|
Post by michelle1988 on Jun 11, 2007 8:45:47 GMT 1
Premonition!
|
|
|
Post by Rianne on Jun 24, 2007 6:47:34 GMT 1
Ok, heb er weer een aantal gezien de afgelopen tijd Shrek 3, wat een tegenvaller na deel 1 en 2. Hij was wel een beetje grappig, maar niet 'ik val van me stoel' grappig. Beetje jammer Perfume, was zeer interessant. Ik geef toe, die moordenaar is niet goed bij zijn hoofd, maar hij deed wel zijn best om de geur van vrouwen te vangen, wat hem toch goed is gelukt, voor het ultieme parfum, die trouwens ook nog hyponotiserend werkte Click, een van de meest saaie baggerfilms, die ik de laatste tijd heb gezien. Ik denk dat ik geen ideeën van andere meer aanneem Friends with money, tja, het is een leuk tijdverdrijf voor slapeloze nachten, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het is echt zo'n film waarbij je aan het eind denkt, van wat is er nou precies gebeurd The last kiss, is ook een leuk vermaak voor 's nachts. Er gebeurt wel wat in en het kan er ook best mee door, maar het is geen top film Gelukkig komt Harry Potter uit, kan wel wat goeds gebruiken na al deze films
|
|
|
Post by lorenienna on Jun 25, 2007 18:50:37 GMT 1
The In Crowd. Zogezegd een thriller. Nou, ik wacht nog steeds op het thriller gedeelte. Wat een saaie film was me dat zeg.. Maarjah, als het twaalf uur savonds is en je hebt verder niks te doen..
|
|
|
Post by michelle1988 on Jun 25, 2007 19:55:32 GMT 1
Waterworld. Ik vond de effecten af en toe een beetje nep maar voor de rest vond ik de film wel leuk en af en toe was het wel spannend!!
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jun 28, 2007 23:45:27 GMT 1
PREMONITION!!!!!!! OP DVD oeps....... this illi volgens mij maar pech ik heb hem dus al op dvd met een saaie NL ondertiteling
|
|
|
Post by Rianne on Jul 2, 2007 0:52:01 GMT 1
Hoe kan een ondertiteling nou saai zijn? Het is gewoon wat er gezegd wordt in een andere taal. Ze gebruiken het niet, om het gehele verhaal te veranderen. Maar goed, terug naar de orde van de nacht Bride of chucky, snap niet dat mensen daar bang van worden, ik vind het slappe humor The Break-up, begint naar mijn idee, met een logische ruzie wat er fout zit in die relatie (Jessica is het er niet mee eens ), maar eindigt in een soort van oorlog. Eindelijk een realistische film, zonder happy ending Ella Enchanted, heel erg typisch, vermoed dat het disney is , maar voor sommige momenten kan het ermee door
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jul 2, 2007 0:55:36 GMT 1
The Break-Up...in tegenstelling tot Rianne vond ik dat ze zich ongelooflijk aanstelde. Hij was wel realistisch want de meeste vrouwen stellen zich aan en willen dat hun man verandert. Als je dat wil, moet je je eens bedenken of je wel de goede man hebt uitgekozen. Je valt op de persoon zoals hij is...dan moet je niet willen dat hij verandert, want dan is hij iemand anders...
Anyway...wel een leuke film...
|
|
|
Post by Rianne on Jul 2, 2007 1:09:24 GMT 1
Serieus, so not the point
Als je om elkaar geeft, dan doe je ook wel eens iets omdat de ander dat waardeert, omdat je van elkaar houdt, daar hoef je niet om te vragen, vind ik. Het enige wat hij deed was zeiken en op de bank liggen om te spelen met zijn playstation 2.
Dat was het punt naar mijn mening
|
|
|
Post by Annika on Jul 2, 2007 1:16:21 GMT 1
Bride of chucky, snap niet dat mensen daar bang van worden, ik vind het slappe humor OMG die film is inderdaad zo dom! Heb het dna maar half gezien, maar genoeg om te zien dat het een belachelijke film was. En dan die andere, Seed of Chucky, die was nog veel erger, nog dommer. Dat was zulke slechte horror dat het komedie werd. Of dat moest het voorstellen, kan ook. In ieder geval, die sloeg helemaal nergens op met dat wazige kind.. The Break-Up heb ik nog nooit gezien, dus kan er ook niks over zeggen Meningsverschil rustig verder zou ik zeggen
|
|
|
Post by Peter on Jul 6, 2007 21:26:15 GMT 1
Harry Potter and the Goblet of Fire
super leuk ^^ nu moet ik alleen nog hp 3 en 5 zien ^^
|
|
|
Post by Peter on Jul 9, 2007 13:28:20 GMT 1
Tristan + Isolade
spoiler voor degene die het nog niet gezien hebben: wat een ku.teinde
|
|
|
Post by Peter on Jul 10, 2007 10:04:43 GMT 1
Elizabethtown eerste half uur is echt saai, daarna begint het echt leuk te worden ^^
|
|
|
Post by Peter on Jul 11, 2007 21:05:17 GMT 1
stukje troy kingdom of heaven
heej! tis m'n 4de post achter elkaar! naja ik ben te lui om alles te veranderen (A) en ik ben Moderator dus ik doe het gewoon lekker xD *moeheid slaat toe*
|
|
|
Post by Annika on Jul 12, 2007 13:04:45 GMT 1
Harry Potter and the Order of the Phoenix
|
|
|
Post by Peter on Jul 14, 2007 15:34:50 GMT 1
Harry Potter and the Order of the Phoenix ;D echt kei leuk ^^
|
|