|
Post by Spike Gammo on Feb 28, 2007 19:45:20 GMT 1
Ik denk ik open een thread waar mensen kunnen zeggen waar ze zijn om misschien andere te helpen die dat spel ook spelen en bijv. al voorbij dat punt zijn. Zeg maar om elkaar te helpen met games als je niet verder komt, of als je gewoon wilt melden waar je bent met welk spel, of hoeveel voltooidheidspercentage je hebt. Op het moment ben ik met Ocarina of Time bij Ganondorf. dus zeg maar een half uurtje verwijderd van het einde
|
|
moonii
Serie Acteur
|
Post by moonii on Mar 3, 2007 22:16:46 GMT 1
|
|
|
Post by Boot on Mar 8, 2007 7:53:48 GMT 1
Ik zit vast met twee ds spellen... - Super Mario Bross... ik kan de allerlaatste eindbaas niet uitspelen :S Iemand een tip?? - Yoshi's Island. In de 3e of 4e wereld is er zoon kasteel dat je moet uitspelen waar je op een boot zit... in de regen en ik heb gewoon geen flauw idee hoe ik dat moet uitspelen... Iemand daar een tip?? Bedankt alvast
|
|
|
Post by Spike Gammo on Mar 8, 2007 12:35:47 GMT 1
Welke Super Mario Bros??
|
|
|
Post by Boot on Mar 8, 2007 16:47:48 GMT 1
The New super mario bros
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 19, 2007 12:56:28 GMT 1
Mensen.... ik zit met een probleem
Dit kan overigens alleen worden beantwoord door Wii/Zelda : TP bezitters...
Ik zit dus vast bij Twilight Princess bij de temple onder Lake Hylia aka Water Temple..... Ik snap er dus geen snars van en ik heb geen behoefte aan een walktrough van internet.
|
|
|
Post by lauraatje on May 24, 2007 21:38:31 GMT 1
Nou ik zit helemaal nergens meer want m'n 360 heeft het net begeven!!!! Das echt zoooo kl*te! Morgen maar gaan bellen ofzo. (tuurlijk is de garantie ook net 2 weken verlopen!!!) en heb zo ie zo geen bon want heb het gewonnen! Baal echt zeg!
|
|
|
Post by Spike Gammo on May 31, 2007 16:11:55 GMT 1
Daarom zeg ik altijd maar NINTENDO AAN DE TOP
|
|
|
Post by lauraatje on Jun 7, 2007 20:19:57 GMT 1
Nou hij is opgestuurd en ze gaan hem fixen. Gelukkig hadden we nog een jaar garantie erbij! Maar goed Xboxen is toch ook wel errug cool hoor.
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jun 28, 2007 23:43:46 GMT 1
Ik zit met al mijn spelletjes vast behalve met the sims huisdieren
|
|
|
Post by lauraatje on Jul 7, 2007 17:43:12 GMT 1
Ja hij doetut weer! ;D
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 16, 2007 19:53:37 GMT 1
Heb 2 nieuwe spellen gekocht .. Alleen ik zit giga vast met Kingdom Hearts 2.... Ik moet de haunted mansion zien te vinden.. Ik had een walktrough gevonden.. alleen het nadeel ervan is.. Ik kan de oost kant niet vinden.... Er moet een kleine doorgang zijn.. Een stomme steeg.. Maar ik heb geeeeeeeeeen flauw idee waar dat sushi ding is.. Iemand enig idee en waar noord/zuid/oost/west is geeeeeen idee .. Ik kan niet meer verder... IEMAND TIPS?
|
|
|
Post by Spike Gammo on Jul 18, 2007 9:51:29 GMT 1
Bij games van Square Soft (voorheen Square Inex) is het altijd het geval dat de kaarten stil blijven als jij beweegt... de oost kant van de lokatie bevind zich dus aan de rechterkant van de kaart... als er geen kaart aanwezig is moet je ff de "lokatie" verlaten op de manier hoe je binnen kwam. Dan ga je weer naar binnen en ga je naar rechts om naar het oosten te gaan...
ik weet niet of je er wat aan hebt, maar iig succes
|
|
Simone
A-List Filmster
|
Post by Simone on Jul 18, 2007 20:06:21 GMT 1
Ben al weer verder nu ben nu aan het zoeken in de walktrough okee cool moet nu naar portal parts met jack sperrow dus de pirates of the carrabian Ben nu trouwens al weer Sora samen met Goofy en Donald Vet lollig Roxas was ik dus eerst :S die is wel gaar.... Nu zit ik weer klem ergens in de game.. Er is een gozer van organization 13 die ik moet verslaan maar ik krijg het na 100 keer proberen nog niet voor elkaar.. Iemand tips?
|
|