|
Post by lauraatje on Dec 19, 2006 18:47:21 GMT 1
Nou ikke vind Halo altijd erg leuk (vooral online) en ben nu met Gears of War bezig en dat is echt super kicke!
|
|
|
Post by LionHeart on Dec 20, 2006 14:33:24 GMT 1
Gears of War is inderdaad erg bruut !! Maar op de Ps2 is de Pro Evolution Soccer reeks verreweg mn favoriet Verder vind ik op de Ps2 de Grand Turismo reeks en de Need for Speed reeks erg vet Op de PC waren de Champions manager reeks, en zijn nu dan de Football Manager reeks mn favoriet !! Wat heb ik dat veel gespeeld in mn leven...Verder speelde ik altijd T.O. aka Tactical Ops, net zoiets als Counterstrike! Zat ik ook in zn clan, genaamd s$c En dat staat voor Supreme Soldiers Comunity Stonden nog een tijdje nummer 1 van Europa Verder heb ik nu dan ook de Nintendo Wii...Maar kijk enorm uit naar maart, als de Ps3 uitkomt Maar mn nieuwe verslaving is poker, poker, en nog eens poker...En dan vooral online op Pokerstars.com
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 20, 2006 20:49:39 GMT 1
Alles met Mario is leuk Verder ben ik nog steeds die hard Final Fantasy X en X-2 fan...zo mooi Ik vind te veel games leuk, te veel om op te noemen
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Dec 21, 2006 20:28:25 GMT 1
pc
Roller caoster tycoon 1 en 2
ps2
Jack en dexter Harry Potter 3+4 Roller Coaster ( Niks aaan btw!!) The sims en The sims erop uit
Gameboy Colour
Harry potter 1 en 2 Pokemon silver en yellow
|
|
|
Post by Peter on Dec 24, 2006 12:07:41 GMT 1
Sims 2 + uitbreidingspakketen Fable
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Dec 25, 2006 22:51:03 GMT 1
Van alles ... maar vooral stragety games enzoo. en sims enne ... uhh snowboard games enzoo... WAT DOE IK HIER EIGENLIJK?! MOET GAMEN....
|
|
|
Post by shannon86 on Dec 27, 2006 15:32:27 GMT 1
Desperate housewives the game en als tweede the sims 2
|
|
|
Post by Spike Gammo on Dec 27, 2006 21:46:05 GMT 1
verreweg................ ZELDA!!!!!!! dan kan ik er nog wel wa op noemen maar ik denk niet dat de pagina groot genoeg is
|
|
|
Post by lauraatje on Dec 29, 2006 12:08:40 GMT 1
Condemned is ook errug cool. Voor de xbox hadden we Obscure, nou dat was echt vet. Je schrok je de hele tijd kapot!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Dec 29, 2006 19:10:29 GMT 1
Desperate housewives the game en als tweede the sims 2 Desperate Housewives the game??? Leg die eens ff uit, wat moet ik me daar nou bij voorstellen
|
|
|
Post by shannon86 on Jan 2, 2007 20:00:52 GMT 1
Desperate housewives the game en als tweede the sims 2 Desperate Housewives the game??? Leg die eens ff uit, wat moet ik me daar nou bij voorstellen haha, dat dacht ik ook toen ik het te koop zal op bol. Ik heb het toen voor kerst gevraagt en heb hem nu al uitgespeeld. Een korte beschrijving: je bent een nieuwe inwoner van wisteria lane met een man die dokter is en een rebellende tiener zoon. Je moet dan allemaal opdrachten uitvoeren en achter je eigen verleden (je bent jaren van je leven kwijt door een ongeluk) zien te komen en achter de geheimen van de andere inwoners. Er zijn in totaal 12 episodes en in elke episode moet je weer van allerlei doelen uitvoeren. Bijv, meedoen aan een modeshow, je buurman redden die achternagezeten wordt door de mafia enzovoorts. Ook kun je je huis inrichten en kleding kopen en naar salons gaan enzo. Je kunt ook bij de desperate houswives in hun huis naar binnen en met hun man vreemd gaan bijvoorbeeld of snachts waardevolle dingen jatten en die weer verkopen. Kortom echt een aanrader en erg spannend ook om te spelen!!
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 2, 2007 22:12:38 GMT 1
Lijkt me idd erg cool...
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 2, 2007 22:59:51 GMT 1
heb weer een nieuwe game favo Das Racket en Clank 3 Alleen ik kom niet meer verder dan een stom monster die me de hele tijd vermoord
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Jan 4, 2007 15:11:18 GMT 1
Desperate housewives the game en als tweede the sims 2 Desperate housewives the game?! wtf is dat?!
|
|
|
Post by Annika on Jan 4, 2007 17:08:12 GMT 1
Desperate Housewives the game??? Leg die eens ff uit, wat moet ik me daar nou bij voorstellen haha, dat dacht ik ook toen ik het te koop zal op bol. Ik heb het toen voor kerst gevraagt en heb hem nu al uitgespeeld. Een korte beschrijving: je bent een nieuwe inwoner van wisteria lane met een man die dokter is en een rebellende tiener zoon. Je moet dan allemaal opdrachten uitvoeren en achter je eigen verleden (je bent jaren van je leven kwijt door een ongeluk) zien te komen en achter de geheimen van de andere inwoners. Er zijn in totaal 12 episodes en in elke episode moet je weer van allerlei doelen uitvoeren. Bijv, meedoen aan een modeshow, je buurman redden die achternagezeten wordt door de mafia enzovoorts. Ook kun je je huis inrichten en kleding kopen en naar salons gaan enzo. Je kunt ook bij de desperate houswives in hun huis naar binnen en met hun man vreemd gaan bijvoorbeeld of snachts waardevolle dingen jatten en die weer verkopen. Kortom echt een aanrader en erg spannend ook om te spelen!! ....
|
|