|
Post by psyco on Feb 13, 2008 23:50:59 GMT 1
Call of Duty 5 komt ook naar de PC Zoals de meesten van jullie weten was Call of Duty 4 Modern Warfare een groot succes, de eerste officiële Call of Duty 4: Modern Warfare screensaver gepubliceerd. De screensaver is via deze link te downloaden voor Windows XP onlangs heeft Activision heeft haar line-up voor 2008 bekend gemaakt. Activision maakte al eerder bekend dat zij elk jaar een nieuwe Call of Duty titel op de markt willen brengen, daarom komt eind 2008 Call of Duty 5 op de markt. Call of Duty 5 wordt ontwikkeld door Treyarch, deze studio maakte eerder al Call of Duty 3 voor de consoles. Natuurlijk weten we allang dat Call of Duty 5 in ontwikkeling is en dachten we tot vandaag dat deze game alleen voor de consoles zou verschijnen. Maar opmerkelijk nieuws is dat in de line-up van Activision staat dat Call of Duty 5 op alle platformen zal worden gereleased dus ook op de PC. Wat we in Call of Duty 5 kunnen gaan verwachten is nog niet bekend wel weten we volgens de geruchten dat Call of Duty 5 zich zal gaan afspelen in de pacific, als dit klopt dan zou dat betekenen dat Call of Duty weer terug gaat naar het verleden. Call of Duty 5 wordt ontwikkeld voor de PC, PS3, Xbox 360, PS2 en de Wii en moet eind 2008 op de markt komen. updates over dit onderwerp zullen volgen!
|
|
|
Post by Spike Gammo on Feb 18, 2008 21:39:56 GMT 1
Ik ga je 1 ding tegen spreken...
Mijn bron (die ik niet vermeld) vertelde mij (hoewel hij zich nooit bezig houd met Playstation) dat de PS2 officieel zijn laatste adem gaat blazen rond mei.... dus met andere woorden... vanaf mei zullen er dus geen PS2 titels meer verschijnen.... De laatste mogelijke titel voor de PS2 wordt naar verluid Guitar Hero 4... (aldus mijn bron)
|
|
|
Post by psyco on Feb 19, 2008 23:04:57 GMT 1
aldus mijn bronnen blijven er gewoon spellen gemaakt worden
|
|