|
Post by Boot on Apr 11, 2007 19:07:50 GMT 1
Volgens mij had ik dit al een keer ergens anders gepost, en als ik aan slechte films denk, dan denk ik meteen aan House of wax, The Village en Alexander...Echt slechte films !! omg, alexander was idd slecht... en ik had er zo veel van verwacht,, ik heb hem niet eens uitgezeten.. hij was te duf
|
|
|
Post by yviana on Dec 23, 2007 21:18:46 GMT 1
Scream is helemaal niet slecht Die is juist lauw Das tenminste een horror met een goed verhaal ;D Ik kan zelf even niet op een film komen
|
|
Aleris
Reclame Acteur
|
Post by Aleris on Mar 16, 2008 17:01:45 GMT 1
Ik heb zelfs helemaal geen zin om over slechte films te praten, zo slecht zijn ze! XD Nee hoor =P Ik heb zelf een hekel aan James Bond films, en van die zoetsappige nuts zoals You've Got Mail of Music For The Heart. Blerrrrgh
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 16, 2008 23:08:43 GMT 1
Epic Movie
Episch slecht!
|
|
|
Post by Abyssal One on Mar 25, 2008 17:04:06 GMT 1
Idd, Epic Movie was enorm slecht.. Date Movie was wel leuk =D
Sleepwalkers haat ik persoonlijk heel erg. Volgens mij komt het vooral omdat er zoveel katten in dood gaan. En hij was eigenlijk ook gewoon slecht :/ the Passion of the Christ vond ik enorm saai, enkel de martel stukjes waren nog tof XD The Last Samurai, ik vond deze ook heel erg saai, en ik had er ook iets heel anders van verwacht...
|
|
Aleris
Reclame Acteur
|
Post by Aleris on Mar 25, 2008 17:06:29 GMT 1
Last Samurai is leuk! En humor! 'You don't mind if I call you Bob, do you?' XD PotC was idd vrij saai op de martelscenes na...
|
|
|
Post by Abyssal One on Mar 25, 2008 17:09:14 GMT 1
XD Maar ik vond the Last Samurai echt nie leuk =(
|
|
Aleris
Reclame Acteur
|
Post by Aleris on Mar 25, 2008 17:27:11 GMT 1
nja, andere smaak =/
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 5, 2008 11:30:54 GMT 1
Idd, Epic Movie was enorm slecht.. Date Movie was wel leuk =D Sleepwalkers haat ik persoonlijk heel erg. Volgens mij komt het vooral omdat er zoveel katten in dood gaan. En hij was eigenlijk ook gewoon slecht :/ the Passion of the Christ vond ik enorm saai, enkel de martel stukjes waren nog tof XD The Last Samurai, ik vond deze ook heel erg saai, en ik had er ook iets heel anders van verwacht... Sleepwalkers is één van de slechtste horrorfilms die ik ooit heb gezien...en hij staat in mijn kast :$ Passion of the Christ (En eline PotC is Pirates of the Caribean in mijn hoofd dus die afkorting is was verwarrend ) was een propaganda film waar Mel Gibson openlijk zijn excuses voor heeft aangeboden. The Last Samurai vond ik ook saai
|
|