moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 6, 2007 1:33:03 GMT 1
haha, dat dacht ik ook toen ik het te koop zal op bol. Ik heb het toen voor kerst gevraagt en heb hem nu al uitgespeeld. Een korte beschrijving: je bent een nieuwe inwoner van wisteria lane met een man die dokter is en een rebellende tiener zoon. Je moet dan allemaal opdrachten uitvoeren en achter je eigen verleden (je bent jaren van je leven kwijt door een ongeluk) zien te komen en achter de geheimen van de andere inwoners. Er zijn in totaal 12 episodes en in elke episode moet je weer van allerlei doelen uitvoeren. Bijv, meedoen aan een modeshow, je buurman redden die achternagezeten wordt door de mafia enzovoorts. Ook kun je je huis inrichten en kleding kopen en naar salons gaan enzo. Je kunt ook bij de desperate houswives in hun huis naar binnen en met hun man vreemd gaan bijvoorbeeld of snachts waardevolle dingen jatten en die weer verkopen. Kortom echt een aanrader en erg spannend ook om te spelen!! .... I want it ! op welke consoles is de game? Toch niet alleen next-gens he?
|
|
Aleris
Reclame Acteur
|
Post by Aleris on Mar 16, 2008 22:15:53 GMT 1
Favo game: Kingdom Hearts II
Verder lijstje met favoriete games(niet in volgorde): Kingdom Hearts The Legend of Zelda: Twilight Princess The Legend of Zelda: The Windwaker The Legend of Zelda: Phantom Hourglass Phoenix Wright series Final Fantasy X Tales of Symphonia Soul Calibur II Singstar Pokémon (alle gameboy/DS-rpg's =) ) Golden Sun Super Mario World
|
|