|
Post by Spike Gammo on Jan 4, 2007 21:39:51 GMT 1
Omdat ik zo mijn bronnen heb, maak ik dit topic aan voor de mensen die vragen hebben over games. Vragen als : Ik kom niet verder hoe moet ik dat doen hoe kan je het beste.... enz. of bijvoorbeeld een review/preview van een game. (bijvoorbeeld Final Fantasy XII) dan zet ik een review/preview van die game hier in dit topic Wil je wat vragen zet het in dit topic en ik zal je vraag beantwoorden. als je het in je mail-box wilt.... stuur je vraag dan naar gammofreak01@hotmail.com
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jan 10, 2007 16:46:02 GMT 1
Ik zit vast in een spelletje 2 spelletjes zelfs De ene is bij Rachet and Clank 3 en de andere bij jak and dexter Is snap geen zak meer van die games Ik zit vast bij rachet and clank bij een heel groot monster ziet er groen uit en is de baas van dat stuk eiland Ik kan hem maar niet verslaan Dus kom niet meer verder wie kan me daar mee helpen?? Jak en dexster weet ik niet meer wt ik moet doen er is in dat spel een plek en elke keer kom ik niet verder weet iemand een code voor om van die gouden ballen te krijgen ??
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jan 10, 2007 20:45:36 GMT 1
Ik zal kijken wat ik kan vinden en wat mijn bron vind....
|
|
|
Post by lauraatje on Apr 3, 2007 13:07:33 GMT 1
Hey Mike,
weet je misschien wanneer Brothers in Arms: Hell's Highway uitkomt voor de 360?
thanks
|
|
|
Post by Spike Gammo on Apr 5, 2007 9:25:22 GMT 1
Het wordt verwacht dat hij in het 2de kwartaal van 2007 moet komen... maar ik zelf betwijfel dat zeer.
|
|