|
Post by Crazybloempje on Jan 8, 2007 1:55:56 GMT 1
Duidelijk topic he...behalve goede films worden er ook heel veel slechte films gemaakt....
Zo zat ik laatst House of 9 te kijken. Denk dat ik oprecht kan zeggen dat ik nog nooit zo'n slechte film heb gezien...kwam geen einde aan leek wel. Nieuwsgierig naar het plot?
9 compleet verschillende mensen worden van straat geplukt en ontvoerd naar een huis met de mededeling dat de laatste overlevende een geldbedrag wint. Dus soort van big brother film...zucht...waarom doen filmmakers ons zoiets aan?
|
|
|
Post by Rianne on Jan 14, 2007 16:20:02 GMT 1
De eerste films, die mij zo te binnen schieten zijn, Catwoman en De oesters van Nam Kee
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 16, 2007 19:52:14 GMT 1
Catwoman was ook echt heel slecht ja. Halle Berry die een beetje anderhalf uur als een kat stond te acteren met een verhaallijn die een 9-jarige peuter nog beter had kunnen bedenken, het hing van clichés aan elkaar en het klopte van geen kanten. Het enige positieve was de aanblik van Benjamin Bratt die mijn hart al had gestolen in Miss Congeniality, maar in deze film waren zijn acteerprestatie wel zwaar beneden maat.
|
|
|
Post by Annika on Jan 16, 2007 21:01:03 GMT 1
Mr and Mrs Smith vond ik een vreselijke film. Ik bedoel, je hebt nep en je hebt nep. Je hebt nep als magie en mutanten (lees: Harry Potter en X-Men) maar je hebt ook nep als 100 man staan te schieten op 2 mensjes, die hooguit een keer door een kogel geschampt worden (lees: Mr and Mrs Smith) Nouja, je kan er maar van houden En het verhaal is ook super: ze zijn beiden huurmoordenaar en moeten elkaar doden en dat doen ze uiteindelijk.... niet. Wat een verrassing, had echt gedacht dat ze elkaar af zouden schieten hoor.
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 20, 2007 16:59:54 GMT 1
Annika, you've read my mind
Zat van de week tegen Jonna te klagen over deze film die zo vol is gestopt met clichés dat de lol er echt na 20 minuten al af is. Ik wist het plot al voordat dingen gebeurden en na 30 min kon ikk hem afzetten en je dan nog het einde vertellen...
Nee, zeker geen aanrader van mij
Dat geld ook voor good woman. Wie heeft dat script bedacht? Scarlett Johanson van wie ik eigenlijk vind dat ze zo veel onschuld uitstraalt dat ze schuldig is aan alles, die als een gelukkig getrouwd vrouwtje rondloopt en probeert te rebelleren tegen haar man die vreemd zou gaan met wat achteraf blijkt haar moeder te zijn. Dat rebelleren faalt jammerlijk, want had gehoopt dat ze minstens 1 keer met een andere man de koffer in zou duiken maar in plaats daarvan wordt ze op tijd gered door mammie die al 20 jaar weg is en besluit ook maar uit haar leven te blijven en te trouwen met een andere gek die ook in italie op vakantie is. Echt film van niks...niet kijken
|
|
|
Post by LionHeart on Jan 22, 2007 10:38:51 GMT 1
Had laatst 'The Wicker Man' gekeken met Niclas Cage...Die vond ik echt tegenvallen, vooral het einde
|
|
|
Post by lauraatje on Jan 24, 2007 19:27:23 GMT 1
Heb eens de film 'Dead in the water' gekeken en die staat bij mij echt op nummer 1! Wat een stomme suffe film zeg. Je zat de hele tijd te wachten tot er wat ging gebeuren, maar er gebeurde dus helemaal niks.
|
|
|
Post by Peter on Jan 26, 2007 16:19:40 GMT 1
One flew over the coocooksnest ofzo vreselijk saaie film, waarvan het achterliggende verhaal echt helemaal niet duidelijk is
|
|
|
Post by shannon86 on Jan 29, 2007 19:37:07 GMT 1
One flew over the coocooksnest ofzo vreselijk saaie film, waarvan het achterliggende verhaal echt helemaal niet duidelijk is Dat vond ik juist een geweldige film. Heel erg zielig, ik heb er echt bij zitten huilen. Ook een erg goed verhaal vind ik. Op school laten veel leraren die ook zien als voorbeeld. Ook is dat de 2e film die het gepresteerd heeft om 5 oscars te krijgen op verschillende gebieden.
|
|
|
Post by Boot on Jan 31, 2007 15:13:29 GMT 1
dat is idd echt een klassieker... betekend niet dat ie leuk is. ik ben blij dat ik hem, gezien heb, maar ik hoef hem nooit meer te zien
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Feb 25, 2007 1:32:47 GMT 1
Alle Scream!-Films... Omg .. Te Blij! Te Nep.. Oke Oke Kon Echt Gebeurd Zijn xD... Maar vind het zoooo waardeloos >.> 'T is iedere keer iemand anders en er zit altijd weer een dom verhaal achter waarom die vent /wijf achter de masker moordde Hate That Movie So Much ( Terwijl ik Scary Movie Echt Leuk Vond xD)
|
|
|
Post by Boot on Feb 27, 2007 13:25:49 GMT 1
catwoman was helemaal niet stom... die bratt winkie is wel stom btw.... catwoman is een marvel... dat zou genoeg moeten zeggen maarv oor sommige ( rianne, jessica... baty baty ) zegt dat niet genoeg.... smaken verschillen... echte marvel fans ( zoals ik zelf hardcore marvel fan ben ) vinden het wel vettjes
|
|
|
Post by nyx on Feb 27, 2007 17:36:51 GMT 1
Alle Scream!-Films... Omg .. Te Blij! Te Nep.. Oke Oke Kon Echt Gebeurd Zijn xD... Maar vind het zoooo waardeloos >.> 'T is iedere keer iemand anders en er zit altijd weer een dom verhaal achter waarom die vent /wijf achter de masker moordde Hate That Movie So Much Dan snap jij de bedoeling van deze films niet kijk eens goed voordat je oordeeld. Het is een satire op horror ze leggen in deze reeks films de horror regels uit. deel 1 - De drie hoofdregels van een (klasieke) horrorfilm (1) Je moet een maagd zijn wil je het overleven. (2) Je moet je niet te buiten gaan aan alcohol en/ of drugs. (3) Zeg nooit I'll be right back (cause you won't be back) deel 2 - Het is altijd bloediger dan de eerste deel 3 (slotstuk triologie) - Alles wat je dacht dat waar was blijkt niet zo te zijn. - Iedereen kan dood gaan ook de hoofdpersoon (the past will bite you in the ass) Dirty dancing 2 is pas een slechte film
|
|
|
Post by Crazybloempje on Mar 11, 2007 18:09:54 GMT 1
Ik snap wel dat het een satire is, maar ik vind Scream daardoor nog steeds niet leuk om te zien. En dirty dancing 2 durf ik niet eens aan te beginnen...sequels die veel later komen dan het origineel zoals Grease 2...meestal niet zo goed.
Nog een film die echt alle proporties ontgaan is:The Sisterhood of the Traveling pants. Mijn god...welke mensen gaan nu een broek rond de wereld sturen?
|
|
|
Post by LionHeart on Apr 10, 2007 17:47:42 GMT 1
Volgens mij had ik dit al een keer ergens anders gepost, en als ik aan slechte films denk, dan denk ik meteen aan House of wax, The Village en Alexander...Echt slechte films !!
|
|