|
Post by Spike Gammo on Jan 3, 2007 18:21:09 GMT 1
ik vind zelf de zwarte de mooiste..... maar weet je het niet?? Bekijk dan de afbeelding maar...
|
|
|
Post by Crazybloempje on Jan 3, 2007 20:57:30 GMT 1
Groen natuurlijk Voor de mensen die bij mij zijn geweest die snappen wel waarom
|
|
|
Post by Annika on Jan 4, 2007 0:05:24 GMT 1
Ik heb zilver gestemd. Ik zou gaan voor zilver of wit, geen idee waarom, ik denk aan wit als ik aan die Wii denk. Zal wel van de reclame komen? Maar de zilvere ziet er op het plaatje het best uite, vind ik..
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 23, 2007 19:15:10 GMT 1
Ik heb trouwens een update..... deze gekleurde Wii's(dus niet de witte) komen hoogst waarschijnlijk rond April/Mei. er komen binnenkort ook speciale "frontjes" voor je Wii. Je kan je Wii bijv. Basketball stijl maken. Ook komen de Controllers in verschillende kleuren en frontjes. Maar ook extentions. Bijv, een zwaard en een schild voor zelda, een stuur voor racegames, een geweer voor shooters enzovoort. Overigens. Sommige mensen hebben eerst de Zwarte uitvoering van de Wii gezien..... maar dat was het prototype, genaamd "Nintendo Revolution".
|
|
|
Post by lauraatje on Jan 24, 2007 19:29:42 GMT 1
Vind de zilveren er wel cool uitzien!
|
|
|
Post by Jonna on Apr 12, 2007 12:20:07 GMT 1
green rulezz!!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 12, 2007 18:18:33 GMT 1
Het is eigenlijk wel opvallend dat niemand de standaard kleur (wit) het mooiste vindt. Op het Gamekings forum werdt deze poll ook eens gehouden, en daar vond ruim 60% de witte versie de mooiste... de overige stemmen gingen voornamelijk naar zwart. Maar er was ook een enkeling die stemde voor de zilvere versie....
|
|
|
Post by Crazybloempje on Apr 22, 2007 11:17:09 GMT 1
Ik blijf de groene het mooiste vinden, maar heb gelezen dat deze alleen in Japan uit zou komen. Klopt dat? Kun je dat ff nagaan bij je bronnen mike?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 23, 2007 6:51:06 GMT 1
Ik zal voor je kijken Jess.... Maar ik beloof niks!!
|
|
Aleris
Reclame Acteur
|
Post by Aleris on Mar 16, 2008 17:09:32 GMT 1
Zwart. Maar het ziet er naar uit dat die kleuren en voorlopig nog niet komen. De Wii is sowieso nog steeds vaak uitverkocht. =P
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 16, 2008 19:13:03 GMT 1
Dat klopt ook inderdaad.... Dat is ook de rede waarom Super Smash Bros. Brawl (SSBB), Mario Kart Wii en Wii Fit zo laat pas op de markt komen....
Regie Fils-Aime, directeur Nintendo Amerika, zou tijdens een lunch met enkele journalisten hebben gezegt dat Nintendo door het tekort aan Wii's gedwongen was de plannen aan te passen. Het bedrijf wil genoeg Wii's in de winkels hebben liggen als dit voorjaar (zowel in Amerika als Europa) Wii Fit en Brawl worden gelanceerd. Met de release van deze 2 games zou het tokort alleen maar toenemen. Daarom adviseerd Nintendo Nederland om NIET je Wii en/of games te importeren vanuit Amerika. Amerikaanse games worden niet gespeeld met een Europeese Wii en andersom.
Bron : [N]Gamer
|
|
Aleris
Reclame Acteur
|
Post by Aleris on Mar 16, 2008 21:26:39 GMT 1
Haha, ja met name die titels inderdaad. Maar ze hebben vorig week al de Wii Freeloader releast... Ik ben van een gameforum lid en daar hebben een aantal mensen SSBB al, best wel grappig want de rest van het forum is nu jaloers en haat hen XD Mja, ik vind zelf SSBB beetje overhyped eigenlijk... SSBM vond ik wel leuk om te multiplayeren, maar het spel heb ik verkocht want er was in single player niks aan =P Mja, mijn aparte strategie ook (A)
|
|