|
Post by Spike Gammo on Dec 11, 2006 19:35:37 GMT 1
Ik zal dit Board maar openen met een kanon van een game!! The Legend of Zelda : Twilight Princess!! Vul je mening in!! Game van het jaar of flop van het jaar. Ik zeg (na flink veel gezien en gelezen te hebben) dat het de game van het jaar 2007 is!! Maar wat denk jij?? Post het hier en breng je stem uit!!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 11, 2006 19:38:59 GMT 1
Misschien, ik hou wel van Zelda maar weet niet wat de rest van het jaar nog gaat brengen. Vond Super Monkey Ball voor de Wii ook grandioos
|
|
|
Post by Pammie's Charmed on Dec 11, 2006 19:47:38 GMT 1
Ik loop een beetje achter ;D en zag laatst ook iets van wii staan kan iemand me uitleggen wat dat is En ik vind zelda ook erg leuk maar ik moet t spel eerst zien en zoals Jessica al zegt het jaar moet nog beginnen wie weet wat het nog gaat brengen
|
|
|
Post by LionHeart on Dec 12, 2006 14:15:20 GMT 1
Ik heb misschien in gevuld... Heb dan nu ook de Nintendo Wii met Zelda, maar wil dalek wel is zien wat er allemaal op de Ps3 komt ! Denk dat dat namelijk erg strak zal zijn
|
|
Eva
Figurant
|
Post by Eva on Dec 12, 2006 15:59:12 GMT 1
Ik ben het hier wel met m'n broertje eens Heb het gezien toen Mark het aan het spelen was, maar je weet natuurlijk niet wat er nog allemaal gaat komen! Ik speel die sportspelletjes die je erbij kreeg, die vind ik wel grappig
|
|
|
Post by LionHeart on Dec 14, 2006 13:02:49 GMT 1
En wat heeft ze dan een lol ;D
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 2, 2007 23:03:58 GMT 1
lijkt me wel een gaaf spel op zich alleen effe een vraagje is ie ook voor de PS2?? Anders mag ik hem nooit kopen:< Maar jah verder lijkt hem me een super gave game
heb op misschien : Het jaar moet nog beginnen gestemd
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 2, 2007 23:11:53 GMT 1
hij komt niet voor de PS2 want de Rechten van Zelda liggen bij Nintendo. Nintendo's op 1 na grootste naam is Zelda en die zullen ze dus niet gaan verkopen aan Sony. Als de Playstation, Zelda wil hebben zullen ze flink in de buidel moeten tasten om het voor elkaar te krijgen. Omdat Nintendo niet gek is de algemene best seller allertijden te verkopen aan een andere uitgever. En tevens is het spel te groot voor op de PS2 omdat de PS2 maar een bepaald aantal KB kan afspelen en Twilight Princess heeft teveel KB voor de PS2 om af te spelen. Dus vandaar. p.s. en nou zeggen dat ik geen verstand heb van games
|
|
|
Post by LionHeart on Jan 3, 2007 14:09:16 GMT 1
Je hebt er geen verstand van Mike
|
|