|
Post by Crazybloempje on Sept 30, 2006 9:44:33 GMT 1
De aflevering begint met hoofdpersoon Michael, die een levensgrote tatoeage over zijn buik, rug en armen heeft laten tatoeëren. In de daaropvolgende scène rukt hij allerlei papieren van de muur en gooit de harde schijf van zijn computer vanaf het balkon in de Chicago rivier. Vervolgens is te zien hoe Michael Scofield een bank probeert te overvallen en zichzelf vervolgens gemakkelijk laat arresteren. Michael moet vijf jaar lang de gevangenis in. Hoewel hij geen protest tegen zijn straf indient (ten onvrede van zijn advocate Veronica Donovan) heeft hij wel een verzoek: geplaatst worden in een gevangenis dichtbij zijn woonplaats. De rechter willigt dat verzoek in en hij gaat naar Fox River State Penitentiary, dezelfde gevangenis als waar zijn broer zit. Als Michael inmiddels in de gevangenis zit vraagt hij aan zijn advocate om de zaak van zijn broer te bekijken. Dat Lincoln, de broer van Michael, de broer van de vice-president van de Verenigde Staten van Amerika zou hebben vermoord zou in scène zijn gezet.
|
|
|
Post by Boot on Apr 2, 2007 13:35:52 GMT 1
Fijn om te weten dat Bellick ook nu al een griezel was :S Beetje vreemd dat Michael zomaar de gevangenis in gaat om zijn broer te redden.. Ik gok dat een heleboel mensen dat niet zouden doen Ik vond het wel ff zielig voor LJ... eerst ze pa, dan ze oom... en dan zelf ook in de problemen komt... Maar ja,,tis wel een pest ventje... Ook leuk om te weten dat Sucre altijd al schattig was Het gesprek tussen Sarah en Michael was wel geinig Charmante jongen he die Michael Ik snapte dat hele gedoe met die zwanen niet... maar daar kom ik natuurlijk wel achter Ook goed om te weten dat Kellerman altijd al een slijmerd was... En Lincoln komt er later beter uit te zien... zonder haar... ( de mama van LJ is Gina uit Nip/Tuck ) Die Kellerman vermoord gewoon een bisschop... dat doe je dus niet he.... een geestelijke vermoorden... Kellerman gaat zooo naar de hel... Hij heeft wel zijn PI kaart gescoord... en dus kan hij met ze broer praten... whoepie
|
|